×

Przedświąteczne malowanie :)

Malowanie było przedświąteczne, ale post zdecydowanie poświąteczny. Wiem, że ten post był obiecany już jakiś czas temu, ale zdecydowanie nie miałam czasu, żeby przysiąść i porobić zdjęcia.  Jednak dziś się spięłam i wszystko przygotowałam także zapraszam Was na recenzję farby do włosów :)

                                            

Jak widzicie użyłam farby Palette Salon Colors. To była moja pierwsza przygoda z tą akurat farbą, ponieważ zazwyczaj używałam albo musu, albo farb innych marek. Tę kupiłam, ponieważ była akurat na promocji w Rossmannie.

                                    
Mój kolor to intensywna czerwień. Liczyłam, że wyjdzie trochę bardziej intensywny i będzie zbliżony do mojego wymarzonego koloru, czyli ognistej czerwieni, ale chyba jednak za ciemne włosy mam ;(

Tak wygląda mój kolor w dwóch różnych światłach:

                                          
światło z lampy, zdjęcie robione wieczorem


                                       

światło dzienne, zdjęcie robione rano

plusy:
*pojemność
*wydajność
* nie podrażnia
*łatwo się rozprowadza
*bardzo dobrze pokrywa całość włosów
*farbuje odrosty
*kolor dość intensywny
*zapach (dość delikatny)
*rewelacyjna odżywka po farbowaniu!! (muszę poszperać czy sprzedają takie osobno bo ona była po prostu genialna!! )

Minusy:
*ciężko nałożyć samej w domu

Uważam, że jest to jedna z lepszych farb na rynku. Wielki, naprawdę wielki plus za odżywkę do włosów, którą znalazłam w opakowaniu. Niestety farby nie byłam w stanie nałożyć sama, więc poprosiłam o pomoc koleżankę (którą w tym momencie serdecznie pozdrawiam, bo wiem, że czytuje czasem posty). Podejrzewam, że kolejne farbowanie zrobię tą samą farbą i tym samym kolorem, chyba, że do tego czasu pojawi się inna farba która podbije moje serce :)

Farbujecie włosy?? Jakie farby polecacie??:)

6 komentarzy:

  1. Ja w rudościach raczej nie gustuje ,bo zwyczajnie mi nie pasują :)
    Wolę kasztan,blond,karmel... i zazwyczaj użyam farb Joanny,nie niszczą wlosów aż tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny kolor:) sama nosiłam ten sam, tylko u mnie wychodził odrobinę ciemniejszy.
    często słyszałam ze farby Palette najbardziej niszczą włosy jednak nie zauważyłam różnicy pomiędzy fabrami innych firm a tą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pofarbujesz tą samą farbą jeszcze raz to kolor będzie intensywniejszy:) Też cały czas szukam takiej naprawdę intensywnej czerwieni, ale wśród farb ze średniej półki cenowej, bo nie chcę co miesiąc wydać 40 - 50 zł na farbę, która spłukuje się tak samo szybko (jak nie szybciej), co taka za 7 zł;p Zastanawiam się też, czy nie przerzucić się na hennę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor,może kiedyś się na taki skusimy! coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie farbowałam włosów, jestem zadowolona z naturalnego koloru :)

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger