×

Color shine shadow,czyli moje ukochanie cienie

Nie wiem jak Wy, ale ja po  prostu uwielbiam używać wszelakich cieni do powiek. Dodatkowo, z racji tego, że noszę okulary mogę pozwolić sobie na mocniejszy makijaż nawet na co dzień, gdyż zza okularów zazwyczaj niewiele widać.
Dziś chciałam Wam przedstawić moje ukochane cienie do powiek marki Wibo ;)

                     

Najpierw kilka słów od producenta:


COLOR SHINE SHADOW

Zestaw rozświetlających cieni do powiek z lusterkiem

lśniące i połyskujące cienie do powiek

zapewni szykowny i ekspresyjny makijaż

największy zestaw cieni zawierający aż 9 kolorów


Jeśli chcesz by Twój makijaż pięknie się mienił, pomaluj powieki Color Shine Shadow. Jest to multi kolorystyczny zestaw 9 cieni o jedwabiście gładkiej fakturze. Zawarte w ich składzie perłowe pigmenty pozwalają na uzyskanie efektu świetlistego makijażu. Cienie nie ścierają się i nie osadzają w załamaniach powiek. Poręczne opakowanie zawiera nie tylko aplikator ale również lusterko by móc poprawić makijaż w każdym momencie.

A oto moje cienie:
                     


                    

                   

Cienie dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych. Ja narazie wybrałam tę, gdzie przeważają odcienie niebieskości, jednak poluję też na tę drugą wersję. Paletka wyposażona jest w małe lustereczko, żeby móc w każdym miejscu poprawić makijaż, jednak jak dla mnie lustereczko jest zbyt małe. Do cieni dołączone są także dwa aplikatory, a wszystko to ukryte jest w wysuwanej szufladce.

Osobiście uważam, że są to jedne z najlepszych ceni jakie używałam. Nie ścierają się szybko (na powiekach utrzymują się ponad 9 godz, bez konieczności poprawy), mają żywe, błyszczące kolory, łatwo się rozprowadzają po powiece. Ponadto cienie są dosłownie aksamitne, zarówno przy użyciu jak i po nałożeniu na powiekę. Wielkim plusem jest ich konsystencja.

Czytałam wiele opinii, że cienie są nietrwałe, zbierają się w zagięciu i strasznie sypią. Cóż, oprócz sypania  podczas używania nie zauważyłam innych minusów. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby cienie spłynęły lub zebrał się w zagięciu powieki, a nie zawsze stosuje je na podkład, bazę czy krem. Czasem po prostu na szybko nakładam je na ,,gołą" powiekę i jestem bardzo zadowolona z efektu.

Mam dla Was przykładowe zdjęcia cieni na powiekach, ale ostrzegam, że nie są rewelacyjne, zarówno z racji słabego aparatu, jak i moich marnych umiejętności makijażowych :))

                       

                       

makijaż wykonany przy pomocy złotego cienia

                          

makijaż wykonany przy pomocy cienia białego, jasno i ciemnoniebieskiego :)


Plusy:
*dostępność
*cena (ok.10 zł)
*trwałość
*piękne, błyszczące kolory
*gratis dwa aplikatory oraz lusterko
*aksamitność
*wydajność

Minusy:
*mały wybór kolorów
*sypią się podczas malowania

Czy kupię ponownie?? Oczywiście, że tak! Cienie Wibo są moim stałym wyposażeniem kosmetyczki.

A teraz z sentymentu pokażę Wam moje pierwsze cienie tej marki, które były z limitowanej serii. Szkoda, że już ich nigdzie dostać nie mogę bo one jako jedyne miały idealny odcień niebieskiego :)


                      

                      

A jakie są Wasze ulubione cienie?? Znacie coś godnego polecenia w podobnej cenie??:)

5 komentarzy:

  1. ładny makijaż, z pierwszej paletki najbardziej podoba mi się cień w kolorze złota i fiolet obok niego

    OdpowiedzUsuń
  2. ile razy była w drogerii miałam ochotę je kupić ale mnie nie przekonały
    muszę ich w końcu spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory mi najbardziej podobają się kolorki niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze złotym bardzo ładnie :). Pasuje Ci, ładnie prezentują się Twoje oczy.
    _____________________________
    http://midnightmargaret.blogspot.com/
    http://eatmemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger