×

3 kroki do regeneracji

Do napisania tego postu zbieram się już od miesiąca. Dlaczego?? Ponieważ seria, którą Wam dziś opiszę budziła i nadal budzi we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony jestem zadowolona, z drugiej ma ona kilka wad...

Zapraszam do czytania recenzji :)


                  



KROK 1: SZAMPON


OD PRODUCENTA:

SZAMPON głęboko oczyszczający do włosów farbowanych, myjąc łagodnie (brak SLS ) lecz skutecznie, przygotowuje włosy na działanie regenerujące masek. Dzięki zawartości prowitaminy B5 nawilża i wygładza włosy. Szampon został przebadany dermatologicznie, jest bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy, ponieważ nie zawiera parabenów.

MOJA OPINIA:

Plusem dla mnie jest na pewno opakowanie. Tubka ułatwia wyciskanie szamponu na rękę oraz gwarantuje, że produkt zużyjemy do ostatniej kropli bez problemów.

Jak możecie zauważyć na zdjęciu szampon jest przezroczysty:



Jak dla mnie na on kilka wad m.in. zapach - okropnie chemiczny i drażniący, czyli coś czego w szamponach strasznie nie lubię!! Wadą jest również to, że naprawdę kiepsko się pieni i trzeba użyć naprawdę sporej ilości, żeby uzyskać jako taką pianę do mycia.

Jednak mimo tego muszę mu przyznać, że naprawdę dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy i nie wywołał u mnie żadnych podrażnień, czego się spodziewałam po pierwszym użyciu. Konsystencja też jest naprawdę dobra, ponieważ szampon jest gęsty i nie spływa niepotrzebnie.

PODSUMOWUJĄC, gdybym miała kupić sam szampon poważnie bym się zastanowiła ponieważ zapach jest naprawę okropny, zwłaszcza pod prysznicem.

KROK 2: MASKA


OD PRODUCENTA:
MASKA z olejkami eterycznymi, intensywnie regeneruje włosy farbowane.
Jej niezwykle skuteczne działanie, wynika z zawartości keratyny, ekstraktów ze skrzypu polnego i henny.
Maska do włosów ciemnych dodatkowo zawiera ekstrakt z parzonej kawy.
Maski pozbawione są parabenów, SLS i SLES.


MOJA OPINIA:
Maska jest produktem, którego ja używałam z wielką przyjemnością. Zapach intensywnie ziołowy, kojarzył mi się trochę z pastylkami Herbitussin na gardło, ale naprawdę bardzo przyjemny.

Maska jest bardzo gęsta i ma ciemny kolor: Dobrze rozprowadza się po włosach.



Przyznam, że zauważyłam, że odkąd używam maski i kolor jest trwalszy, a i włosy mają się lepiej. Jednak niestety zauważyłam też, że włosy są bardziej obciążone i szybciej muszę je umyć. Jednak mimo tego, że są przyklapnięte to lśnią tak pięknie, że jestem gotowa od czasu do czasu pochodzić z gorszą fryzurą :)

KROK 3: ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA




OD PRODUCENTA:

ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA w sprayu, do włosów farbowanych. Wchodzące w jej skład pantenol i witamina E chronią, wzmacniają i nawilżają włosy oraz ułatwiają ich układanie. 
Odżywka została przebadana dermatologicznie, nie zawiera parabenów, SLS i SLES.

MOJA OPINIA:
Akurat odżywki bez spłukiwania i to jeszcze w sprayu uwielbiam. Tak jest i w tym przypadku. Często używam jej poza zestawem i stwierdzam, że sama także daje fajny efekt: włosy się nie plączą, są gładkie, lśniące i nie mam najmniejszego problemu z ich ułożeniem. Jest to jedyny produkt z tej serii, który mogę z czystym sercem polecić :)

PODSUMOWANIE:

Jak same widzicie nie mogę się zdecydować czy być na tak czy na nie. Chętnie wykorzystam wszystkie 
3 produkty do końca, jednak na pewno szampon nie trafi do mnie ponownie. Zastanowić się muszę jeszcze nad maską - jej efekt na tyle mnie zadowala, że raz na jakiś czas mogłabym zafundować swoim włosom drobne obciążenie. Odżywka w sprayu jest tak wydajna, że wystarczy mi na naprawdę długi czas, więc na razie nie zastanawiałam się czy kupię ją ponownie.

Należy pamiętać (jest to również zaznaczone na opakowaniach), że produktów nie należy stosować przy każdym myciu. Podejrzewam, że to właśnie przez ten efekt obciążenia.

Plusy:
- mniej wypadających włosów
- trwalszy kolor
- lśniące włosy
- nie plączą się

Minusy:
- okropny zapach szamponu
- obciążone włosy
-  szampon kiepsko się pieni
-  mała wydajność szamponu oraz maski
- włosy mimo wszystko nadal wypadają

A Wy co sądzicie?? Przymknąć oko na te minusy i korzystać z tej serii czy poszukać czegoś innego?? Znacie Pilomax??:) 

15 komentarzy:

  1. ja 2x w miesiącu używam maski nawilżającej i póki co nie muszę się bawić w jakieś 'specjalne serie do włosów', bo wella pro series od wielu lat pasuje mi idealnie, nie uszczuplając zbytnio mojego portfela. nie wiem jak z ceną tej serii, ale wydaje mi się, że jest wiele kosmetyków, których można próbować i na szczęście te droższe kosmetyki spokojnie można zastąpić tanimi odpowiednikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych produktach. Minusy bardziej do mnie przemawiają niż plusy. Na ich podstawie poszukałabym czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie używam Pilomax Wax do ciemnych włosów - jestem bardzo zadowolona z szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam z tej firmy nic, ale sama teraz nie wiem co o nich myśleć choć lubię efekt wygładzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tych minusow chetnie wyprobuje taki zestawik :) Wydaje sie dobry dla moich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko maskę, ale szału nie było

    OdpowiedzUsuń
  7. mam maskę Pilomax i rzeczywiście zapachem na zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam do włosów jasnych i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ten szampon ma taki zapach bo mogłby to być fajny zestaw, ja także nie lubie jak szampony mają chemiczny zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam maske i była słabo wydajna

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie tylko odżywka bez spłukiwania mnie kusi:) Moje włosy same w sobie szybko się przetłuszczają, więc nie mogę używać produktów, które je obciążają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię produkty Pilomax, miałam okazję przetestować produkty do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger