×

Peelinguje się!

Dawno mnie nie było, wiem. A dlaczego to Wam kiedyś napiszę. Planuję nawet zrobić specjalną serię postów na ten temat - bo okazuje się, że problem, który mnie dotknął dotyka wiele innych kobiet, zwłaszcza w moim wieku. Ale o tym  poczytacie za jakiś czas :)
Dziś mam dla Was recenzję peelingu, który stosuję codziennie już prawie dwa tygodnie i jestem zakochana po uszy <3 Zapraszam!!

 Joanna, Fruit Fantasy, Gruboziarnisty peeling do ciała -
Soczysta malina



Z peelingami Joanny spotkałam się już wcześniej ponad rok temu i byłam bardzo zadowolona, więc przy okazji zakupów postanowiłam kupić kolejny. Powiem Wam, że naprawdę ciężko było mi się zdecydować jaki wariant zapachowy wybrać! Jednak w końcu postawiłam na moje ukochane maliny oraz energię
 i świeżość.

Peeling zamknięty jest w plastikowej butelce, która (na szczęście) jest tak skonstruowana, żeby wszystko spływało do dołu, więc nie będę się musiała martwić tym, że na dnie pozostaną niezużyte resztki, które trudno będzie wyciągnąć.

Jeśli kiedykolwiek miałyście choć jeden peeling z tej serii wiecie jakiego zapachu możecie się spodziewać. Dla tych jednak z Was, dla których jest to nowość powiem tak: wyobraźcie sobie świeży sorbet z malin
i jego zapach - tak właśnie pachnie mój peeling. Czasem aż by się chciało go zjeść :)

                         


                         

Jak same widziecie mój peeling ma formę żelu z niewidocznymi kryształkami. Podczas stosowania wytwarza się delikatna piana, a kryształki  są dobrze odczuwalne - dzięki czemu świetnie peelingują i masują.

Konsystencja również jest na plus - peeling nie jest ani za wodnisty, ani zbyt gęsty.

Podczas całego czasu stosowania nie zauważyłam u siebie podrażnień ani uczuleń :)

Cena: 9.99/200 ml (w drogerii Hebe)

Plusy:
- cena
- zapach
- konsystencja
- właściwości peelingujące
- brak podrażnień
- opakowanie pozwala korzystać z peelingu do samego końca
- dostępność

Minusy:
- zapachy są tak oszałamiające, że ciężko się zdecydować :)

Macie, znacie, lubicie?? :) Piszcie!! :) 

21 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś ;)
    Teraz mam mandarynkowy ;)
    Ale osobiście wolę Tutti Frutti - ich zapachy są jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie, lubię intensywne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego produktu, ale potrzebuje czegoś dobrego do oczyszczenia. Więc duże prawdopodobieństwo, że się skusze - skoro ma tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten peeling czerwony, o innym zapachu, wypróbuję kolejne bo był super.

    OdpowiedzUsuń
  5. używam peelingów z joanny ale tych małych. jak moje w kolejce wykończe skuszę się na ten!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam soczyste zielone jabłko, miło wspominam :D
    Zapraszam także od mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam... Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zapachy to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ziajkę ten peeling też przypadnie mi do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że łądnie pachnie, ale on nadaje się tylko do ciała, gdzie skóra wymaga potężniejszego złuszczenia naskórka... Niemniej, sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pachnie tak, że aż ma się ochote go zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyznam szczerze, że nie peelinguje się za często. Jakoś nie mogę znaleźć motywacji i czasu na długą kąpiel ! :)
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam... i bylam zakochana.;-)
    w tych mniejszych opakowaniach (inne zapachy) również.
    zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam taki! rewelacyjny jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie miałam okazji używać tego peelingu, ale może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Minus jest najlepszy :D ja mam wersję pomarańczową ale tą równie chętnie bym wypróbowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. co do Twojego minusu to się zgodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą serię z Joanny <3 te zapachy naprawdę są oszałamiające!

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi być naprawdę niesamowity.. Uwielbiam gdy kosmetyki mają mocne i oszałamiające zapachy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię peelingi z Joanny - tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger