×

Bo słodka ze mnie dziewczyna

Dziś troszkę o moim nowym zapachu, który dostałam od narzeczonego na urodziny. Jest on dostępny jedynie w sieci drogerii Hebe, Rossmann oraz E.Leclerc. Wpadł mi w oko jakiś czas temu, jednak kiedy zdecydowałam się na zakup okazało się, że nigdzie go już kupić nie można. Jednak kilka dni przed moimi urodzinami zaciągnęłam narzeczonego do Hebe, ponieważ obiecałam mu kupić jakiś nowy zapach z okazji Dnia Mężczyzn. Wtedy zobaczyliśmy na półeczce moje słodziuchne zapachy i ... jeden trafił do mnie :) 

Star Nature - Tutti Fruti 

                                  

Od producenta:

Star Nature to hiszpańska marka oferująca niezwykłe wody toaletowe o urzekających zapachach dzieciństwa: guma balonowa, wata cukrowa czy bita śmietana z truskawkami to jedynie kilka z nich. Pełna kolekcja obejmuje 25 wersji zapachowych od orzeźwiających owocowych po słodkie ciasteczkowe. 
Star Nature to wody w atrakcyjnych cenach nie tylko dla najmłodszych.

Moja opinia:

Z wielu zapachów wybrałam wieloowocowy, który kojarzy się z zapachem owocowej gumy balonowej lub słodkich cukierków. Pewnie wiele z Was stwierdzi, że taki zapach nie przystoi już 21- letniej babce, jednak używając go nie czuję się jak dzieciak, a po prostu jak wyjątkowo słodka kobietka :))

Zacznę od tego, że koszt tej wody toaletowej to ok. 15 zł za 70 ml. Cena jest idealna zarówno na kieszeń nastolatki, jak i starszej kobietki.

Podejrzewam, że flakonik nie spodoba się co wybredniejszym i cóż, macie rację. Szału nie ma. Prosty fason i kolorowa zatyczka sprawiają, że zapach nie prezentuje się jakoś specjalnie elegancko, ale pewnie dlatego, że sam również elegancki nie jest.

Trwałość zapachu pozostawia sobie wiele do życzenia. Na skórze zapach utrzymuje się do 2-3 godzin, natomiast na ubraniach już trochę dłużej. Jest on intensywny, ale nie drażniący, dlatego lubię go używać.

Podsumowując: dla mnie jest to zapach idealny na lato, kiedy nie lubię używać cięższych i mocniejszych aromatów. Jego trwałość jest adekwatna do ceny, jednak z racji tego, że Star Nature jest bardzo wydajna, można sobie pozwolić na ,,poprawianie" zapachu kilka razy w ciągu dnia. Perfumka jest idealna na prezent dla małych dziewczynek i nastolatek, którym sprawi na pewno wiele radości samym zapachem, a które nie mają wielkich wymagań co do trwałości. Jednak jeśli i Wy poszukujecie czegoś w tym stylu bardzo Wam polecam tę serię. Może i Wam uda się znaleźć zapach idealny :))

Plusy:
- cena
- wielkość
- zapach

Neutralne:
- wygląd flakonika

Minusy:
- dostępność
- trwałość

Ja osobiście chętnie wypróbuję inne zapachy z tej serii, a Wy?? Znacie?? A może skusicie się na zakup??:)

17 komentarzy:

  1. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię słodkie zapachy :) z pewnością by mi się spodobał :) a flakonik nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie lubię takich zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie by pewnie nie spasował, i masz rację, buteleczka też szału nie robi. osobiście nie lubię przesłodoznych zapachów.:)
    ale fajnie, że tak ich pragnęlaś i udało Ci się "dorwać" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. intrygujące zapachy, lubię je ale nie wiem czy sama chciałabym pachnieć jak wata cukrowa czy guma balonowa musiałabym sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, nawet nigdy nie widziałam. Albo nie zwróciłam uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam też uwielbiam na co dzień takie słodkie zapachy:) Na wieczory coś cięższego, ale to rzadko:) Aktualnie maltretuję Have Fun z La Rive, który powala zapachem i trwałością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany. Świetne !!! Napisze sobie nazwę i muszę go kupić... Koniecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale wg mnie jak sama db się z nim czujesz, to wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam,muszę poszukać i powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś ochotę ale na watę cukrową, później mi przeszło ale od dziś znów o tej wacie myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to ja nie znam tej marki pierwszy raz o niej słyszę. Jak na razie mam spory zapas perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię takich cukierkowych perfum :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ,ale pewnie by mi się spodobały, bo lubię takie słodkie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się przejdę do hebe, nie sa to na pewno perfumy na co dzień czy do biura ale taki zapachowy żart może być bardzo fajną odskocznią :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger