×

Natychmiastowa pomoc dla włosów farbowanych

Dzisiaj post, który miał się pojawić jakieś trzy tygodnie temu, ale wtedy popsuł mi się laptop, a stary komputer nie chciał odczytywać zdjęć. Na szczęście mam już nowy sprzęt i bez problemu zdjęcia zgrałam.
Zacznę od tego, że po rozjaśnianiu końcówek, o którym możecie poczytać TUTAJ strasznie zaczęły mi się sypać włosy, a zwłaszcza rozjaśnione końcówki. Już miałam iść do fryzjera i je skrócić, ale
w ostatniej chwili przyjechała do mnie przesyłka od Wizaż.pl. Była to nowa i podobno rewelacyjna seria od Dove. Postanowiłam więc dać szanse całemu zestawowi. Czy udało mi się uratować włosy? Zapraszam!!


DOVE HAIR THERPY - COLOUR REPAIR





Zacznę od tego, że za marką Dove nie przepadam od kiedy podpadli mi na prawdę kiepskim balsamem do ciała. I z tej urazy od wieków nie miałam żadnego z ich kosmetyków,poza starym, dobrym niebieskim kremem. Dlatego z dozą ciekawości i niepewności podeszłam do testowania.

SZAMPON DO WŁOSÓW


OD PRODUCENTA:

Szampon Dove Color Repair został stworzony z myślą o włosach farbowanych. Farbowane włosy tracą kolor głównie dlatego, że są zniszczone. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera Micro Moisture Serum oraz Fibre Actives. Micro Moisture Serum pomaga regenerować powierzchnię włosów, żeby pomóc zatrzymać w nich kolor. Fibre Actives posiada zaś właściwości wnikania w głąb włosów i regenerowania ich od środka. Zapewnia to Twoim włosom intensywny długotrwały kolor.

Gramatura: 250/350ml

Rekomendowana cena: 11,49/14,99zł

                                                                    MOJA OPINIA:

Szampon ma zapach typowy dla produktów tej firmy. Jedni go lubią inni nie. Mi osobiście po prostu nie przeszkadza. Konsystencja jak dla mnie idealna. Jest dość gęsty i łatwo się rozprowadza.

 

Niestety szampon bardzo słabo się pieni i żeby dokładnie umyć włosy potrzeba większej ilości. Pewnie dlatego wydajność jest słaba. Szampon wystarczył mi na ok. 8 myć, czym byłam niemile zaskoczona.

Szampon świetnie oczyszcza włosy, jednak równie świetnie je plącze i sprawia, że są okropne
w dotyku.
Jeżeli kiedyś przyszło by Wam na myśl umyć nim włosy bez nałożenia odżywki to popełniłybyście włosowe samobójstwo i tyle.

Kupiłabym tylko jeśli byłby na promocji, ze względu na oczyszczanie i brak podrażnień.

60 SEKUNDOWA TERAPIA

OD PRODUCENTA:

Skoncentrowana terapia do włosów* do co tygodniowego stosowania. W 100% potwierdzone: głębokie odżywienie włosów farbowanych podczas pierwszego użycia**.

*w porównaniu ze standardową odżywką Dove.

**wygładzenie powierzchni w porównaniu do szamponu bez składników kondycjonujących.

Gramatura: 15ml

Rekomendowana cena: 5,99zł

MOJA OPINIA:

Bajka! No po prostu bajka!! Myślałam, że takie maleństwo kompletnie nie da efektów i wystarczy tylko na jedno użycie. A tu nie dość, że ampułka wystarczyła na trzy użycia to jeszcze zdziałała cuda. Zacznę od tego, że produkt nakładamy jedynie na połowę włosów, więc działał właśnie jedynie na moje zniszczone końcówki. I wiecie co Wam powiem? Już po pierwszym nałożeniu zobaczyłam i poczułam różnicę. Włosy stały się wygładzone, nabrały lekkości i miękkości. Nareszcie przestały się też puszyć.

Zapach identyczny jak szampon. Konsystencja sprawia, że produkt doskonale utrzymuje się na włosach przez tą minutę i nie spływa. Zmywa się bez problemu.

Na pewno kupię ponownie i to nie raz. W końcu mam tani i dobry produkt dla swoich farbowanych włosów. Wiem, że gdyby nie ta terapia musiałabym skrócić włosy, a teraz nawet końcówki są w stanie praktycznie idealnym. Oczywiście zafunduje im niedługo powtórkę z rozrywki.

EKSPRESOWA MASECZKA DO WŁOSÓW


OD PRODUCENTA:

Ekspresowa maseczka regenerująca do włosów Dove Color Repair odbudowuje włosy farbowane i pomaga zapobiegać utracie koloru. Unikalna, podwójna formuła zawiera :
* Maskę z cząsteczkami FIBRE ACTIVES, które wnikają głęboko do wnętrza włosa odbudowując go od wewnątrz, aby zatrzymać kolor na dłużej.
* Odżywkę z MICRO MOISTURE SERUM, która odżywia powierzchnię włosa nadając Twojemu kolorowi olśniewający blask.
Wszystkie zalety maski oraz szybkość działania odżywki połączone, aby zapewnić Twoim włosom olśniewający kolor na dłużej.

Gramatura: 180g
Rekomendowana cena: 17,49zł

MOJA OPINIA:

Maska również bardzo przypadła do gustu mi, a raczej moim włosom. Nakładałam ją na kilka dobrych minut, a mimo to nie obciążała mi włosów co zaliczam na wielki plus. Włosy były wygładzone i przyjemne w dotyku. Już niewielka ilość wystarczyła na pokrycie całych włosów. Powiem Wam, że patrząc w lustro widziałam jak moje włosy stopniowo z wielkiej plątaniny stawały się gładkie! Lubię produkty, które działają skutecznie i szybko.

Zapach typowy dla całej serii. Maska jest bardzo gęsta, ale dzięki temu mamy pewność, że nie spłynie z włosów. Kolor różowy z białym paskiem. Podobno ten biały pasek jest najważniejszy.


Zdecydowanie maskę kupię ponownie. Gładkie, lśniące włosy bez obciążenia? To jest to co w niej najbardziej lubię.
                                              

Podsumowując cały zestaw godny polecenia, chociaż szampon najmniej. Ale jeśli farbujecie włosy i chcecie zadbać o nie niskim kosztem skorzystajcie z tej serii. Przyznam szczerze, że to chyba jedne z niewielu kosmetyków od Wizaż.pl, które na dłużej pozostają ze mną. Cieszę się, że udało mi się trafić na to testowanie, bo gdyby nie to, nadal trwałabym w swoim uprzedzeniu do firmy Dove i nie poznałabym tak fajnych produktów do włosów farbowanych.

Plusy:
+ skuteczność
+ zapach
+ konsysytencja
+ opakowania wygodne w użyciu
+ dostępne praktycznie w każdym sklepie kosmetycznym, drogerii i w centrach handlowych
+ dość niska cena


Minusy:
- szampon mógłby być mimo wszystko lepszy


A Wy poznałyście już nowe serie od Dove? Wiem, że jest ich kilka. Polecacie jakąś szczególnie? 

32 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki DOVE do włosów - bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że je też bardzo teraz je polubiłam i z pewnością wypróbuję jeszcze inną serię ;)

      Usuń
  2. Miałam, kiedyś inny szampon z Dove z tej serii i też się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz to może oni po prostu takie już te szampony mają ;)

      Usuń
  3. nie przepadam za szamponem Dove

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba muszę wypróbować na swoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tego potrzebuje :) Strasznie łamią mi się włosy po letnich upałach, a do tego są malowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno ta seria Ci nie zaszkodzi, a bardzo możliwe że pomoże ;)

      Usuń
  6. Przymnie się zapowiadają :) Dawno nie miałam nic z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie farbuję włosów. Tych produktów nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie przepadałam za produktami do włosów DOVE.
    Zmieniłam o marce zdanie, gdy w moje łapki wpadł własnie ten szampon.
    Jak dla mnie świetnie się pienie, ma cudowny zapach, zmywa nawet oleje.
    Jestem nim oczarowana, bo nie podrażnia mojego skalpu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mojego też nie podrażnia i świetnie oczyszcza wiec nie skreslam go całkowicie :))

      Usuń
  9. Na maskę i maleństwo zwrócę uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty tej firmy, ale szampon nie dla mnie bo lubię gdy mocno się pieni :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też testowałam ten zestaw, ale u mnie o ile szampon się spisał całkiem dobrze, to ampułka mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  12. No tego szamponu to bym raczej nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. dove do włosów jeszcze nie iałam okazji uzywac;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś z tymi szamponami ostatnio ma Dove problem. Zakupiłam z innej serii i również nie byłam zadowolona :( Co do odżywek - na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbowałabym tą maskę

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam szamponu Dove, fajnie miałam po nim miękkie włosy :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jakie mają składy, przypuszczam, że jest w nich sporo silikonu, a on potrafi dawać złudne wrażenie poprawy zniszczeń, których tak naprawdę nie da się naprawić. Ja silikony używam w odżywkach w sprayu i serum na końcówki, w reszcie ograniczam ich ilość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam szampon z Dove ale z innej serii także na pewno kiedyś wypróbuje tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć regularnie farbuję włosy, to rzadko sięgam po kosmetyki do do włosów farbowanych. Jakoś słabo się u mnie sprawdzają. Z Dove używam tylko serum na końcówki, i nawet jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przypuszczałam że cokolwiek z Dove może tak świetnie działać . Musze kiedyś wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam ale moja siostra była bardzo zadowolona z szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm. ja mam strasznie wysuszone włosy. Jak gdzies trafie na tę 60 sekundowa odzywke, to koniecznie sprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam z wizażu podobny zestaw, lecz z odżywką w sprayu. i musiałam oddać. nie pamiętam nazwy, jednak był to "zestaw żółty". jak kocham dove, tak ten zestaw kompletnie sie dla mnie nie nadawał :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger