×

Malinowe usta

Podobno w tym sezonie najmodniejsze będą usta w kolorach cukierkowych i delikatnych odcieniach. Cóż... Ja już wiem, że to nie dla mnie bo odkąd poznałam mocne odcienie szminek i pomadek to nie potrafię się bez nich obejść! Dlatego właśnie dzisiaj pokażę Wam jedno z moich ulubieńców, który mimo pewnej niedogodności będzie moim wiosennym must have. Zapraszam Was do czytania i oglądania!


Pomadka w kredce Instant Lip Colour & Shine, Miss Sporty 

                                                                                                                                                                                             

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA (opis pochodzi z Wizaż.pl): 

Miss Sporty przedstawia nowy produkt nadający długotrwały blask bez wysuszenia ust. Pomadka w kredce ułatwia aplikację, jednocześnie nadając blask i miękkość. Dostępna w 6 czarujących odcieniach. 

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: plastikowe, więc bałam się, że szybko się popsuje, jednak po ponad 3 miesiącach używania nie zauważyłam żadnego problemu. Mechanizm wysuwania pomadki się nie zacina i działa w obie strony równie sprawnie. Opakowanie jest w kolorze pomadki i to ono zwróciło moją uwagę. 

KONSYSTENCJA/KOLOR: konsystencja bardzo mnie zaskoczyła bo spodziewałam się czegoś albo podobnego do kredki do ust albo przypominającego szminkę. A jak jest? Konsystencja przypomina balsam do ust, dzięki czemu łatwo ją rozetrzeć na całych ustach równomiernie. 
Kolor jest niesamowicie soczysty! Tak prezentuje się na ręce:



A tak na ustach:





Niestety mój stary aparat nie jest w stanie oddać idealnie tego koloru, więc polecam się kierować zdjęciem w opakowaniu bo kolor w rzeczywistości jest dość ciemny i soczysty. Na zdjęciu na ustach prezentuje się bardzo delikatnie co może być mylące. 

DZIAŁANIE: chyba zaskoczeniem dla nikogo nie będzie jeśli napiszę, że szminka ściera się przy piciu i jedzeniu. Na szczęście robi to bardzo równo. Ogólnie na ustach utrzymuje się ok. 2-3 godzin, a później samoistnie się ściera. Na szczęście szminka barwi usta, więc nawet jeśli się zetrze usta zostaną w kolorze. 

CZY MA MINUSY?? Używana zimą niesamowicie wysuszała mi usta mimo tego, że ma konsystencję balsamu. 

DLA KOGO: dla mniej wymagających fanek mocnego koloru na ustach, chociaż w kolekcji znajdują się i jaśniejsze odcienie. 

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: ok. 12 PLN za sztukę, co moim zdaniem nie jest wygórowaną ceną. Dostępna we wszystkich drogeriach z szafami Miss Sporty oraz przez internet. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od dłuższego czasu siedziałam i pracowałam nad makijażami i dzisiaj chciałam Wam pokazać trzy ostatnie ,,dzieła" żebyście mogły ocenić nad czym jeszcze muszę popracować. Od razu przepraszam za jakość, ale mój aparat nie chce łapać ostrości i oszukuje trochę na kolorach :(

                         


                        

Na ustach oczywiście opisywana dzisiaj szminka w kredce :) 

                                                                                                                                                                                         

Zdjęcie, które pojawiło się ostatnio na Instagramie, postawiłam na niebieską kredką bo podobno tak teraz modnie :D

No i dzisiejsze dzieło, które uważam za najbardziej udane: 

          

Małymi kroczkami, ale prę do przodu :)

26 komentarzy:

  1. Zbyt wyzywający kolor jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, mam bardzo podobny z revlon i również wysuszał mi okropnie usta, ale jego trwałość przemawia i tak na jego korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może one już tak mają do siebie, że wysuszają? niestety nie mam porównania bo to moja pierwsza szminka w kredce ale na pewno nie ostatnia :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny odcień.Fajnie, że jak już się ściera to równomiernie :) Makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na tę kredkę ;)
    A makijaż ostatni najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Też właśnie mi się wydaje, ze ostatni mi najlepiej wyszedł :)

      Usuń
  5. Piękny, malinowy kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie pomadki w kredce a ten kolorek czuje ze by mi pasował :)Pozdrawiam ciepło....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor.Makijaże tez mi sie podobają wszytsko tak jak powinno być wg. mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, a kredki do ust uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie trochę za różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor zupełnie nie mój. ale muszę Ci powiedzieć, że masz świetny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! :) staram się dbać o moją ukochaną czerwień jak tylko mogę ;)

      Usuń
  11. Wolę blady odcień ale u Ciebie pięknie wygląda.
    Ps. wiesz że jesteś piękna no nie? :]

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę na ustach bardziej czerwone odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tego typu produktach słyszałam dużo pozytywnych opinii. Sama jednak nie miałam, ale na ustach ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam już dawno żadnej szminki w kredce:) Ładnie wygląda u Ciebie:) A makijaże podobają mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny odcień :)
    masz śliczne duze usta :) co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger