×

Potrzebna pomoc!


Jak wiecie (lub nie wiecie) aktualnie siedzę i piszę pracę licencjacką. Wybrałam sobie do obrony temat o blogosferze i teraz potrzebna jest mi niesamowicie Wasza pomoc! 
Otóż do napisania pracy potrzebne są mi badania, w których to właśnie Wy musicie mi pomóc. Mam do wypełnienia dwie ankiety.
 - przeznaczona jest dla kobiet, które blogi czytają. Więc jeśli nie tylko piszecie, ale również czytacie inne blogi proszę o jej wypełnienie. 

Druga zaadresowana jest jedynie dla blogerek i dostępna jest pod tym adresem: https://www.interankiety.pl/interankieta/9c94e13b4c3dea50be499efd6db124ab

Dla Was jest to kilka minut poświęconych na wpisanie odpowiedzi, a dla mnie jest to szansa przejścia na kolejny poziom studiowania. Jeżeli uda mi się sprawnie napisać pracę i obronić ją to będę chciała zostać magistrem dziennikarstwa :) A co mi tam :) 
Więc bardzo proszę Was o pomoc i z góry dziękuję :)

3 komentarze:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger