×

Stop wypadaniu włosów!

Od tygodnia siedzę u rodziców. Internet tu jest taki szybki, że na załadowanie strony bloggera czekam z 15 minut :D Dlatego mimo chęci rzadziej publikuję wpisy. Dodatkowo nadal piszę pracę licencjacką i zmagam się z ankietami, które nadal możecie dla mnie wypełnić (szczegóły TUTAJ). 


Dzisiaj mam dla Was recenzję maski do włosów, którą testowałam prawie dwa miesiące i która właśnie jest już na wykończeniu. Z jednej strony żałuję, że się już kończy, ale za to z drugiej się cieszę bo już znalazłam zastosowanie dla opakowania - będę w nim trzymała ozdoby do paznokci, które teraz plączą się wszędzie i często mi giną. 

Maska do włosów spirulina i keratyna,
Bingo Spa 




KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:


Maska BingoSpa z keratyną i spiruliną przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych.

Keratyna jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość. Najważniejsza strukturalna część łodygi włosa, - czyli kora - jest zbudowana ze skręconych włókienek keratyny związanych ze sobą poprzecznymi wiązaniami dwusiarczkowymi. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych.

Keratyna posiada skład aminokwasów podobny do ludzkiego włosa, dzięki temu wykazuje wysokie powinowactwo do keratynowych struktur włosa i jest cenną substancją aktywną o działaniu kondycjonującym i regenerującym.
Przewaga hydrolizatu keratyny nad innymi związkami o podobnym działaniu polega na jego zdolności do wnikania w głąb i trwałego wiązania się z łańcuchami keratynowymi włosa, dzięki czemu poprawia się ich wygląd i właściwości: wytrzymałość mechaniczna, sztywność, podatność na skręcanie i układanie.

Spirulina morski wodorost o bogactwie składników odżywczych regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów.


Sposób użycia: maskę BingoSpa  dokładnie rozprowadzić na całej długości włosów oraz wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., a następnie dokładnie spłukać. 

KILKA SŁÓW ODE MNIE: 

OPAKOWANIE: Pojemność maski to 500 ml, więc słoik w który jest zapakowana jest dość pokaźnych rozmiarów. Jak już wcześniej pisałam, znalazłam już dla niego zastosowanie, bo naprawdę szkoda mi było go wyrzucać. Opakowanie jest dość masywne, więc sądzę, że długo mi posłuży. 
Bardzo podoba mi się pomysł z plastikowym zabezpieczeniem, które jest wielokrotnego użytku. Dzięki temu nawet jeśli nie dokręcimy zakrętki, nic nam się nie wyleje. 





KONSYSTENCJA/ZAPACH: Konsystencją maska przypomina gęsty mus albo budyń. Dzięki temu łatwo się rozprowadza po włosach i z nich nie spływa. Co do zapachu, to akurat ten nie należy do moich ulubionych - jest dość mocny i raczej chemiczny - co jednak może być typowe dla masek z keratyną bo mam taką maskę z Syoss'a i pachnie ona identycznie. 



DZIAŁANIE:  maskę używam regularnie od dwóch miesięcy, więc mogłam zauważyć jak wpłynęła na moje włosy. Po pierwsze zdecydowanie ułatwia mi ona ich rozczesywanie - ponieważ jestem posiadaczką długich włosów, potrafią mi się one czasami tak plątać, że rozczesuje je ze łzami w oczach. Przy regularnym stosowaniu niweluje również wypadanie włosów -kiedyś po myciu cały syfon w wannie był zapchany moimi włosami, aktualnie po myciu znajduję tylko kilka pojedynczych włosów. Niestety mimo zapewnień producenta maska nie pomaga na rozdwajające się końcówki.

CZY MA MINUSY? Minusem dla mnie jest zapach oraz to, że mimo zapewnień producenta nie działa na rozdwajające się końcówki. Należy również uważać przy nakładaniu jej na skalp, ponieważ może obciążyć włosy i sprawić, że będę przyklapnięte.

DLA KOGO: dla osób, które zmagają się z wypadaniem włosów, ponieważ przy regularnym stosowaniu maska na prawdę działa i zmniejsza ich wypadanie oraz łamliwość.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: cena jest jak dla mnie bardzo kusząca bo za 500 ml zapłacimy aktualnie 12 PLN. Maska jest do kupienia na stronie Bingo Spa, dokładnie w tym miejscu. 


Cieszę się, że udało mi się poznać właśnie tą maskę. Nareszcie po umyciu włosów nie muszę się bawić w odtykanie syfonu oraz szamotać z włosami zatykającymi odpływ w wannie i umywalce. Także mój odkurzacz nareszcie trochę odsapnie bo ilość włosów na dywanie czasami dawała mu do wiwatu :D 


9 komentarzy:

  1. Super, że działa chociaż przeciw wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę bo już myślałam, że będę musiała włosy obciąć przez to wypadanie :)

      Usuń
  2. jeszcze nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z w bingo do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze przygody z Bingo Spa, więc dużego doświadczenia z produktami do włosów nie mam :D

      Usuń
  3. Jakoś do tej pory średnio mnie ciekawiły ich kosmetyki, ta wydaje się fajna, ale nie wiem czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat teraz jest za 12 zł, a wydajna jest bardzo bo korzystałam z niej przez ponad dwa miesiące, trzy razy w tygodniu :) Więc może to dobra okazja do spróbowania :)

      Usuń
  4. ZAPRASZAM DO KONKURSU NA MOIM BLOGU KTÓRY ZORGANIZOWAŁAM Z FIRMĄ DRESSLINK.COM

    http://monicabelle.blogspot.com/2015/09/konkurs-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze ja koniecznie kupić. Mam nadzieje, ze mi również przestana tak wypadać włosy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger