×

Filmy na jesienne wieczory

Musimy przestać się oszukiwać. Lato odeszło, jesień już u nas jest, a pewnie niedługo czekać nas będzie pierwszy atak zimy, który jak zwykle sparaliżuje cały kraj. Przełom jesieni i zimy to okres, kiedy chyba najwięcej czasu spędzamy w domu. Szczerze podziwiam osoby, które mimo deszczu, śniegu czy zimna wychodzą na spacery. Ja jestem typem, który woli zawinąć się w koc z kubkiem dobrej herbaty oraz tabliczką czekolady i coś obejrzeć. Dlatego właśnie postanowiłam podzielić się z Wami listą 8 filmów, których może jeszcze nie widziałyście, a są one na prawdę warte Waszej uwagi, zwłaszcza ze względu na to, że z oklepanymi i przewidywalnymi filmami mają bardzo mało wspólnego. Te filmy na pewno zostawią Was z głową pełną myśli oraz sprawią, że w trakcie seansu Wasza szczęka nie raz opadnie.


                           
            źródło

Pamiętacie te czasy, kiedy z nowym numerem ,,Przyjaciółki" można było dostać jakiś film na DVD? Ja pamiętam bo dzięki temu, że moja mama prenumerowała ,,Przyjaciółkę" mieliśmy dość sporą kolekcję filmów. ,,Malowany welon" pojawił się w domu, a potem przeleżał na półce chyba ze dwa lata zanim został odtworzony. Dziś żałuję, że tak długo zwlekałam bo jest to jeden z lepszych filmów dla kobiet, jaki widziałam. Jeśli myślicie, że to tanie romansidło, to się głęboko mylicie, jednak muszę na początku zaznaczyć, że film może wycisnąć z Was trochę łez.
Akcja toczy się w Chinach i muszę przyznać, że krajobrazy, które możemy podziwiać podczas całego filmu, momentami zapierają dech w piersiach.
Film opowiada historię pewnego pary, która decyduje się na ślub z rozsądku. On, jest lekarzem i szuka towarzyszki życia, w dodatku darzy swoją małżonkę uczuciem dość głębokim. Ona chce nareszcie uciec od despotycznej matki i decyduje się na ten krok, wcale nie kochając, a nawet nie lubiąc jakoś szczególnie doktora. Po pewnym czasie okazuje się, że biedny i zapracowany doktor jest zdradzany, co bardzo godzi w jego męską dumę. Zabiera więc niewierną małżonkę na samobójczą misję w głąb kontynentu, aby tam walczyć z zarazą cholery. Po wielu starciach i uszczypliwościach para zaczyna się zaprzyjaźniać, a z czasem zakochiwać. A na zewnątrz nadal szaleje cholera, która zbiera coraz to większe żniwo. Kiedy myślimy, że nasi bohaterowie nareszcie są tak szczęśliwi jak na to zasługują, los oczywiście jest im przeciwny. Więcej nie powiem, bo zdradziłabym Wam najważniejsze.



                      
            źródło

Co zrobilibyście, gdyby pewnego dnia wpadły Wam w ręce kody, pozwalające określić daty największych katastrof w dziejach ludzkości? Pewnie zaczęlibyście działać. To samo robi nasz główny bohater, którego gra Nicolas Cage, jeden z moich ulubionych aktorów. W trakcie filmu okazuje się, że te wszystkie wielkie katastrofy są tylko wstępem do czegoś na prawdę wielkiego. Film sam w sobie nie jest jakimś wielkim arcydziełem, ale jeżeli będziecie oglądać go wieczorem, przy zgaszonym świetle to zdecydowanie możecie liczyć na atmosferę grozy i strachu.



                        
                                                                              źródło

Amy to piękna, inteligenta i wrażliwa kobieta. Uwielbiana przez przyjaciół i sąsiadów. Jej związek z Nick'iem niestety nie układa się tak jak powinien. Pewnego dnia Amy znika bez śladu, a wszystkie dowody wskazują na to, że za jej zniknięciem stoi mąż, który od pewnego czasu ją zdradzał. I kiedy każdy widz gotów jest skazać Nick'a na karę śmierci okazuje się, że to właśnie on jest najbardziej pokrzywdzony w całej tej historii. Film zaskoczył mnie w wielu miejscach, więc w 100% mogę uznać, że jest wart polecenia. Najbardziej podobały mi się fragmenty, gdzie wszystkie niewiadome były stopniowo ujawniane, a ja mogłam się walnąć ręką w czoło i stwierdzić, jak to możliwe, że na to nie wpadłam? Dodatkowo podobało mi się to w jaki sposób reżyser pokazał związek między kobietą, a mężczyzną i udowodnił, że nawet największa miłość, może być szokująco toksyczna.



Chyba największy wyciskacz łez wśród przedstawionych w tym poście filmów. Opowiada historię dziewczyny, która jest w ostatnim stadium raka i wie, że niedługo umrze. Hazel traci nadzieję, że jeszcze przydarzy się jej w życiu coś dobrego, ale trafia się On - Gus, chłopak, który stawia całe jej życie na głowie. Dziewczyna zaczyna czerpać życie pełnymi garściami i brać z niego co najlepsze, jednak kiedy wszystko układa się tak jak w bajce, okazuje się, że Gus także jest chory. Zaczyna się walka o życie, ale również i o miłość. Chyba każdy w trakcie seansu musi uronić chociaż łezkę. No chyba, że jak mój narzeczony uśniecie w trakcie i będziecie zdziwieni, że Wasz towarzysz zalewa się łzami.



źródło

Postapokaliptyczne filmy to taki mój mały nałóg. Nie wiem czemu, ale uwielbiam oglądać nawet nisko budżetowe filmy tego typu, więc jeśli jakiś znacie to podrzućcie.

Film jest utrzymany w ciemnej tonacji, więc wszystko wydaje się dużo bardziej ponure i straszne niż to zazwyczaj jest. Mamy tutaj historię ojca i syna, którzy podróżują na wybrzeże z nadzieję na ocalenie. Cały świat został zniszczony, a nieliczni ludzie, którzy pozostali robią wszystko by przeżyć. Moim zdaniem film świetnie pokazuje, jak trudno w obliczu zagłady pozostać nadal człowiekiem.





źródło

Film ma zarówno ciekawą i niespotykaną fabułę, jak i daje do myślenia.W pewnym mieście wybucha nagle nieznana epidemia, która powoduje, że ludzie tracą wzrok. Oczywiście, wojsko jak to wojsko tworzy specjalne ośrodki i zamyka tam wszystkich zarażonych. Ale oprócz niewidomych trafia tam jedna kobieta, której to nie dotknęło, jednak nie chcąc opuszczać swojego męża udaje, że sama także jest chora i nic nie widzi. Film pokazuje jak nisko mogą upaść ludzie i jak mimo wspólnego nieszczęścia potrafią upodlić drugiego człowieka. 
Jeżeli szukacie filmu z mocnymi akcjami to tutaj niestety tego nie otrzymacie. Fabuła wciąga, ale może też niektórych znudzić, ponieważ jest to film, który ma pobudzić nas do myślenia i zastanowienia się, jak by to było, gdybyśmy to my byli na ich miejscu. 





Jeden z najnowszych filmów na tej liście. Co czyni nas ludźmi? Czy maszyna może stać się człowiekiem? Film opowiada historię młodego informatyka Caleba, który wygrywa firmowy konkurs i jedzie do rezydencji swojego szefa, aby tam odkryć jego największą tajemnicę. Okazuje się, że jego szef pracuje nad sztuczną inteligencją, którą umieścił w ciele kobiety- robota o imieniu Ava. Im więcej Caleb spędza czasu z Avą tym bardziej staje się zauroczony jej osobą i pragnie jej pomóc uciec z laboratoryjnego więzienia, w którym jest przetrzymywana. Czy uda mu się uwolnić ją? I czy robot może kochać? Obejrzycie, a się przekonacie. Na pewno daję Wam gwarancję zaskoczenia. 




Pomieszanie z poplątaniem, jakby to stwierdził mój narzeczony. Mi film wyjątkowo przypadł do gustu i zdecydowanie go Wam polecam, jeśli lubicie zaskakujące i poplątane filmy. Film opowiada o podróżach w czasie pewnego agenta. Jego zadaniem jest powstrzymanie zamachowca, który w przyszłości (która jednocześnie jest przeszłością) wysadza w powietrze całe miasto. Film jest tak dziwny, tak pomieszany, a wszystko przedstawione jest w taki sposób, że działa jak narkotyk i nie można się od niego oderwać. Zdecydowanie polecam!

Jeśli widziałyście te filmy to dajcie znać, jak Wam się podobały. Chętnie także obejrzę coś w podobnym stylu, więc podrzucajcie swoje tytuły bo jesienne wieczory zaczynają mi doskwierać. 


6 komentarzy:

  1. "Zapowiedź" oglądałam, świetny film:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnego z tych filmów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze mam dylemat co obejrzeć gdy mam czas i chce się zrelaksować, zaginioną dziewczynę już widziałam, dzięki za propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze zerknąć na te filmy, kilka z nich zapowiada się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazd naszych wina to przepiękny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazd naszych wina uwielbiam, malowany welon to też dobry film :) Zaciekawiłaś mnie 'miastem ślepców' - chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger