×

Bordowa sukienka od Vubu.pl

Wiem, że ostatnio było tu cicho, jednak przez tydzień walczyłam z włamaniem na konto blogowe, facebook'owe i pocztowe - mam nadzieję,że sytuacja się nie powtórzy i będę mogła bez przeszkód blogować.
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie nową serią postów. Postanowiłam na blogu dzielić się także moją pasją do mody i ubrań. Na pewno początkowe zdjęcia nie będą rewelacyjne, ale dopiero zaczynam swoją przygodę ze zdjęciami typu fashion. Liczę, że z czasem i z Waszą pomocą uda mi się poprawić styl zdjęć.

Podczas majówki uświadomiłam sobie,że nie mam sukienki na zbliżające się wesele - zaczęłam przeszukiwać sklepy internetowe i stacjonarne,ale niestety nie znalazłam nic co zachwyciłoby mnie wyglądem i ceną. Przez przypadek trafiłam jednak na stronę sklepu Vubu.pl - gdzie znalazłam kilka wymarzonych sukienek w rewelacyjnych cenach.

Wybrałam rozkloszowaną sukienkę w kolorze bordo.



 Przy zamawianiu kierowałam się wymiarami w tabeli, a nie rozmiarem jaki noszę na co dzień. Zamówiłam więc sukienkę w rozmiarze XS, zamiast mojej codziennej S-ki. Okazało się jednak,że rozmiar XS jest wprost stworzony dla mnie. 



Sukienka dotarła do mnie w ciągu 3 dni roboczych. Wybrałam najtańszą opcję dostawy,czyli odbiór w kiosku Ruch-u. 


Sukienka jest w całości zrobiona z lekkiej pianki,więc nie dość,że idealnie się układa, to jeszcze praktycznie nie czuć,że się ją nosi. Niestety piankowa sukienka sprawdzi się jedynie podczas chłodniejszych miesięcy - na maj okazała się idealna.



Bordowy kolor sukienki połączyłam ze srebrnymi dodatkami. Dorzuciłam też marynarkę na drogę.



Sukienkę możecie znaleźć TUTAJ - razem z wysyłką kosztowała mnie 72 PLN. Na fanpage firmy możecie pobrać kod ze zniżką 7%, z którego sama skorzystałam.

Jeżeli nie podoba Wam się kolor sukienki, ale sam fason to możecie wybrać dla siebie jeszcze kolor czerwony, biały lub jasnoróżowy.

Podsumowując jestem zadowolona z sukienki, dostawy i sklepu. Na pewno jeszcze nie raz zrobię tam zakupy.

17 komentarzy:

  1. cudwonie się układa
    dla siebie wzięłabym rózową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie w niej wygladasz, nawet pod kolor włosów ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak to włamanie? :O Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka jest cudowna, a Ty pięknie w niej wyglądasz, jak wiesz ściągnęłam z Ciebie i zamówiłam sobie... 4 sztuki. mam nadzieję, że wymiary będą takie same jak w opisie, na pewno pokażę je na fb. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie w niej wyglądasz :)
    Własnie zastanawiam sie nad kupnem, jeżeli mogę zapytać, na jaką długość zamawialas? I ile masz wzrostu? Bo lezy idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 162 cm wzrostu :) i zamawiałam XS na 165 cm :)

      Usuń
    2. Mam pytanie, czy sukienka się minimalnie rozciąga? Mam do wyboru 6 cm za dużo w cyckach albo o 3/5 za mało w pasie.

      Usuń
    3. W takim razie osobiście doradzam braki w pasie ;) Sukienka delikatnie się rozciągnie i dopasuje do pasa, a niestety jeżeli będzie za duża w okolicach piersi to będzie niesamowicie ten dekolt odstawał.

      Usuń
  7. ten sklep nie szanuje klienta! nie wysylaja zamowien! nie ma kontaktu z nimi. a rzeczy zamawiaja z aliexpress. wy tez mozecie, wszystko jest polowe taniej. nie promujcie dziadostwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:) Jeżeli chodzi o kontakt z klientem to niestety widzę na ich facebook'u, że leży i kwiczy :( U mnie problemów z kontaktem i zamówieniem nie było.
      Jeżeli chodzi o Aliexpress :) Cóż... Sama kupuję tam bardzo często, jednak nie widziałam tam sukienek takich jak moja w takiej cenie, za jaką kupiłam ja na Vubu :)

      Usuń
  8. Super wyglądasz, pasuje ten kolor do Twojej urody! sama tez chcę kupić bordowa sukienkę na wesele kuzynki, http://sukienki.damskie.net/bordowa-sukienka ale nie mogę sie zdecydować na fason, myślałam o obcisłej albo o rozkloszowanej, a kilka modeli tu właśnie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja idealna, piękny kolor sukienki, mój ulubiony dotego cudowny kolor włosów no i te buty <3. Szkoda że wszystkiete sukienki są zawsze w takich wymiarach które na mnie nie pasują, jestem niewymiarowa jakaś.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger