×

PasteLove paznokcie z Eveline Cosmetics

Po konferencji Meet Beauty trafiło do mnie wiele wspaniałych kosmetyków, które są aktualnie w fazie testów. Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą recenzją. Pod lupę wzięłam pastelowy lakier od Eveline Cosmetics, który towarzyszył mi na majowym weekendzie. Jak się sprawdził?

Lakier do paznokci MiniMax (141), Eveline Cosmetics




Marka Eveline Cosmetics na sezon Spring Summer 2016 postawiła na totalne hity kolorystyczne sezonu.

W naszej ofercie znajdują się lansowane przez cały świat mody odcienie różu i błękitu -  Rose Quartz i Serenity.


Cały wiosenny look oparty jest na motywach kwiatowych i przenikaniu się błękitu i różu. Kolejne topowe na ten sezon kolory to soczysta zieleń młodej trawy Flash Green oraz ciepły żółty Buttercup.

KILKA SŁÓW ODE MNIE: 

Opakowanie lakieru jest standardowe dla kolekcji MiniMax - lakier mieści się  w szklanej buteleczce o zaokrąglonych brzegach. 




Lakier pochodzi z nowej kolekcji wiosna - lato. Odcień 141 to delikatny, pastelowy róż - bardzo kobiecy i idealny na ten sezon.

Cena lakieru waha się w okolicach 6 PLN, w zależności od miejsca zakupu. Możecie go kupić w  drogeriach stacjonarnych (np.Rossmann), drogeriach internetowych, a także w internetowym sklepie marki Eveline



Pędzelek jest zbity i szeroki, ale jednocześnie na tyle mały, że sprawdza się także na wąskiej płytce paznokcia.

Lakier zasycha bardzo szybko co stanowi duży plus. Nawet na kilka minut przed wyjściem możecie pomalować paznokcie, który szybką wyschną,więc nie będziecie musiały martwić się o pobrudzenie ubrań czy odbicie lakieru, tam gdzie go być nie powinno.
Do uzyskania pełni efektu potrzebowałam dwóch warstw lakieru. Jak widzicie nie ma problemów ze smugami. Lakier ma także gęstą konsystencję, dzięki czemu nie wylewa się na skórki i łatwiej utrzymać estetyczny wygląd pomalowanych paznokci. Sądzę,że dzięki temu świetnie sprawdzi się u początkujących paznokcioholiczek, które dopiero trenują malowanie paznokci i omijanie skórek. 



Jest to produkt dla każdej kobiety. Polubią go lakieroholiczki, a także fanki trendów, ponieważ jak wspomniałam to nowa kolekcja. Sprawdzi się także u fanek uroczych pasteli.

Lakier posiada niestety jeden minus - jedna warstwa niestety nie zapewni całkowitego krycia, pojawią się także lekkie smugi. Dla mnie osobiście nie stanowi to problemu, ponieważ standardowo maluję dwiema warstwami, jednak postanowiłam to zaznaczyć, abyście się nie zraziły do lakieru po nałożeniu pierwszej warstwy.

Za największe plusy lakieru uważam jego kolor,dostępność oraz niską cenę. Jest to lakier na każdą kieszeń i nie ma problemu z jego dostępnością, przez co zdecydowanie może być drogeryjnym hiciorem.

Oczywiście standardowo mam dla Was zdobienie przygotowane z tym lakierem. Kolor zmatowiłam specjalnym topem oraz dodałam naklejki wodne z różami -efekt wyszedł ciekawy i zdecydowanie kobiecy. Mam nadzieję,że i Wam się podoba. 



Po więcej paznokciowych i makijażowych inspiracji zapraszam na mojego INSTAGRAMA, gdzie ciągle coś się dzieje :)

Jak podoba Wam się wiosenno - letnia kolekcja marki Eveline? 

7 komentarzy:

  1. Piękny odcień, właśnie takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolorek, bo ostatnio szał mam na takie odcienie :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi naklejkami paznokcie wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor ma ten lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, efekt bardzo kobiecy :) ślicznie wygląda. nie przepadam za różami, ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Dziękujemy za przetestowanie naszego produktu, pozytywną opinię i prezentację lakieru czytelnikom. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie kolory lakierów z tej serii

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger