×

Konturowanie z paletką od Kobo Professional

Konturowanie - kiedyś przywilej modelek i aktorek, dziś wchodzi do domów zwykłych Kowalskich. Firmy kosmetyczne prześcigają się w wymyślaniu produktów, które możemy wykorzystać - im bardziej uniwersalne, tym lepsze.
Jeżeli dopiero zaczynacie swoją przygodę z konturowaniem to musicie zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Pamiętajcie, aby dostosować produkty do swojej karnacji - zbyt jasne lub zbyt ciemne odcienie nie dadzą odpowiedniego efektu. Zanim trafiłam na produkt, który Wam dzisiaj opiszę, przez moje ręce przewinęło się kilkanaście różnych produktów o różnych odcieniach i konsystencjach. Dziś już wiem,że u mnie sprawdza się najlepiej konturowanie na mokro, wiem jednak, że jest wiele wielbicielek suchych zestawów do konturowania - mam nadzieję,że kiedyś i ja nauczę się z nich korzystać w pełni.
Zanim nauczyłam się konturować obejrzałam kilkanaście różnych filmików i przeczytałam kilka instrukcji - powiem Wam jednak szczerze, że najlepiej nauczycie się na sobie i na własnych błędach. Po kilku próbach będziecie wiedziały,które części twarzy chcecie rozświetlić, a które ukryć. Tak więc,jeśli konturowanie Wam nie wychodzi to polecam ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Ja osobiście czasami mam problemy z nakładaniem produktu bo czasami nałożę go zbyt dużo, a wtedy łatwo o plamy na buźce.

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję palety korektorów, która świetnie sprawdzi się zarówno u profesjonalistów, jak i laików.

Face Contour Mix, Kobo Professional


Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.

APLIKACJA:
Nanieś niewielką ilość podkładu na wierzch dłoni lub paletę, rozetrzyj, a następnie aplikuj gąbką typu "beauty sponge" ruchem stemplującym.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

Opakowanie to małe, okrągłe i plastikowe pudełeczko z przezroczystą górą. Widzimy wcześniej jakie odcienie mają korektory, więc jeszcze przez zakupem możemy podjąć decyzję czy będą one dla nas odpowiednie kolorystycznie. Chociaż muszę stwierdzić, że jest to jedna z najbardziej uniwersalnych palet do konturowania z jakimi się spotkałam.


Cena takiej paletki to ok. 20 PLN w cenie regularniej. Ja swoją kupiłam korzystając z promocji -40% w Drogerii Natura, gdzie dostępne są produkty Kobo.

Jak widzicie paleta ma 4 korektory w różnych odcieniach. Najjaśniejszy daje delikatny efekt rozświetlenia, pozostałe są lekko matowe.


Korektory świetnie kryją, nawet w małych ilościach. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się na skórze w dziennym świetle.


Konsystencja korektorów sprawia,że łatwo się rozcierają i nie robią plam, chyba, że użyjemy zbyt dużych ilości produktu.


Teraz czas na paletę w akcji. Oto moja ,,naleśnikowata" buźka bez grama makijażu:


Z gotowym makijażem oczu i lekkim podkładem:


No i czas na konturowanie:



Użyłam trzech jasnych odcieni korektorów z palety. Po ich roztarciu nakładam najciemniejszy:


I gotowe! Tak wyglądam po konturowaniu. Moim zdaniem nie ma porównania jeżeli chodzi o wersję bez makijażu. Twarz nabrała kształtu, a rysy są bardziej wyostrzone. 



Paletkę polecam wszystkim, tym z Was, które chcą nadać swojej twarzy wyrazistości i szukają produktu na prawdę dobrej jakości.

Największym jej plusem jest uniwersalność kolorów i ich kremowa konsystencja.

Firma Kobo Professional ma w swojej ofercie jeszcze kredki do konturowania, o których poczytacie TUTAJ, oraz kilka innych paletek, które mogą Was zainteresować, a o których możecie poczytać TUTAJ.

Uważacie, że kontrowanie to hit czy kit? Macie swoje ulubione produkty? 

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konturowanie zdecydowanie Hit! :) Mnie jednak zaczyna denerwować ta paletka. :D O ile ciemne kolory są spoko, to te jasne jakoś podkreślają wszystkie niedoskonałości i twarz wygląda jak ciasto. :D Szukam czegoś lepszego, ale wszystko drogie. Więc wychodzi na to, że KOBO na razie najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, absolutnie fantastycznie konturowanie podkreśla Ci twarz. ;) ja jeszcze się na nie nie zdecydowałam, na razie mam paletkę do konturowania też z KOBO (a właściwie z HEAN, bo to oni produkują KOBO) z trzema produktami i muszę się wreszcie za nią wziąć. z tego co kojarzę, to jest ta na sucho, więc jak się nie sprawdzi, to na pewno sprawdzę to KOBO na mokro, bo generalnie ich kosmetyki bardzo lubię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świernie ! Ja to chyba nigdy się nie naucze pełnego konturowania. Jedyne co nakładam to róż i rozświetlacz :p boje się konturować całą twarz :p

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/dbaj-o-swoje-pedzle-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hit :) Mam paletę z Wibo ,która jest do konturowania na sucho i ją uwielbiam ,mam kilka na mokro ,ale jakoś mi nie podeszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, szalona. Ja nie mam na to czasu :D zwykle tylko nakładam krem BB Gold, puder i wychodzę z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pokazałaś jak konturujesz twarz. Ja właściwie tego nie robię, miałam podobny zestaw ale korektorów z wibo i nie używałam ich bo nie lubię tak ciężkiej konsystencji. Dziś np. jestem w pracy zupełnie bez makijażu, nawet tuszu ani kremu bb nie użyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia makijażu! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czaję się na tą paletkę od dawna ale nie po drodze mi do natury :/

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger