×

Metaliczne lakiery do paznokci

Ostatni choroba rozłożyła mnie plackiem na kilka dni i ciężko było mi się skupić na pisanie. Jednak dziś czuję się już lepiej i przychodzę do Was z dawno obiecanym już postem. Metaliczny efekt na paznokciach nadal nie traci na popularności. Jednak w większości przypadków jest on dostępny dla tych z kobiet, które noszą hybrydy. A co z tymi, które tego nie chcą? Okazuje się,że coraz więcej marek wypuszcza lakiery o metalicznym efekcie, które nakłada się bez utwardzania. Postanowiłam wziąć po lupę kilka z nich i zobaczyć, które są najbardziej warte uwagi i daję najlepszy efekt. 


Essence, The Metals


Jednej z najtańszych (7.90 PLN) i najłatwiej dostępnych lakierów w tym zestawieniu. Ma fajne i metaliczne wykończenie, choć nie jest to do końca aż tak metaliczny efekt jakiego bym oczekiwała. Bardzo szybko zasycha i jest niesamowicie trwały. Na moich paznokciach utrzymał się spokojnie cały tydzień bez najmniejszego odprysku. 
Lakier dostępny jest w 24 kolorach. Żałuję jednak,że wybrałam taki odcień. Jest to typowo seledynowa zieleń, która fajnie się prezentuje, ale nie będzie często użyteczna. Gdybym wiedziała, że lakiery są tak fajne na pewno wzięłabym odcienie srebra i różu. Mam nadzieję, że przy kolejnych zakupach uda mi się je jeszcze dostać i dołączyć do kolekcji. 

Efekt na paznokciach:



Wibo, Metallic Nail Polish



Lakier metaliczny od Wibo, o którym szerzej pisałam już TUTAJ. Dostępny jest jedynie w wersji złotej i srebrnej. Jakiś czas temu odkryłam, że lepiej wygląda i jest dużo trwalszy, kiedy nałożymy go na czary lakier stanowiący bazę. Wtedy efekt utrzymuje się około 5 dni. 
Z dostępnością bywa rożnie bo raz go widzę na półkach, a raz nie. Cena w porównaniu do jakości nadał pozostaje wysoka, ponieważ jest to 12 PLN.

Efekt na paznokciach:


P2, Techno Chrome polish



Marki P2 nigdy wcześniej nie miałam okazji używać i nie bardzo wiedziałam czego się spodziewać. Lakier do najtańszych nie należy bo koszt buteleczki to 18 PLN. Z dostępnością też bywa różnie - ja swój kupiłam w Hebe, gdzie mają całą szafę tej marki. Dostępny jest w  8 odcieniach, także każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.  Co z efektem? Jest to mój absolutny HIT! 
Lakier jest dość trwały bo utrzymuje się około 6-7 dni bez odprysków. Do tego stanowi błyszczącą taflę, która pięknie się mieni pod wpływem światła. Ja wybrałam odcień różowego złota i jestem nim absolutnie zachwycona. 
Jedyny minus to taki, że ta tafla szybko się rysuje jeżeli przejedziemy po niej czymś twardym. 

Efekt na paznokciach:


Banggood, Metaliczne lakiery do paznokci



O tych lakierach pisałam już wcześniej TUTAJ.  Wtedy były jeszcze w fazie testów. 
Lakiery dostępne są w 6 metaliczny kolorach, każdy z nich jest w zestawie  z topem, który ma dodać trwałości i metaliczności. 
Cenowo wypadają najdrożej,ponieważ koszt jednego zestawu to około 24 PLN. 



Jeżeli chodzi o dostępność to jak się pewnie domyślacie możecie je dostać jedynie w chińskich sklepach online jak właśnie Banggood, czy Aliexpress. 
Lakiery zasychają błyskawicznie, jednak śmierdzą przy tym niesamowicie. Mają bardzo mocny i słodkawy zapach, który szybko przyprawia o ból głowy. Jeżeli chodzi o trwałość to lakier utrzymuje się na paznokciach spokojnie przez tydzień. Im więcej mam wprawy tym lepszy efekt dają, więc mimo zapachu często z nich korzystam. 

Efekt na paznokciach srebrny: 



Efekt seledynowy:



Podsumowując... Okazało się, że na rynku dostępnych jest kilka lakierów, które obiecują nam piękny, metaliczny efekt. Czy są warte uwagi? Oceńcie same i wybierzcie ten, który będzie dla Was najlepszy. Ja mam swój hitowy lakier od P2 i za tydzień wybieram się do Hebe poszerzyć kolekcję :)

Lubicie taki efekt na pazurkach? Jeżeli znacie jeszcze inne metaliczne lakiery to koniecznie dajcie znać bo chętnie przetestuję! 

6 komentarzy:

  1. Efekt na paznokciach lakieru 3 bardzo mi się podoba. Lubię metaliczne lakiery - matowe jakoś tak sztucznie się prezentują :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Metaliki lubię jako tło pod stemple , bo same średnio wyglądają z tymi widocznymi pociągnięciami pędzla

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystkie paznokcie u mnie to nie bardzo ale jeden akcent to jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zarówno metaliczne jak i brokatowe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia opcja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger