×

Podsumowanie testów z Montibello

Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem akcji testowania kosmetyków firmy Montibello, którą miałam okazję zorganizować ze współpracy z portalem Face&Look. Jakiś czas temu szukałam trzech pań, które będą na tyle odważne i podejmą się testowania nowych produktów do pielęgnacji, a następnie je ocenią. Do testów był peeling do twarzy, krem antycellulitowy do ciała oraz krem przeciwzmarszczkowy. 


Facial Essentials Revitalising Facial Scrub Montibello, czyli peeling do twarzy


Jak wypadł w oczach testerek? 


Produkt całkowicie spełnił oczekiwania 92 % testujących. Jego zapach bardzo podoba się 54 %, konsystencja – aż 92 % Z pojemności zadowolonych jest 73 % testujących, opakowanie zewnętrzne odpowiada wszystkim testującym. 35 % na pewno kupi produkt w przyszłości, 46 % – raczej, 65 % zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 73 % testujących byłoby w stanie wydać na niego od 40 do 60 PLN, 23 % od 61 do 80 PLN, a 4% powyżej 80 PLN.

Bodyslim Remodelling Neurocream Montibelllo, czyli krem antycellulitowy do ciała.



Jak wypadł w oczach testerek?
Zapach produktu spodobał się wszystkim testującym, w tym 54 % -  bardzo. Jego konsystencja odpowiada 96 %, zaś pojemność 97 %. Opakowanie podoba się 92 % testujących (w tym ponad połowie bardzo). 35 % na pewno kupi kosmetyk ponownie, a 38% raczej to rozważy. 54 % zdecydowanie poleci produkt swojej przyjaciółce, 35 % prawdopodobnie. 38 %. jest za niego gotowe zapłacić od 40 do 60 PLN, 27 % – od 61 do 80 PLN, 19 % – od 81 do 120 zł, 12 % – od 121 do 150 zł, a 4 % byłoby gotowe wydać na niego ponad 150 zł.

Genuine Cell Anti-Wrinkle Comfot Cream SPF 15 Montibello, czyli krem przeciwzmarszczkowy 


Jak wypadł w oczach testerek? 

Produkt spełnił oczekiwania 91 % testujących. Jego zapach zachwycił 67 %, zaś konsystencja odpowiada 94 %. Pojemność spodobała się 76 %, a opakowanie zewnętrzne 82 %.
88 % testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82 % zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 21 % jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 PLN, 24 % – od 61 do 80 PLN, 36 % – od 81 do 120 PLN, 15 % – od 121 do 150 PLN zaś 3 % – powyżej 150 PLN. 


Sama dostawałam do użytku wszystkie trzy produkty, jednak oddałam je mamie ze względu na wiek. Moją uwagę zwróciły na prawdę duże opakowania, zaś mama bardzo chwali sobie działanie. 
Dodam, że miałam sporo szczęścia bo trafiły do mnie produkty zafoliowane, bez śladów użytkowania. Niektóre blogerki niestety nie miały aż tyle fartu i dostały im się egzemplarze wybrakowane. Trochę to smutne, że firma podejmując się współpracy na tak dużą skalę nie zadbała o blogerki, skoro finalnie to one miały być nośnikiem recenzji i wyników testowania. 

Moje testerki były bardzo zadowolone i żadna nie zgłaszała problemów z kosmetykami co cieszy mnie chyba najbardziej. 


Podsumowując... Testy przebiegły pomyśle i po wynikach widzę, że na prawdę szerokie grono testujących Pań jest z kosmetyków zadowolone. Osobiście ich nie używałam, więc nie polecę, ale jeżeli wierzyć słowom mojej mamy to krem antycellulitowy działa cuda już po tygodniu stosowania.

2 komentarze:

  1. z montibello miałam super serum do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie peeling okazał się za mocny, krem świetnie nawilża a reduktor dobrze wygładza skórę :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger