×

By Dziubeka - moja nowa miłość!



 Ostatnio poznałam i pokochałam całkiem nową markę - by dziubeka. Oferują oni różnorodną biżuterię, odpowiednią na każdą okazję jak i na codzień ;)  Jeżeli jesteście zainteresowani większą liczbą informacji zapraszam was serdecznie na ich stronę internetową: http://www.bydziubeka.pl/ lub na ich fanpage: https://www.facebook.com/bydziubeka?fref=ts ;) 
O tej marce dowiedziałam się całkowicie przez przypadek ;) Ostatnio organizowali bardzo fajną akcję: jeżeli polubiliście ich fanpage i zaprosiliście 5 znajomych oraz znaleźliście się w pierwszej 200 osób, które to zrobiły, otrzymywaliście od By Dziubeka wspaniały pakiecik zniżek oraz jedną z ich wspaniałych bransoletek. Oczywiście mi i siostrze się udało ;) Także obie jesteśmy teraz dumnymi posiadaczkami tej jakże oryginalnej biżuterii ;)
Tak oto wyglądały nasze pakieciki i bransoletki:

                                    

                                    

                                    

                                            
Niestety zdjęcia słabo oddają to jak pięknie wyglądają one na żywo;)

Dla bardziej wybrednych, którym nie przypadły do gustu nasze bransoletki, mam kilka propozycji, prosto ze strony By Dziubeka ;) może któraś z was znajdzie akurat coś dla siebie ;))

Ceny są bardzo zróżnicowane, ale powiem szczerze, że każdy znajdzie coś na swoją kieszeń i w swoim guście;)

Wybrane przeze mnie bransoletki:
                                   

                                       

                                           
                                    
                                             

                                             
kolczyki:

                                        
oraz naszyjniki:
                                                  
                                                  
                                                  
Wszystkie przedstawione przeze mnie akcesoria pochodzą tylko z jednej kolekcji: I LOVE BY DZIUBEKA, a kolekcji jest tak wiele, że nie sposób przejrzeć wszystko;) Ale uznamy to za wielki plus tej firmy, ponieważ starają się oni spełnić oczekiwania każdego klienta i dlatego powstaje tak wiele kolekcji. Sądzę, że zacznę kupować ich biżuterię, a zwłaszcza bransoletki, które tak uwielbiam ;) Mam nadzieję, że będą mieli jeszcze więcej takich akcji, jak ta opisana wcześniej ;) Bo chciałabym, żebyście i wy pokochały By Dziubeka ;)!!

1 komentarz:

  1. Ciekawa strona z ładną biżuterią:) Zajrze i może coś zakupie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger