×

Silikonowa baza od Dax ;)

Witam Was baaaardzo serdecznie ;) Dzisiaj mam dla was recenzję kolejnego kosmetyku z mojego pudełeczka od Face&Look ;)) Nie chciałam pisać opinii wcześniej, ponieważ jest to jeden z wielu produktów, których należy użyć kilkakrotnie przed wydaniem o nim opinii. I oto nadszedł ten dzień. Po wielokrotnym zastosowaniu tejże bazy mogę wydać nad nią sąd ;) Więc do dzieła...
Próbka, którą otrzymałam ma 15 ml, czyli połowę tego co normalna baza, którą będziecie mogły zakupić. Piszę to ponieważ moja próbeczka jest bardzo wydajna, więc wasza baza będzie o połowę dłużej egzystowała w waszej kosmetyczce. Wystarczy malutka kropelka, żeby wygodnie ją rozetrzeć na całym policzku.
Kolejnym plusem bazy jest to, że nadaje naszej buzi niesamowitą miękkość ;) Chyba pierwszy raz od 6 roku życia miałam taką aksamitną w dotyku buźkę ;) Poza tym dzięki tej bazie, podkład dał się rozprowadzić równomiernie i nie zostawił żadnych mazajów na twarzy.
Baza ta ma działanie rozświetlające, więc można podobno ją stosować bez podkładu, ale to akurat było dla mnie jej minusem, ponieważ nie lubię się świecić.
Wielkim, naprawdę wielkim plusem jest to, że jest ona idealna dla każdej z nas niezależnie od wieku oraz rodzaju cety, dlatego jeśli cena wydaje się wam za wysoka, zróbcie w domu zrzutę i kupcie jedno opakowanie dla mamy, babci, siostry i dla was ;))
Podsumowując jak dla mnie baza ma więcej plusów niż minusów i oczywiście jestem jak najbardziej za kupnem ;) Sądzę, że kiedy moja próbeczka się wyczerpię, zainwestuję w całe opakowanie. Więc jeśli szukacie idealnej bazy pod podkład, która byłaby bardzo wydajna i oczywiście dobra w zastosowaniu polecam wam markę DAX i jej bazę ;))
Pozdrawiam;)

1 komentarz:

  1. No to trzeba spróbować;) Ja jestem jak najbardziej za kosmetykami z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger