×

Arganowe pogotowie ratunkowe ;)


                                                                                                                                                 
Witajcie;) Dziś kolejna porcja recenzji kosmetyków. Tym razem pod moją lupę trafiły produkty od Bioelixire - szampon, maska oraz serum ;) wszystkie z dodatkiem olejku arganowego, który podobno czyni cuda dla włosów. Produkty testowałam dzięki wygranej na ich fanpagu:  https://www.facebook.com/ArganOilPoland?fref=ts ;) 

W moim domu pojawił się właśnie taki zestawik:

                                               

                                             

Testowałam go ponad dwa tygodnie i postanowiłam w końcu podzielić się z wami moją opinią;) A więc start.
Najpierw szampon. Cóż, szału nie ma;) Szampon jak szampon. Taki jak wszytkie,bardzo dobrze się pieni i pięknie pachnie, co zawdziecza zawartości właśnie olejku arganowego.
Teraz maska.Cóż, tu szał jest ;) Już po nałożeniu i spłukaniu poczułam różnicę, włosy były niesamowicie gładkie!!! Czułam sie jak francuski pudelek. Do tego ten cudowny zapach;) Konsystencja maski bardzo fajna: nie rozpływa się, doskonale nakłada na włosy oraz pozostaje na nich.
Kolejne było małe serum. W instrukcji pisze, że należy je nakładać na końcówki. Tak też zrobiłam. Nie było jednak żadnych skutków natychmiastowych ;)
Na szczęście jednak to nie koniec mojej opnii. Stosowalam tą kurację przez ponad dwa tygodnie. Czasem używałam wszystkich kosmetyków,czasem tylko jednego,ale efekt jest niesamowity. Od kilku lat farbuje włosy przez co są naprawę bardzo przesuszone, elektryzują się no i ogólnie są zniszczone;( Dzięki stosowaniu tej kuracji, moje włosy odżyły. Są mięciutkie, gładkie, nieelektryzują się, pięknie błyszczą i układają się;) Po prostu cud, miód i... olejek arganowy ;) Stosowałam wiele szamponów, czy masek, które miały poprawić kondycję moich włosów, jedna żadne nie dały tak wielkiego i natychmiastowego efektu, jak te od Bioelixire!!
Pewnie większość pomyśli, że post był pisany specjalnie, żeby się przypodobać firmie ;) Ja nie widzę w tym sensu, skoro opinię wystawiam po tym jak dostałam od nich komsetyki i nie będę mieć z tego żadnych profitów. No, ale jeśli nadal nie wierzycie, wejdzcie na http://www.bioelixire.com/ bądź do najbliższej drogerii, zakupcie i podzielcie się opinią w komntarzu, tak żeby inni to czytający mieli jasny obraz sprawy ;))
Pozdrawiam ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger