×

Czas na pokazanie łuuuupów !

Ostatnio panuje trend na chwalenie się swoimi łupami :)) Czyli najnowszymi nabytkami naszej szafy oraz kosmetyczki. Więc czas na mnie! Pochwalę się ubrankami, które ostatnio zdobyłam ;) niedługo możecie się spodziewać postu o biżuterii ponieważ zrobiłam spory zakup w hurtowni Katherina, więc będzie co oglądać.  A teraz czas na ubranka:


Sukiena w stylu retro, w dodatku w najmodniejszym jesiennym wzorze, czyli w kratkę. Ponieważ jest bardzo ciepła będzie mi służyła zarówno jesienią, jak i zimną. Sukienka posiadała cieniutki paseczek, również w kratkę jednak postanowiłam wymienić go na gruby, czarny pasek :) jak dla mnie efekt naprawdę ciekawy!! Man nadzieję, że po dobraniu dodatków i reszty części garderoby będzie wyglądać jeszcze lepiej.

                                             

Kolejny nabytek niedługo dotrze do mnie!! Jest to widoczna na zdjęciu piękna marynarka z kwiatowym printem. Sądzę, że posłuży mi do wielu jesiennych stylizacji. No i doda koloru oraz szyku moim jesiennym dniom ;))

                                  

No i ostatni nabytek z ostatnich dni;) ołówkowa spódniczka z wysokim stanem;))
Wszystkie pokazane ubranka postanowiłam wykorzystać do jesiennych stylizacji, które pojawią się na moim blogu ;)) Mam nadzieję, że będą się podobać ;))) 

1 komentarz:

  1. Fajna ta sukienka bo kratka nie jest nudna tylko tak lekko rozmyta że przypomina pepitkę (którą uwielbiam). Marynarka też fajna, ale ja bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger