×

Podsumowanie oraz noworoczne postanowienia :)

Na wielu blogach spotkałam się dziś z podsumowaniem roku, więc postanowiłam i ja takowe zrobić. Mój blog istnieje w blogosferze już 8 miesięcy!! :) Dla jednych to pewnie mało, ale dla mnie jest to naprawdę długi okres czasu bo nigdy nie sądziłam, że coś wciągnie mnie na tak długo i tak mocno.
Podsumuje więc te 8 miesięcy:
*napisałam 41 postów!! (z tym 42)
*udało mi się zostać Ambasadorką Avon
*wielokrotnie testowałam kosmetyki dla różnych portali
*zdobyłam ponad 170 obserwatorów
*poznałam wiele wspaniałych osób (blogerek)
*zdobyłam cudownych czytelników :) za co Wam serdecznie dziękuje

Po Nowym Roku wracam do Was z nowymi pomysłami ;)
Więc możecie się spodziewać:
*nowego wyglądu bloga
*nowych testów kosmetyków
*stylizacji!! (to dla nich założyłam blog, a jakoś nigdy nie udawało mi się nic fajnego zrobić, więc biorę się za to od teraz)

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i nadal będziecie czytać. Dla najlepszych fanów zarówno tu, jak i na fanpage przygotowywać będę rozdania oraz konkursy :))

Także udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!! :)

10 komentarzy:

  1. Czekam na nowy wygląd :)
    kolorowyszaldodatkow.blogspot.com <----zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia moje są bardziej takie życiowe ;)) Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Niezłe osiągnięcia. :) Gratuluję i życzę mnóstwo najwspanialszych pomysłów i sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja trzymam kciuki zeby te wszystkie postanowienia ci sie spelnily :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości w postanowieniach i Udanego skoku do Nowego 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne osiągnięcia! Oby 2014 rok był dla Ciebie równie łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczęśliwego tego 2014.:)
    i nie mogę się stylizacji doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości! U mnie postanowienia noworoczne jakoś się nie sprawdzają :p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger