×

Niebiesko mi :)

Pewnie pamiętacie, że jakiś czas temu robiłam zamówienie na ezebra. Zrecenzowałam już większość kosmetyków, ale została mi jeszcze pewna malutka, granatowa kredka. I to właśnie o niej dziś napiszę :)

                  MISS SPORTY MINI AUTOMATYCZNA KREDKA 070 NEON BLUE


Opis producenta:

Miss Sporty Mini Me Eye Liner automatyczna kredka do oczu kolor: 070 Neon Blue Wykręcany automatycznie eyeliner, dzięki któremu stworzysz fantastycznie kolorowy - neonowy make-up.Kredka jest miękka, doskonale się rozprowadza, ma intensywny kolor.Jest trwała, nie rozmazuje się, nie podrażnia oczu. Kredka w wersji mini, zmieści się do każdej kieszeni czy torebki.

Moja opinia:

Kupując kredkę nie zwróciłam uwagi na to, że jest ona w wersji mini. Uświadomiłam to sobie dopiero kiedy dostałam email, że dane produkty zostały do mnie wysłane. Muszę przyznać, że się wystraszyłam. Kredka
 w wersji mini?? Moja wyobraźnia podsunęła mi od razu obraz malutkiej kredeczki, coś a'la kredka woskowa :) Na szczęście okazało się, że mimo wersji mini, kredka ma jedynie kilka mm mniej niż jej pełnowymiarowe siostry. Mi na pewno wystarczy na długi czas, ale wróćmy do recenzji. 


                            

Jednym z wielkich plusów tej kredki jest to, że jest automatycznie wysuwana i nie trzeba jej temperować.


Kolor jest bardzo intensywny, a sama kredka aksamitna. Jestem tym bardzo zaskoczona ponieważ czytałam wiele krytycznych recenzji, gdzie twierdzono (w 99%), że kredka aksamitna nie jest, kolor nie wyraźny, ściera się i rozciera. Ja niczego takiego u siebie nie zaobserwowała. Kolor utrzymuje się na powiekach od rana do wieczora. Jedynym minusem, który zauważyłam podczas użytkowania, jest to, że po nałożeniu kredki na  cień, ma ona bardzo blady odcień.

Kredkę oceniam na mocne 8/10.

Plusy:
- cena (ok.2 zł, w zależności od miejsca zakupu)
- intensywny kolor
- aksamitna
-  długo się utrzymuje na powiece
- nie ściera się
- nie rozciera się

Neutralne:
- mały wybór kolorów

Minusy:
- po nałożeniu na cień, kolor staje się niewyraźny

Macie? Znacie?? Chwalicie czy krytykujecie??:) 

19 komentarzy:

  1. Nie znam tej kredki, ale ma przepiękny kolor! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam białą wersję tej kredki i stosuję ją do rozświetlania kącików, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też myślę nad zakupem białej do tego samego celu :)

      Usuń
  3. ja mam na razie tą jasną z brokatem, co polecałaś, plus, jak zawsze czarną z avonu. kocham automatyczne, nigdy więcej strugania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znam kredki, ale kosmetyki z Miss Sporty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie rozszezam makijazu az po kredki bo wygladalabym jak panda nie umiem sie nimi malowac ale kolorek twojej kredki jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja najbardziej lubię czarne krechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię robić zakupy w tym sklepie :)
    tej kredki niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ale czarne :) Niebieski mi nie pasuje :) kosmetyki z Miss Sporty są fajne. Kupuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek choć nie lubię takich na swoich oczach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zdania na jej te,at, gdyż nie używałam. Kosmetyki z Miss Sporty jakoś do mnie nie przemawiają i bardzo rzadko coś kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa :) Niestety, przy mojej opadającej powiece mam awersję do kresek:(

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kredki z miss sporty. Uważam,że serię kredek dopracowali perfekcyjnie. Każda jedna,którą miałam z tej firmy sprawdziła się perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię wysuwane kredki
    jednak ta firma za mną nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam różnego koloru eyelinery firmy miss sporty- według mnie są najlepsze ( i tanie!) :)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger