×

Światełko

Strasznie Was ostatnio zaniedbałam, ale ta sesja jest jedną z cięższych i praktycznie cały czas od początku czerwca muszę się uczyć. W dodatku jeszcze te usunięte posty, których nie można odzyskać... Po prostu już nie miałam siły, żeby cokolwiek pisać. Ale już do Was wracam i postaram się nadrobić stracony czas :)

Dziś chcę Wam zaprezentować kolejny lakier z żelowej serii Avon, który po cichutku skradł moje serce. Zapraszam!!

Avon GELfinish - Glimmer 

                                    

Na samym początku kolor nie bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ stwierdziłam, że nie będzie się nadawał na co dzień. Ale kilka dni temu stwierdziłam co mi szkodzi i pomalowałam... I powiem Wam, że mimo tego, że kolor wydaje się być pasujący bardziej na imprezę niż na zwykły dzień to czułam się w nim świetnie.



O samym lakierze mogę powiedzieć to co o innych z tej serii:
- ma świetny pędzelek, który zdecydowanie ułatwia nakładanie
- konsystencja lakieru również bardzo dobra - nie spływa z płytki ani się nie rozmazuje
- szybko wysycha
- jedna warstwa daje krycie, ale dla uzyskania fajnego efektu warto raczej nałożyć dwie

Zdjęcia robiłam po ok. 4 dniach od pomalowania, ponieważ zapomniałam wcześniej to zrobić:





Jak widzicie lakier ściera się delikatnie przy czubkach paznokci oraz przy skórkach jednak nie jest to zauważalne z daleka. Nie odpryskuje, ani nie zciera się za szybko. Ja swój zmyłam po ponad tygodniu noszenia i nadal był w stanie takim jak na zdjęciach powyżej.

Wpadło mi go głowy kilka fajnych pomysłów z wykorzystaniem tego koloru, ale najpierw muszę się nauczyć używać pieczątek do paznokci :)

Jak Wam się podoba??
P.S. Powiedzcie mi czy posty (przynajmniej te ostatnie), które zostały usunięte mam napisać raz jeszcze czy iść do przodu?? :)


Przypominam o trwającym rozdaniu z okazji 1 urodzin bloga. Jeśli chcecie wziąść udział kliknijcie TU :)

16 komentarzy:

  1. Ciekawy lakier chociaż nie w moim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie widać trochę starcie przy czubkach, ale nie rzuca się to aż tak :)
    Post pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ściera się odrobinę ale ale z daleko nie wygląda tak źle.
    Post pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja...znam ten ból!
    Kolorek bardzo ładny,a co do starych postów to może lepiej nie wracać do przeszłości albo po prostu zebrać 'stare posty' w jeden cały nowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wykończenie daje, te avonowskie lakiery kuszące kolory mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ucz się ucz i zdawaj sobie spokojnie.:)
    blog nie zając, nie ucieknie.
    a kolorek piękny... miałam w rękach sotatnio troszkę podobny, ale z Golden Rose (w łodzi jest sklepik z ich lakierami, AAAAAAAAAAAAAAAAAAA! chłopak mnie siła wyciągnął:D), lecz w końcu nie kupiłam, bo luby wybrał mi inny :P
    kocham lakiery, to zdecydowanie moja słabość (jak i szpilki, w których chodzę tylko na wesela, ale i tak je uwielbiam, aahahahah).:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ciekawy, jednak nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny ale przysłany z Anglii jakiejś tamtejszej firmy. Lubię go bardzo, choć to nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz paznokcie :)
    Lubię takie błyszczące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny,tylko ja wolę jednak mat

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger