×

Nowe współprace

Ostatnie dni były po prostu szalone, masa pakowania i rozpakowywania, ale na szczęście już po i mogę spokojnie usiąść w domu i poczytać wasze blogi oraz skrobnąć nowy post. Kilka dni temu podjęłam dwie nowe współprace i dziś chciałabym pokazać Wam zawartość dwóch paczuszek, które czekały na mnie w domu.

Pierwsza paczuszka pochodzi od wizaż24


Do testów otrzymałam:

* Joanna Olejek Do Twarzy i Ciała z Olejkiem Migdałowym
* Joanna Balsam Do Suchych Miejsc 3w1 

Kolejna paczuszka pochodzi ze sklepu allepaznokcie.pl


Do testów otrzymałam:
* lakier do stempli 
* top coat matt
* naturalną oliwkę do paznokci 
* lakier piaskowy

Biorę się za testy i niedługo poznacie wyniki.

A co u Was nowego??:) 

18 komentarzy:

  1. Ooo fajne :D Czekam na recenzje zwłaszcza oleju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super, gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, nowe współprace, nowe wyzwania, nowe posty, a to lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości. Życzę udanych testów :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję
    ja kiedyś pisałam do obu firm,ale jakoś bez odzewu
    cieszę się że Tobie się udało
    U mnie też kilka nowości, jutro będzie wpis o jednej paczuszce

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości, super współprace :) bardziej ciekawi mnie paczuszka z allepaznokcie, ale to już mój urok :) a jeśli chodzi o Twoją paczuszkę dzisiaj zaczynam pierwsze testy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współprac :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!!
    Ja też dzisiaj odebrałam przesyłkę od ALLEP :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! czekam, aż pokażesz ten olejek do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam olejki <3 niebieski lakier ma śliczny odcień, w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współprac i życzę udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger