×

Biżuteria od Bornprettystore

Witajcie Kochane? Co tam u Was? Ja wczoraj miałam ciężki dzień. Bolące nerki i kiepski nastrój sprawiły, że zamiast do Was zaglądną, siedziałam i oglądałam seriale. Nie powiem. kilku facetów bez koszulek wystarczyło, aby poprawić mi humor, No i przesłodka babeczka z kremem :D
Od kilku dni bezskutecznie próbuję dostać się do lekarza po skierowanie na badania, ale nagle wszyscy w moje przychodni mają urlopy ;/ W tym kraju człowiek prędzej umrze niż do lekarza się dostanie... Co za cyrk...


Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawartość mojej paczuszki od bornprettystore pochodzącą z działu jewelry&accessories.

Kiedy dostałam propozycję wybrania sobie trzech rzeczy, spędziłam na ich stronie 3 dni, oglądając, przebierając i wyszukując. Dlaczego tak długo? Bo mają tyle wspaniałych rzeczy, że najchętniej przygarnęłabym je wszystkie! W dodatku towar jest tak zróżnicowany, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Piękne kolczyki, naszyjniki, kolie i pierścionki to tylko część tego, co można tam znaleźć.

A teraz pokażę Wam co ja wybrałam:

                                                                  BRANSOLETKA







     Powiem Wam, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej. W dodatku wygląda na bardzo solidną. Jest na gumce więc będzie pasowała na każdą rękę. No dobra, na prawie każdą. Bo ja jako "suchołapiec" odpadam. Specjalnie wybrałam bransoletkę na gumce, a tu się okazuje, że i tak za duża jest. Więc aktualnie rozpaczam i myślę co zrobić, żeby przytyć w nadgarstkach :D 

Do wyboru macie 4 wersje kolorów, więc można ją dobrać pod całą stylizację.

Możecie ją kupić TUTAJ za 1,99$, czyli około 6.50 PLN

NASZYJNIK

                 

                 

Jestem w nim zakochana po uszy! Solidny, metalowy naszyjnik na pewno posłuży mi dłuższy czas. Dostępny jest w trzech kolorach. Ja wybrałam czarną wersję, ponieważ będzie pasowała praktycznie do wszystkiego.

Możecie go kupić TUTAJ za 3,70$, czyli około 12 PLN.

BROSZKA







                   

Wybrałam ją ze względu na te skrzydła i stwierdzam, że się nie zawiodłam. Muszę jeszcze tylko kupić sobie porządną koszulę i będzie idealnie. Broszka doskonale zastąpi naszyjnik. 

Możecie ją kupić TUTAJ za 3,96, czyli około 12,80 PLN


I co sądzicie? Dobrego wyboru dokonałam? Co najbardziej Wam się podoba??

Mam dla Was dobrą wiadomość. Wy też możecie zamówić sobie cudowna biżuterię i to w dodatku z 10% rabatem!! Wysyłka jest darmowa, niezależnie od kwoty zamówienia :)

                                               

45 komentarzy:

  1. Broszka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. aż żałuję, że mam za chude łapki żeby ją nosić ;((

      Usuń
  3. Broszka mega! Bardzo fajne rzeczy wybrałaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje ta biżuteria ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest wspaniałe, ale broszka podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna :) Skrzydełka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, w tej konturówce to się na zabój zakochałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzydełka najładniejsze:D A powiem Ci, że po przeczytaniu fragmentu o lekarzach parsknęłam śmiechem (oczywiście Ci współczuję), bo jestem rejestratorką medyczną i codziennie słucham narzekań i krzyków, że nie można dostać się do lekarza a i tak wszyscy się dostają - mamy aktualnie 5 lekarzy - jeśli są urlopy to załatwia się zastępstwa i dalej to sprawnie funkcjonuje. Powinnam przedrukować początek Twojego postu i powiesić w "okienku" - niech wiedzą, że nie wszyscy mają tak dobrze jak oni, może zaczną doceniać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety aktualnie siedzę na wsi gdzie jest jeden ośrodek na kilka małych wiosek i na prawdę ciężko jest się dostać zwłaszcza jak jakiś lekarz ma urlop lub zachoruje ;(

      Usuń
  10. Lubię takie cudeńka ;) jak chyba większość kobiet ;) najwięcej z biżuterii lubię bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta broszka wymiata! Ogólnie rzadko noszę naszyjniki ale powiem Ci, że ciekawe egzemplarze prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja za to ciągle noszę naszyjniki i mam ich tyle że masakra :D

      Usuń
  12. Bardzo fajna biżuteria :)
    Te skrzydełka ładne - tylko gdzie w nich wyjść? :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :D Broszka mi się podoba najbardziej - uwielbiam oryginalne rzeczy :) A jaki serial oglądałaś? Jak gołe klatki to chyba True Blood? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh został mi ostatni 7 sezon do obejrzenia. I tak odkładam i odkładam bo żal, ze to koniec :(:P

      Usuń
  14. Wprost uwielbiam tego typu błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam naszyjnik w podobnym stylu tylko czarno-biały ;-))) bardzo go lubię, fajne mają ceny

    OdpowiedzUsuń
  16. Broszka jest ciekawa :)
    Co do lekarzy masz racje, dlatego ja nie chodzę, bo prędzej by mnie szlag trafił :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna, szczególnie te przypinki do kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uaaaaaaaa, fajne te rzeczy!:DDD ja mam tak, że nakupię a potem w tym nie chodzę.. cała ja xD

    OdpowiedzUsuń
  19. super biżuteria
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka jest cudowna! Sama chciałabym taką mieć. Ta broszka mnie zainteresowała. Fajnie wygląda na zdjęciu, a ja nigdy nie nosiłam czegoś takiego. Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. naszyjnik jest świetny :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  22. naszyjnik i bransoletki w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj zgadza sie masakra jest z tymi lekarzami ;/
    Biżu bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mają bardzo duży wybór błyskotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się czarny naszyjnik, broszka mogłaby być bardziej dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo w moim guscie, bardzo! :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta biżuteria <3 Wszystko mi się podoba, a zwłaszcza te ostatnie skrzydełka <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger