×

Jesienna elegacja


Witajcie Kochane. Dziś jeden z nowych postów, jakich jeszcze na blogu nie było. Najpierw kilka słów ode mnie. Mam nadzieję, że i tego typu posty będą cieszyły się Waszą uwagą, a nawet jeśli nie to i tak się będą pojawiać bo to mój świat i moje kredki. Zacznę od tego, że wygląd ma dla mnie wielkie znaczenie. Mogę wyjść bez makijażu, ale za to całość mojej ,,stylizacji" musi być w pełni dopasowana. Jeżeli popatrzę w lustro i jakiś element moim zdaniem nie będzie do siebie pasował - to będę się przebierała tak długo, aż coś dopasuje. Hmm.... To pewnie dlatego wszędzie ciągle się spóźniam :D Moje stylizacje, które będę Wam prezentowała będą klasyczne i proste. Nie lubię dziwnych mieszanek kolorystycznych. Nie połączę kropkowanej bluzki ze spodniami w paski. Nie lubię mody szalonej ani odważnej. Nie zobaczycie u mnie połączeń, których bałybyście się użyć. Będzie prosto i klasycznie, a do tego mega kobieco. Nie umiem inaczej się ubierać, nawet na co dzień. Wczoraj założyłam proste spodnie i bluzkę, a narzeczonemu szczęka opadła i to nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Stwierdził, że od 4 lat, czyli w sumie tyle ile jesteśmy razem nie wiedział mnie ubranej tak prosto i zwyczajnie, no i mało kobieco :D 

W dzisiejszej odsłonie zobaczycie moją niedzielną stylizację. W roli głównej moje chude i nie opalone nogi, no ale co ja poradzę, że ani nie chcą przytyć, ani się opalić... :(


Moja ukochana marynarka ma już dwa lata, a nadal wpisuje się w trendy. W dodatku jest bardzo ciepła i ma jesienne kolory, więc wspaniale się wpisuje w aktualną porę roku.

                    
      

Sukienka jest prezentem od narzeczonego!! Sama nie wierzę, że kupił coś tak ślicznego beze mnie. Zmieniłam jedynie pasek, który w oryginalnej wersji był cieniutkim sznurkiem. Wolę mocniejsze podkreślenie talii.

P.S. Uwaga! Jedno z nielicznych zdjęć, na których jestem uśmiechnięta, a przynajmniej się staram!! :)



Tak prezentuje się naszyjnik, który pokazywałam Wam w ostatnim poście.



No i moje ukochane szpileczki od Deichmann'a. Kupiłam je na wiosnę i nadal świetnie się prezentują, czym jestem zaskoczona. Zazwyczaj udaje mi się bardzo szybko ,,zajeździć" buty :D
Mimo 10 cm obcasa są mega wygodne, chociaż nie wiem czy wytrzymałabym w nich cały dzień.



No cóż, nastepną Top Model nie będę, ale podręczę Was swoimi suchymi nogami :)

27 komentarzy:

  1. Piękna sukienka,wspaniale dobrałaś też do niej naszyjnik:) Podoba mi się:)

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) akurat naszyjniki to musze miec dopasowane w 100% do stroju :) takie moje male zboczenie :)

      Usuń
  2. Masz racje to Twój świat i Twoje klocki :) A co do stylizacji to świetna,ten naszyjnik bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana masz śliczną figurę :) a nogi do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja młodsza siostra ma dwa razy dłuższe nogi :) i w dodatku ma ciemniejsza troszkę skorę, wiec cały rok jest opalona :D

      Usuń
  4. Zakochałam się w marynarce <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak to moja wielka miłość :) ciagle ją nosze :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna sukienka, bardzo! Żakiet też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz figurkę , ładna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz ;) tylko więcej uśmiechów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlaśnie staralam sie ale jakoś nie chcą wychodzic :D

      Usuń
  8. śliczna sukienka, też jestem taka blada

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w marynarce!:) Wiem, że to niezdrowe, ale jeśli nie możesz złapać naturalnego Słońca to dobrze pójść z 2 razy na solarium na jakieś 5 min. Potem Słonko łapie szybciej i na ładny, złocisty kolor, a nie na czerwono. Ja zwykle to praktykuję, bo również ciężko mi się opalić - chociaż w tym roku nie opalałam się specjalnie i wcale mi nie jest źle z tego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki zadziorny ten uśmiech ! a sukienka cudna, chłopak ma gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka, naszyjnik świetnie dobrany, super stylizacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka i bardzo ładny naszyjnik chuderlaku :p :]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger