×

To co kobiety lubią najbardziej

Dzisiaj moje drogie krótki pościk, który powinien zainteresować Panie w każdym wieku. Miało być kosmetycznie, ale mam taki ciężki dzień, że wolałam postawić na coś lżejszego. Niestety nie zawsze jest kolorowo, ale mam Was, a to dodaje mi skrzydeł! Serio :)

No to wróćmy do tematu. Jak wiecie na moim blogu bardzo często pokazuję posty z biżuterią. Mam już pełne trzy pudełeczka, ale ciągle mi mało. Dlaczego? Bo biżuteria pozwala mi podkreślić swój styl, swoją kobiecość, a w dodatku bywa niezwykle ważnym akcentem przy wykańczaniu stylizacji. Jak wiecie na co dzień stawiam na sztuczne dodatki. Jednak czasem bywają takie okazje, że aż głupio mieć na sobie kawałek plastiku. I właśnie na takie okazje wybieram srebro. Złoto jakoś nigdy osobiście mi się nie podobało. Nawet pierścionek zaręczynowy mam ze srebra. Po prostu kocham ten kruszec i uważam, że doskonale radzi sobie z moją trudną urodą. Także we srebrze mi do twarzy.

Dziś mam dla Was kilka pięknych błyskotek, które trafiły do mnie dzięki
współpracy z firmą Sentiell Jewerly.


Zanim Wam je pokaże powiem o kilku zaletach tego sklepu:

+ świetny system informowania klienta (dostajecie na bieżąco wiadomości co się dzieje z Waszym zamówieniem, a po wysłaniu macie numer nadania, dzięki któremu spokojnie sobie śledzicie, gdzie Wasza biżuteria jest)
+ ogromny wybór (z autopsji Wam powiem, że w żadnym sklepie jubilerskim, aż takiego wyboru mieć nie będziecie)
+ przystępne ceny (również z autopsji wiem, że dysponując niskim budżetem czasem ciężko kupić coś u jubilera)
+ biżuteria jest zapakowana w firmowe, elegancki pudełeczka, dzięki którym od razu może zostać prezentem



A teraz pochwalę się co ja przygarnęłam do swojej kolekcji:

Bransoletka sznurkowa Crystal Beads - biała z hematytem



Cena: 11,29 PLN

Na dołączonej do bransoletki metce znajdziecie wszystkie najistotniejsze informacje (znajdują się one również na stronie producenta).



No i na ręce:



Linka srebrna oraz Srebrna zawieszka dwustronna - sowa



CENA LINKI: zależna od wybranej długości i grubości, zaczyna się od 25 do 34 PLN
CENA ZAWIESZKI: 8,50 PLN 

 Metki z informacjami:



I na mnie:




Ta sówka jest po prostu cudowna!! Tak ja przy bransoletce i lince produkty były identyczne jak na zdjęciach w sklepie, tak ośmielę się stwierdzić, że zdjęcie prezentujące zawieszkę nie oddaje jej słodkości i urody! 

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana!!

                                   

Bardzo dziękuję firmie za możliwość poznania ich produktów, a Was Kochane zapraszam ich fanpage, gdzie aktualnie można wygrać równie cudowną biżuterię oraz zniżki na zakupy. Jak wygracie dajcie znać!! :))

21 komentarzy:

  1. sówka ♥
    sama mam kilka, jedną nawet ręcznie robioną!
    kolczyki, wisiorki - kocham sówki!
    i też, tak jak ty - srebro.
    złoto jest dla mnie jakieś takie... ciężkie, jak dla bogatych dam :D

    piekne cudeńka *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o własnie :) też uważam, że złoto jest jednak dla starszych kobiet :)

      Usuń
    2. dokładnie, jeszcze takich dostojnych, wyperfumowanych... nie wiem dlaczego, ale takie mam przeświadczenie...:D

      Usuń
  2. jejuuu za niską cenę jak cudnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowka jest swietna, ale czemu masz takie dziwne paznokcie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah czemu dziwne?? :D w sumie jakoś tak wyszły na zdjęciu, poza tym lakier zaczął odpryskiwać bo już ponad tydzień go miałam :D

      Usuń
  4. łańcuszek wygląd ślicznie bardzo podoba mi się ta przywieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria :) Obserwuje od dziś ! :) też jestem z Kielc , ponadto skończyłam dziennikarstwo na tej samej uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sowa jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger