×

Jesień - pierwszy kolaż


Mówiąc krótko i zwięźle dopadłam się do programu Polyvore i teraz możecie być pewne, że będę Was zadręczać także kolażami :) Akurat ten poniższy jest testowy bo chciałam sprawdzić jak działa funkcja publikowania na blogger.com, ale moim zdaniem i tak dobrze oddaje ducha jesiennej elegancji. Zwłaszcza,że pojawiają się moje ulubione frędzle, buty w mocnym kolorze oraz ciekawa biżuteria, na punkcie której mam małego świra bo trzy pudełka z naszyjnikami to już chyba początek choroby :D
Jesień


Rib sweater
75 PLN - newlook.com


Merci Me London oversized coat
2 705 PLN - wolfandbadger.com


Black knee length skirt
115 PLN - newlook.com


Zara footwear
110 PLN - zara.com


Humble Chic chunky statement necklace
165 PLN - humblechic.com


Gold bangle set
48 PLN - windsorstore.com

8 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger