×

TOP 5 gorących serialowych ciach

Ciacha lubimy wszystkie. Zarówno te słodkie, jak i te gorące, są w stanie szybko podbić nasze serducha (oraz żołądki). Ja jestem fanką obu rodzajów ciach, jednak muszę przyznać, że te z cukierni w nadmiarze wywołują u mnie nudności - ale chyba to nic dziwnego skoro potrafię zjeść 3 kremówki jedną po drugiej. Są też ciacha ekranowe - egzotyczne i niedostępne dla nas, zwykłych szarych Kowalskich. Jednak kiedy pokłócimy się z facetem, zjemy jedno opakowanie lodów za dużo czy stwierdzimy, że jedynym wyjściem jest spalenie całej naszej szafy, pojawiają się Oni. Jeden odcinek serialu z gorącym ciachem jest w stanie dostatecznie podnieść nam poziom endorfin i sprawić, że słońce mocniej zaświeci. Podobno są kobiety, które seriali nie oglądają. Są one dla mnie niezrozumiałym odsetkiem bo seriale są gorsze niż narkotyki, wciągają nawet jeśli zobaczysz tylko kawałek odcinka, w dodatku ze środka sezonu (czyżby więc te Panie nie oglądały telewizji?).
 Ale wracając do tematu, postanowiłam przygotować dla Was listę 5 najbardziej hot facetów, którzy sprawiają, że seriale uzależniają mnie jeszcze bardziej niż to zazwyczaj jest,a puls mi przyśpiesza. Ostrzegam, to nie jest post, który możecie przeczytać razem ze swoim facetem (przepraszam Kochanie)!


NUMER 5

Piąte miejsce otrzymuje Charlie Hunnam, czyli Jax z ,,Sons of Anarchy" (Synowie Anarchii). 


źródło
Przystojny buntownik przemierzający świat na swoim motorze (tak, tak wiem, że to nie motor tylko Harley) i próbujący walczyć ze złem. No dobra, może nie tyle ze złem, co stara się wyjść na prostą drogę bo mimo całego uroku jednak handel bronią i narkotykami na dobre mu nie wychodzi. Dodatkowo, Jax jest honorowy i stawia rodzinę na pierwszym miejscu. Podejrzewam, że nie jedna z fanek serialu chciałaby, żeby to blond ciacho wzięło ją na przejażdżkę. Ja, będąc mało moralną osobistością, mogłabym z nim nawet tą bronią handlować.

NUMER 4

Norman Reedus, czyli Daryl Dixon z ,,The Walking Dead"  

                         

Co dobrego może nas spotkać w czasie apokalipsy zombie? Jeśli będziemy miały farta naszym towarzyszem niedoli może zostać ten oto pan z kuszą :) A z racji tego, że większość kobiet na świecie to gnijące zombie, to mamy spore szanse, że Daryl zwróci na nas uwagę. Tym bardziej, że facet wprost uzależniony jest od ratowania dam w opresji.



Postaci Daryla nie było początkowo w scenariuszu, ale kiedy Norman pojawił się na castingu, postanowiono stworzyć dla niego osobną postać (no ja się im nie dziwię). Dzięki temu mam o kogo się bać w każdym odcinku. Mimo tego, że bardzo lubię The Walking Dead, będę musiała się głęboko zastanowić czy oglądać ten serial dalej, jeśli coś stanie się Darylowi. Na szczęście to nie ,,Gra o Tron" i ulubieńcy widzów nie muszą ginąć na początku :)

NUMER 3

Travis Fimmel, czyli Ragnar Lothbrok z ,,Wikingowie"



Ragnar skopie tyłek każdemu. Ragnar zadowoli każdą kobietę. Ragnar jest dziki i niebezpieczny. A to wszystko dlatego, że Ragnar jest wikingiem. Od dziecka uwielbiałam skandynawską mitologię i opowieści o wikingach, więc kiedy Kamil pokazał mi ,,Wikingów" popadłam w zachwyt. Niestety z braku czasu utknęłam na pierwszym sezonie, ale na pewno zimowe wieczory pozwolą mi nadrobić zaległości.
W serialu jest pełno fajnych facetów (i kobiet), więc każda znajdzie coś dla siebie. Muszę przyznać, że w mojej wyobraźni wikingowie nigdy nie prezentowali się tak dobrze jak w tym serialu - najbardziej podobają mi się tatuaże plemienne i dzikie fryzury, no i w sumie ogólny klimat dzikości, który można wyczuć podczas oglądania.

NUMER 2

Tyler Posey, czyli Scott McCall z serialu ,,Teen Wolf" (Nastoletni Wilkołak)

                             

Teen Wolf jest jednym z seriali, gdzie ilość gorących facetów na metr kwadratowy odcinka przekracza wszystkie normy. Szczerze mówiąc, powinni go prawnie zakazać. Muszę jednak zaznaczyć, że oglądając pierwszy sezon bardzo trudno w to uwierzyć - jednak chyba wszystkie pilotowe sezony zawsze są mniej dopracowane estetycznie ze względu na niskie fundusze.
Scott to słodki, wesoły i inteligenty facet, jednak ja to zwykle bywa, nie jest ideałem. Jego największą wadą jest to, że podczas pełni zmienia się w krwiożerczego wilkołaka. Na szczęście dzięki temu wilkołactwu z sezonu na sezon robi się coraz bardziej HOT! Niestety ilość scen, w których Scott nie nosi koszulki jest mocno ograniczona. Nie mniej jednak drugie miejsce jest tutaj zasłużone.

NUMER 1

Tyler Hoechlin, jako Derek Hale z ,,Teen Wolf" (Nastoletni wilkołak)


                            

Ciachem numer jeden został Derek, który podbił moje serce już w pierwszym sezonie serialu, mimo, że jak wcześniej wspominałam pilotowy sezon  miał jeszcze niski budżet i nie wyglądał zbyt szałowo.
Dlaczego Derek? Chyba dlatego, że typowy z niego Bad Boy - arogancki, przystojny i działający wbrew prawu, ale jednocześnie zrobi wszystko, aby pomóc swoim przyjaciołom. Dodatkiem jest ten jego prosty look, który tylko dodaje mu uroku oraz niegrzeczności.



Aktualnie jestem w rozpaczy bo postać Derek'a przestała się już pojawiać, ale sądzę, że wkrótce uda mi się znaleźć pocieszenie, gdyż jak wspomniałam w tym serialu roi się od gorących facetów. Więc jeśli macie doła, facet Was denerwuje, albo okres jest bardziej dokuczliwy niż zwykle to gwarantuję Wam, że kolejne sezony Teen Wolfa naprodukują Wam tyle endorfin, że wystarczy Wam ich do końca roku.

Dobra, a teraz Wasza kolej na dorzucenie do mojej listy gorących serialowych ciach :) Mam nadzieję, że mnie zaskoczycie i sprawicie, że znajdę nowy serial i nowe ciacho do uwielbiania.

7 komentarzy:

  1. Nie oglądam seriali więc top nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje typy, ale ciekawe wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pod tym się podpisuję :). Jeśli chodzi o seriale, to jestem w tym małym odsetku, który ich nie ogląda :P

      Usuń
  4. hehe ja to jednak pozostanę przy moim ukochanym :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger