×

Mini zestaw - max radości

Jestem wzrokowcem. Kiedy zobaczę przedmiot/kosmetyk i wpadnie mi on w oko to nawet nie zastanawiam się czy będzie mi potrzebny. Tak samo było z zestawem, który dziś Wam pokażę - zobaczyłam i przepadłam! Takie żywe kolory szybko zapadły mi w pamięć, a dodatkowo zachęcił mnie fakt, że zestaw składa się z soczyście owocowych produktów. I tak oto zostałam właścicielką mini zestawu do kąpieli :)



Produkty z zestawu Juicy Fruity od Bath&Body rozpieszczą zarówno fankę długich kąpieli w wannie (3 płyny do kąpieli), jak i fankę szybkich pryszniców (3 żele pod prysznic). Także dla każdego coś miłego. 



Soczyście owocowe zapachy sprawiają, że po pierwszym niuchnięciu ślinka napływa do ust. Moim faworytem został wariant z czarnej porzeczki - rewelacyjny!! Najmniej podobał mi się wariant cytrynowy bo kojarzył mi się ze wszystkimi środkami czystości jakie w domu mam (oczywiście wszystkie o cytrynowym zapachu!). Truskawka, jak truskawka daje się lubić, ale szału nie robi, także umieszczam ją pośrodku. 



Zarówno żele, jak i płyny pienią się rewelacyjnie i podczas kąpieli zapewniają moc zapachowych wrażeń. Nie wysuszają skóry,ale jednocześnie nie ma co mówić o ich właściwościach pielęgnacyjnych bo takowych nie posiadają. 



Mimo swoich mini rozmiarów są to produkty wyjątkowo wydaje - prawdopodobnie dlatego, że tak rewelacyjnie się pienią. Odrobina produktu wystarcza, aby zalała nas fala pachnącej piany. 



Zestaw jest genialnym pomysłem na prezent - chyba każda kobieta, zarówno ta mała, jak i ta duża ucieszy się z tak pięknie zapakowanej chwili relaksu. Tym bardziej, że jego cena (12.50 PLN) na prawdę nie zrobi Wam dziury w kieszeni. 



Podsumowując... Mimo braku właściwości pielęgnacyjnych produkty z zestawu Juicy Fruity sprawdzają się u mnie rewelacyjnie. Żywe zapachy i duże ilości piany dają niepowtarzalny klimat, który pokocha każda kobieta, niezależnie od wieku.

Zestaw do kupienia w Perfumeria Niebieska, a dokładniej TUTAJ 

Czy są tu fanki owocowych zapachów i dużych ilości piany? :) 

5 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger