×

Bo dziewczyny lubią brąz

Ostatnio jesienne lenistwo dopada mnie po pracy i nie mam nawet siły by skrobnąć kilka słów na bloga. Mimo to w piątek dałam się siostrze wyciągnąć do parku, gdzie obserwowałam piękne drzewa z idealnym ombre. Nawet kilka zdjęć sobie na pamiątkę zrobiłam.
Postanowiłam też spełnić swoją obietnicę i wystartować na blogu z postami o modzie, którą uwielbiam. Potrafię godzinami przeglądać blogi i magazyny o modzie, chociaż i tak koniec końców robię po swojemu.
Dziś chciałam Wam pokazać spódniczkę, którą upolowałam na letniej promocji w House za zawrotną cenę 5 złotych polskich. Aż żal było nie wziąć. Jednak po czasie okazało się,że fason jest dość trudny przy współpracy, dlatego postawiłam na trochę bardziej ekstrawaganckie zestawienie.

Zapraszam!







Botki - Deichmann
Spódnica - House
Sweterek - Aliexpress 

3 komentarze:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger