×

Ciemnobrązowa pomadka Matte Fits Perfectly od Sensique

Ostatnio cicho u mnie na blogu, ale to przez niesamowity nawał pracy i przeziębienie,które mnie dopadło. Jednak dziś przychodzę do Was z recenzją pomadki w dość ciekawym kolorze, która świetnie wpisze się w świąteczny klimat i na pewno zagości w tym czasie na niejednych ustach.
Kupiłam ją przez przypadek w Drogerie Natura - akurat miałam ze sobą kartę stałego klienta, a z nią była promocja -50% na cały asortyment marki Sensique. Tak więc za pomadkę Matte Fits Perfectly, która w cenie regularnej kosztuje 10 zł, dałam 5 zł. A patrząc na jej jakość to zdecydowanie poszerzę swoją matową kolekcję.




Pomadka ma formę kredki i niestety trzeba ją temperować co jest jednak dla mnie jej wadą. Za to na szczęście jedyną. Jest dość twarda i ma zbitą konsystencję, dzięki czemu można ją spokojnie nakładać zarówno za pomocą tej kredki, jak i pędzelka, Także do wyboru, do koloru. 



Pomadka jest na prawdę bardzo trwała i świetnie opiera się zarówno jedzeniu, jak i piciu. Ostatnio byłam w niej na imprezie i po kolacji nadal miałam intensywny kolor na ustach. 



Jak to zwykle bywa z matami pomadka wysusza, ale na na tyle lekko,że każdy balsam sobie z tym poradzi. 

Ja mam kolor 407 -ciemny brąz, który moim zdaniem idealnie zgrywa się z moimi włosami. Noszę ją często na co dzień, gdzie świetnie zastępuje mi cały makijaż, samodzielnie robiąc show! 

Tutaj w połączeniu z moim ostatnim makijażem - niestety nie idzie mi jeszcze ogarnianie brwi, ale liczę, że w końcu metodą prób i błędów uda mi się stworzyć brwi idealne! 




Podsumowując... Matowa pomadka od Sensique to moje wielkie odkrycie. W ofercie jest kilka kolorków, które na pewno poszerzą moją kolekcją. Niska cena i wysoka jakoś? To zdecydowanie coś co bardzo lubię :)

Znacie już matowe pomadki od Sensique? Ja byłam zaskoczona, że coś tak taniego, może być tak dobre! 

8 komentarzy:

  1. Oj nie podoba mi się efekt, ale co masz kochana z brwiami nie tak? Jakieś dziwne sa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyją własnym życiem niestety i nawet kosmetyczka sobie z nimi nie może dać rady :(

      Usuń
  2. Pomadka "jak Cie mogę", Kolor nie jest za intensywny. Co do brwi kochana to są zbytnio wyrysowane i są jednej grubości na początku jak i w miejscu załamania - tu może leżeć ich problem. Spróbuj metody cieniowania, a jeśli lubisz intensywniejszy kolor zarówno na początku jak i na końcu to powinnaś zmienić ich kształt, aby były bardziej proporcjonalne. No i kolor, jest za ciemny ... włosy masz w tonacji ciepłej, brwi zaś w zimnej dlatego ze sobą nie współgrają. Malując je proponowałabym przemycić odrobinę rudości aby efekt był bardziej naturalny. Powodzenia, w końcu będą idealne tak jak tego chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Dziękuję za porady, na pewno wykorzystam :) brwi mam naturalnie gęste i czarne, więc każda próba nawet delikatnego ich podrasowania daje taki efekt :( ale może zmiana kształtu rzeczywiście coś pomoże :)

      Usuń
  3. Lubię maty jednak na pewno dla siebie wybrałabym inny kolor. Żadne odcienie brązu mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków. Nie jest to też do końca mój odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kolor a bardzo sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger