×

Tanie maseczki na tkaninie od Mediheal


Jeszcze jakiś czas temu fanki koreańskiej pielęgnacji miały w Polsce ciężko - kupić maseczki na tkaninie było bardzo trudno. A nawet jeżeli jakieś były dostępne to w cenach tak wysokich, że szybko się odechciewało ich regularnego używania. Na szczęście ten czas minął bardzo szybko wraz  z rozszerzającym się trendem na wieloetapową pielęgnację oraz maseczki tego typu. Aktualnie na rynku dostępna jest niesamowita ilość maseczek różnych firm. Są one w dość szerokim przekroju cenowym, więc każdy może znaleźć coś na swoją kieszeń. 

Ostatnio szturmem półki zaczęły podbijać maseczki firmy Mediheal. Są one w stosunkowo niskich cenach. Ja pierwszy raz zobaczyłam je w jednym z supermarketów, gdzie akurat były na promocji po 2-3 zł. Aktualnie widziałam je także w Super-Pharm oraz wielu drogeriach internetowych. Nie mniej jednak w różnych supermarketach nadal je widuję, chociaż już nie w aż tak promocyjnych cenach. 

Maseczki na tkaninie od Mediheal dostępne są w bardzo wielu wariantach. Ja mam swoje ulubione, chociaż czasem kupuję również inne wersje. Chciałam jednak dziś pokazać Wam kilka, które mam już sprawdzone i których używałam nie raz. 

Na pierwszy rzut idą maski z serii owocowo-warzywnej.

W zależności od wybranej wersji mają one działanie rozjaśniające, łagodzące, liftingujące czy np. regenerujące. Każda z nich pachnie delikatnie i świeżo, chociaż zapach różni się trochę w zależności od wersji, którą wybierzemy. Za to wszystkie maseczki mają jedną wspólną cechę - genialnie nawilżają i nie podrażniają skóry. Maseczki przy regularnym używaniu pozwalają utrzymać stały poziom nawilżenia skóry, staje się ona również gładsza i ma mniej niedoskonałości. Co prawda jedna maseczka nie gwarantuje efektu ,,wow", ale pozwala skórze się zregenerować chociaż trochę. Najlepszy efekt uzyskać można stosując maseczki 2-3 razy w tygodniu - w zależności od potrzeb Waszej skóry. 





Kolejne maseczki, które najczęściej wybieram to ,,ampułki" nawilżające, czyli maski, które na prawdę mocno nawilżają nawet najbardziej przesuszoną skórę i ją regenerują. Skóra jest niesamowicie miękka i odżywiona, a efekt odczuwamy już po pierwszym użyciu. 




Używając maseczek na tkaninie trzeba pamiętać, że trzymamy na oczyszczonej skórze około 15-20 minut. Ja czasami przeciągam ten czas do 30 minut, jeżeli widzę, że moja skóra jest wyjątkowo wysuszona. Dodatkowo pozostałości esencji z maseczki można (a nawet trzeba!) wmasować w skórę dekoltu i szyi. Tutaj najważniejsze jest, aby wmasowywać od pociągłymi ruchami dołu do góry, dzięki czemu modelujemy skórę, która bardzo szybko traci elastyczność na szyi oraz podbródku. To mój sprawdzony sposób, także polecam :)

Tanie maseczki na tkaninie od Medideal to hit koreańskiej pielęgnacji. Ich niska cena idzie w parze z wysoką jakością. Za kilka złotych możemy sobie zafundować pielęgnację najwyższej klasy. Średnia cena za maseczkę to około 7 zł w zależności od rodzaju oraz miejsca zakupu - ale musicie przyznać, że to jedne z najtańszych maseczek tego typu dostępnych na rynku. 

Jeżeli nie macie więc aktualnie rocznego zapasu maseczek (a nawet jak macie) to koniecznie wypróbujcie te od Mediheal, a z pewnością się nie zawiedziecie. 

6 komentarzy:

  1. Wczoraj widziałam te owocowe w Carrefourze po 13 zł i byłam w szoku, bo w innym sklepie widziałam je po niższej cenie. Te wersje z ampułkę są moimi ulubionymi i najczęściej jednak je zamawiam z Korei przy okazji jakichś zakupów ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiej cenie? :O masakra to sobie ładnie wycenili - ja je zwykle spotykam po jakieś 7 zł

      Usuń
  2. Stosowałam jagodową i kiwi, a ampułek jeszcze nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger