×

Limonkowy myjący mus do ciała od Efektima

Mus do mycia ciała

Produkty myjące to nuda? 


Dawno nie pisałam o żadnych produktach do mycia ciała, ponieważ doszłam do wniosku, że nie można pisać w nieskończoność o żelach pod prysznic. Nie posiadam wanny, więc te fajniejsze kosmetyki do mycia nie są skierowane dla mnie. Ostatnio jednak miałam okazję przetestować coś niestandardowego - limonkowy myjący mus do ciała od marki Efektima. Powiem Wam, że już sama możliwość użycia czegoś limonkowego bardzo mnie ucieszyła. Latem lubię orzeźwiające zapachy, a limonka niewątpliwie takim zapachem jest. Do tego forma produktu jakim jest mus to coś tak niestandardowego, że musiałam go użyć. Bo przecież nam - posiadaczkom prysznica, też należy się coś fajnego. Prawda?

Niestandardowa formuła 


Posiadaczki pryszniców mają zwykle w sklepie do wyboru żel lub olejek pod prysznic. Czasami trafi się jakaś pianka, ale na tym koniec atrakcji. Mus do mycia ciała od Efektima ma bardzo fajną konsystencję - osobiście dla mnie jest to połączenie czegoś piankowego i czegoś kremowego. Dzięki temu nie znika on tak szybko, a jednocześnie łatwo się rozprowadza. Na zdjęciach możecie zobaczyć, że mus wygląda wyjątkowo ,,puchowo". Jednak kiedy tylko nabierzemy go na rękę to czujemy jego kremowość.

Mus do mycia ciała

Mus do mycia ciała

Czy warto go poznać? 


Niekoniecznie odpowiada Wam wersja limonkowa? W takim razie rozejrzyjcie się za myjącym musem do ciała z ekstraktem z malin oraz olejem ryżowym. Z pewnością to słodsze połączenie sprawdzi się u tych z Was, do których nie przemawia limonkowa świeżość.
Limonkowy myjący mus do ciała od Efektima posiada w swoim składzie wyciąg z limonki oraz olej awokado. Wyciąg z limonki gwarantuje nam orzeźwiający zapach. Dzięki zawartości oleju z awokado mus pozostawia naszą skórę nawilżoną. Ja bardzo lubię go stosować kiedy po depilacji moja skóra jest bardzo wysuszona. Przynosi wtedy ukojenie na całą noc bez konieczności stosowania balsamów. Do tego nie podrażnia skóry, więc zdecydowanie trzeba mu to zaliczyć na plus. 


Mus do mycia ciała

Myjący mus do ciała z pewnością jest wart poznania - zwłaszcza jeżeli znudziły Wam się już standardowe kosmetyki kąpielowe pod prysznic. Możecie go kupić m.in. w Rossmannie, więc z dostępnością nie powinno być problemów. A kiedy już go przetestujecie to koniecznie dajcie znać jak sprawdził się u Was :) 

P.S. Przypominam o konkursie na moim Instagramie - z pewnością nie jedna z Was chętnie przygarnęła by taki zestaw na wakacje :) 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pachnieć przepięknie. Uwielbiam zapach limonki, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wszystko co limonkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapachy cytrusowe, musów myjących jeszcze nigdy nie używałam myślę że czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. Musy owocowe to jest to co lubię najbardziej! Czasem musze się przed zjedzeniem powstrzymywać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie produkty tej firmy. Ten mus też używam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger