×

Kalendarz adwentowy Douglas 2019


Grudzień coraz bliżej, a razem z nim przychodzi sezon na kalendarze adwentowe. W zeszłym roku za szukanie kalendarzy wzięłam się dość późno bo początkiem grudnia i niestety większość tych fajnych była już wykupiona. W tym roku nie czekałam więc na grudzień i już od początku listopada sprawdzałam jakie kosmetyczne kalendarze pojawiają się w ofercie, tak aby wybrać te najlepsze.
Dziś chciałam pokazać Wam zawartość kalendarza od Douglas - kalendarz tej marki miałam ostatnio dwa lata temu, o czym pisałam TUTAJ.

Tegoroczny kalendarz jest w znacznie wyższej cenie - we wcześniejszych latach cena nie przekraczała 150 zł, w tym roku jest to 199 zł za tą wersją, którą dziś Wam pokażę. Douglas ma także dwa inne kalendarze, jeden typowo pielęgnacyjny i jeden makijażowy w cenie 149 zł. Znajdziecie tam jednak same kosmetyki własne Douglas. Ja wybrałam ten droższy z racji tego, że zawiera on różne marki, w tym także te luksusowe.

Czy mimo wyższej ceny nadal opłaca się zakupić ten kalendarz? Koniecznie przeczytajcie resztę postu!

Zawartość kalendarza Douglas 2019

W kalendarzy znajdujemy 24 kosmetyki różnych marek m.in. Douglas, StarSkin, Annayake czy Mercedes-Benz. Są to zarówno produkty do makijażu, jak i pielęgnacyjne, a także 3 kobiece zapachy.

1. SYS - Krem nawilżający do twarzy (20 ml)
Cena standardowa: 353,70 zł /100 ml
Cena w kalendarzu:  70 zł/20 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Marka SYS nie jest dostępna jeszcze w polskim Douglasie, ale ten krem nawilżający możecie kupić w różnych sklepach internetowych. Jest to produkt zdecydowanie luksusowy patrząc na cenę małego opakowania.

2. SYS- Collagen Manager Drops (5 ml)
Cena standardowa: 589,50 zł/100 ml
Cena w kalendarzu: 29,50 zł/5 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Kolagenowe krople do pielęgnacji skóry również marki SYS mają rewelacyjne opakowanie, dzięki któremu łatwiej będzie je aplikować na skórę. Czy będą działały? Zobaczmy - na pewno jest to kolejny ciekawy produkt do wypróbowania.

3. Douglas Home Spa - Krem do rąk (30 ml)
Cena standardowa: 9,90 zł/30 ml
Cena w kalendarzu: 9,90 zł/30 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Krem do rąk marki Douglas w wersji hibiskus i olej makadamia. Osobiście bardzo lubię ich kremy bo po pierwsze świetnie nawilżają, a po drugie małe opakowanie sprawia, że są idealne do torebki.

4. StarSkin - Płatki pod oczy (1 para)
Cena standardowa: 46,90 zł/ 2 pary
Cena w kalendarzu: 23,45 zł/1 para

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Płatki pod oczy od StarSkin miałam już kiedyś i są na prawdę fajne, chociaż patrząc na tą cenę to jednak powinny być zdecydowanie lepsze. Świetnie sprawdzą się przed większym wyjściem, a do tego są delikatne więc nie podrażnią nawet najbardziej delikatnych oczu.

5.Invisibobble - gumki do włosów (3 sztuki)
Cena standardowa: 19,90 zł/opakowanie
Cena w kalendarzu: 19,90 zł/opakowanie

Kalendarz adwentowy Douglas - zawartość

Wiem, że wiele osób uwielbia te gumki - ja osobiście fanką nie jestem, ale chętnie ich użyję skoro już pojawiły się w kalendarzu. I chociaż za gadżetami nie przepadam to jednak takie gumki są zdecydowanie lepszą alternatywą niż naklejki czy przypinki.

6. Douglas Make Up - maskara Kiss&Curl (12,5 ml)
Cena standardowa: 59 zł/opakowanie
Cena w kalendarzu: 59 zł/opakowanie

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Maskary od Douglas osobiście jeszcze nie miałam, ale jak tylko zobaczyłam tą szczoteczkę to stwierdziłam, że jest dla mnie stworzona. Tusz ma za zadanie dodać rzęsom objętości  - czy tak będzie? Na pewno dam znać.

7. Douglas Home Spa - Musująca kostka do kąpieli (24 g)
Cena standardowa: 6,50 zł/24 g
Cena w kalendarzu: 6,50 zł/24 g

Kalendarz adwentowy Douglas 2019  - zawartość

Kostki do kąpieli z tej serii znam i lubię, chociaż trzeba przyznać, że cena jak za taką małą kosteczkę na jedną kąpiel jest dość wysoka. Czasami można jednak trafić je na przecenie po około 4 zł i wtedy już zdecydowanie warto je kupić i wypróbować.

8. Annayake -Bambusowa maska nawilżająco-energetyzująca (15 ml)
Cena standardowa: 235,93 zł/100 ml
Cena w kalendarzu: 35 zł/15 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość


9. Douglas - ampułka Nutri Focus (1,5 ml)
Cena standardowa: 39 zł/5 szt.
Cena z kalendarza: 7,80 zł/1 szt.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Ampułki zawierają zwykle koncentraty pełne aktywnych składników odżywczych. Cała seria pozwoli na znaczną poprawę wyglądu skóry. Po jednej ampułce nie ma co liczyć na cud, ale z pewnością można się przekonać czy nasza skóra lubi tego typu produkty.

10. Annayake - krem przeciwzmarszczkowy (7 ml)
Cena standardowa: 390 zł/50 ml
Cena z kalendarza: 54,60 zł/7 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

W zeszłych latach w kalendarzach można było znaleźć serum z tej serii. Kompletnie nie przypadło mi ono do gustu, ponieważ mocno ściągało skórę. Z pewnością sprawdzę jednak jak krem przypadnie mi do gustu.

11. Douglas - Maska do włosów zwiększająca objętość  (20 ml)
Cena standardowa: 21,33 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 4,20 zł/ 20 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Przyznam szczerze, że bardzo nie lubię próbek czy miniatur odżywek czy masek do włosów. Przede wszystkim dlatego, że zwykle ich ilość nie wystarcza na moje długie włosy. W dodatku po jednym użyciu zwykle nie wiadomo czy maska rzeczywiście działa, więc ciężko byłoby zdecydować się na zakup pełnowymiarowego produktu.

12.Youth Shots by Dr, Fach - krem przeciwstarzeniowy (4x1 ml)
Cena standardowa: 309 zł/ 28x 1 ml
Cena z kalendarza: 44 zł/ 4x1 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Krem na genialne opakowanie - na początku pomyślałam, że są to jakieś tabletki! Krem sprzedawany jest w takiej formie także poza kalendarzem - sądzę, że takie opakowanie ma ułatwić dozowanie kremu (jedna tabletka na dzień).

13.Douglas Make Up - lakier do paznokci (10 ml)
Cena standardowa: 12 zł/10 ml
Cena z kalendarza: 12 zł/10 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

W dobie lakierów hybrydowych dodawanie lakieru do kalendarza to raczej nieudany pomysł. Ja swój lakier na pewno oddam komuś, komu bardziej się przyda. Kolorów w kalendarzu jest 23 także macie szansę trafić na jakiś na prawdę ładny kolor, bardziej uniwersalny niż ten, który mam ja.

14. Annayake - zapach Pour Elle w roll-on (10 ml)
Cena standardowa: 659,50 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 65,95 zł/10 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Zapachy Annayake nigdy mi się nie podobały, ale w tym roku jestem mile zaskoczona. Zapach jest bardzo orzeźwiający, idealny na co dzień. W dodatku jest trwały,a forma roll-on o dziwno ułatwia aplikację. Jest to moim zdaniem najlepszy zapach z tego kalendarza.

15. Dr. Susanne Von Schmiedeberg - Krem do skóry suchej (15 ml)
Cena standardowa: 124 zł/2x15 ml
Cena z kalendarza: 62 zł/15 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Uwielbiam kiedy miniaturki w kalendarzu mają ładne opakowania. Tutaj zdecydowanie tak jest. Z tego co udało mi się ustalić to opakowanie, które znajdziemy w kalendarzu znajduje się w regularnej sprzedaży.

16. Dr. Susanne Von Schmiedeberg - Serum liftingujące (2 ml)
Cena standardowa: 300 zł/30 ml
Cena z kalendarza: 20 zł/2 ml


Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Serum zdecydowanie do użycia na jeden raz - mam nadzieję, że będzie to ekspresowa terapia i po tym jednym użyciu będę mogła stwierdzić czy serum jest warte uwagi.

17. Ultimate Skin Aesthetics - Expresowa maska nawilżająca w płachcie (25 ml/1 szt.)
Cena standardowa: 19 zł/1 szt,
Cena z kalendarza: 19 zł/1 szt.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Maseczki w płachcie uwielbiam, zwłaszcza te, które mają mocno nawilżyć skórę. Ultimate Skin nie jest marką dostępną w Polsce, więc nawet jeżeli maska Wam się spodoba to są małe szanse, że uda się ją kupić.

18. Douglas Make Up - Konturówka do ust (5 g)
Cena standardowa: 35 zł/1 szt.
Cena z kalendarza: 35 zł/1 szt.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

W kalednarzu dostępne jest 9 kolorów konturówek. Ja miałam to szczęście i trafiłam na kolor idealny dla siebie - 11 TAUPE. Jest to taki ciemny, zgaszony róż. Konturówka jest przyjemnie miękka i bardzo trwała. W dodatku jest ona automatyczna, czyli nie trzeba jej temperować.

19. StarSkin - Maseczka do ust Dreamkiss (5 g)
Cena standardowa: 44 zł/ 2 szt.
Cena z kalendarza: 22 zł/1 szt.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Maseczki do ust świetnie sprawdzają się przed większym wyjściem - wystarczy usta wypeelingować i nałożyć maseczkę. Od razu usta będą wyglądały zdrowiej i piękniej. Także cieszę się, że taka maseczka trafiła się w kalendarzu - na Sylwestra będzie jak znalazł.

20. Mercedes-Benz Woman - Zapach w roll-on (10 ml)
Cena standardowa: 219 zł/30 ml
Cena z kalendarza: 73 zł/10 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Zapach zdecydowanie wieczorowy - bardzo kobiecy i elegancki. Również w formie roll-on, więc aplikacja jest bardzo wygodna,a dzięki małej pojemności z łatwością znajdzie się dla niej miejsce w damskiej torebce.

21. Biotulin Supreme  - Żel do pielęgnacji twarzy  (4,5 ml)
Cena standardowa: 219 zł/15 ml
Cena z kalendarza: 70 zł/ 4,5 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Opakowanie jest maleńkie, ale patrząc na cenę to zawartość powinna być bombowa. Mi od razu skojarzyło się z bazą pod cienie, a to jednak jest żel do pielęgnacji skóry twarzy.

22. StarSkin - 7-sekundowa luksusowa maska (8 g)
Cena standardowa: 40 zł/5 szt.
Cena z kalendarza: 8 zł/ 1 szt.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Maska jest w ciekawej formie - nakładamy na palce ,,wacik" i maskę w ten sposób wtłaczamy w skórę. Przyznam, że z taką formą się jeszcze nie spotkałam - jest to dla mnie jeden z hitowych kosmetyków z tego kalendarza.

23.Annayake - Bambusowy krem energetyzujący (15 ml)
Cena standardowa: 264,95 zł/50 ml
Cena z kalendarza: 79 zł/15 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Krem z tej samej serii co maska z okienka nr 8. Sądzę, że razem będą stanowiły fajną parkę i liczę, że rzeczywiście będą energetyzowały  skórę.

24. Ariana Grande - Cloud  (7,5 ml)
Cena standardowa: 149 zł/30 ml
Cena z kalendarza: 27,21 zł/7,5 ml

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 - zawartość

Zapach od Ariany Grande - powiem szczerze, spodziewałam się czegoś bardziej ,,wow" w ostatnim, wigilijnym okienku. Zapach jest kompletnie nie mój, więc idzie w świat. Jeżeli jesteście fankami słodkich zapachów to będziecie zadowolone. Ten produkt nie przypadł mi do gustu jednak nie ze względu na zapach,a ze względu na brak aplikatora - nie ma ani atomizera, ani roll-on. Nie lubię takich form opakowań.

Zawartość kalendarza jest warta w przybliżeniu 857 złotych. Mamy tutaj sporo kosmetyków luksusowych, które podbijają jego wartość. Podoba mi się bardzo to, że nie ma tutaj dużo maleńkich próbek czy niepotrzebnych gadżetów. Dodatkowo możemy poznać marki, które nie są łatwo dostępne w Polsce. Stanowi to jednak także minus - jeżeli coś przypadnie nam do gustu to ciężko będzie kupić pełnowymiarową wersję.

Czy kalendarz opłaca się kupić? Zdecydowanie tak! Zarówno zawartość, wartość kalendarza, jak i jego cena sprawiają, że jest to jeden z lepszych kalendarzy w tym roku. Można go kupić dla siebie, żeby wypróbować różne ciekawe marki, a także odliczać w grudniu dni do świąt. Kalendarz będzie także stanowił świetną alternatywę dla prezentu pod choinkę dla każdej Pani - chociaż ze względu na ilość produktów przeciwzmarszczkowych to polecam go dla Pań w wieku 25+

Koniecznie dajcie znać czy tegoroczna zawartość Wam się podoba i czy znacie już jakieś produkty lub marki z tego kalendarza!

P.S. Zapraszam Was na mój Instagram - kto już mnie obserwuje? :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo duży wybór kosmetyków mamy w tej drogerii. Ale jak wiadomo dla każdego co innego. Warto zatem pamiętać by kosmetyki i ich skład dobierać odpowiednio pod siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kalendarz, ale cena też ciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polować na promocje :) Teraz jest np. -20% i można go kupić za około 159 zł :)

      Usuń
  3. Fajna zawartość, intensywnie myślę nad jego zakupem, ale po głowie mi chodzą jeszcze dwa inne i ciężko się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które jeszcze Ci się podobają? :) Ja poluję jeszcze na Balea :D

      Usuń
  4. nie przepadam za takimi kalendarzami (wole te z czekoladkami :P ) ,ale zawartość tego nawet mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam jest pod wrażeniem ilości produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do konturówki ta czerwona cześć z tyłu to powinna być temperówka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger