×

Topowe matowanie

Ostatnio na topie jest matowanie paznokci. Od dłuższego czasu i za mną chodził lakier, który pozwala
na taki efekt. I już miałam takowy kupować, a tu allepaznokcie sprawiły mi niesamowicie miłą niespodziankę
 i właśnie taki lakier mi sprezentowali!! Poszedł on na pierwszy rzut do testowania bo po prostu nie potrafiłam rąk ani paznokci utrzymać z daleka. 

LAKIER TOP COAT MATT od Allepaznokcie

                

                

Pierwszym plusem, który zauważyłam od razu po odkręceniu jest pędzelek: szeroki, miękki, doskonale pomaga pokryć za jednym ruchem całą płytkę paznokcia.
Opakowanie jest standardowe, więc nie będę się o nim rozpisywała.

Efekt zmatowienia postanowiłam wykonać na jednym z moich ulubieńców, czyli na Envy, Avon GELfinish.

Dla przypomnienia lakier prezentuje się tak:

                       

A po użyciu TOP COAT MATT:





                     

                      

Piękny prawda??

Aplikacja jest banalnie prosta: nakładamy na paznokcie ulubiony lakier, a następnie kiedy wyschnie nakładamy warstwę top coatu matt i po kilku sekundach (bo tylko tyle trzeba, żeby top coat wysechł), mamy pięknie zmatowiony lakier. W dodatku w dotyku lakier wydaje się być satynowy.

Podsumowując lakier zdecydowanie godny polecenia. Nie zauważyłam aby jakoś specjalnie wydłużył trwałość lakieru, ale nie takie było jego zadanie. On miał zmatować mój lakier i zrobił to doskonale. Mogę spokojnie stwierdzić, że trafi u mnie do stałego użytku, a jeśli jesteście ciekawe jaki efekt daje na innych kolorach to zapraszam na mój fanpage, gdzie stale będę wrzucała zdjęcia nowych zmatowionych kolorów! :)

Lakier do kupienia TUTAJ w cenie 9 zł za 15 ml

Serdecznie dziękuję Allepaznokcie.pl za możliwość przetestowania i zakochania się!! :)

42 komentarze:

  1. Mam taki lovely - jak oglądałam mani z matowymi pazurkami wydawało mi się, że będę go używać codziennie, jednak bardziej jestem przekonana do błysku na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że pewnie niedługo mi się znudzi, ale aktualnie mam głowę pełną pomysłów ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny ten lakier. Piękne paznokcie.
    Zapraszam na nowy post :) Jeśli możesz skomentuj.
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, nie wiedziałam nawet, że coś takie istnieje! ;D efekt wychodzi świetny :D
    No własnie trochę Cię poobczajałam i zauażyłam,że chodziłyśmy nawet do tego samego liceum :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt zmatowienia
    Mam kilka lakierów od Allepaznokcie, niestety Top Coat zniszczył się w czasie transportu ehhh;/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D ale super matuje :D ja mam taki z Lovely ale nie jest taki dobry jak Twój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że Lovely taki lakier ma w swojej kolekcji :)

      Usuń
  6. Mam mat z G.R i też jestem zadowolona :] Jednak rówież jak Science Woman bardziej lubię "błysk" ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie,podoba mi się efekt matu właśnie na ciemnych kolorach lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie też, ale niedługo na jasnych będę próbowała :)

      Usuń
  8. Jaki super efekt ! :D chyba go wezmę jak będę robiła zamówienie z alle ;)
    dużo lepiej wyglądają niz sam lakier

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko do zdobien i kombinacji. Ja jednak wole zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam matowy top coat z Marizy. Lubię matowe paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Marizy??:) ooo kurcze nie sądziłam, że oni takie specyfiki mają :o

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy produkt :) zawsze to lepiej zainwestować w taki topik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam z h&m... ale taką jakąś grubą i koszmarnie miękką warstwę robi, że użyłam go może raz i zrezygnowałam, zaraz całe paznokcie porysowane :/
    w hebe jest teraz kolekcja matowych, tzw. 'oczojebnych', na które poluję, a raczej czekam aż się pieniążki zarobia (mam pracę, AHHAHAH).:)
    a wracając do lakieru - z h&m to raczej nie ma co dyskutowac, każdy wie, że są do dupki.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D twoje komentarze zawsze mi humor poprawiają <333
      gratuluję pracy!! :) mi nic nie udało się złapać ;((

      Usuń
    2. spoko, mnie się udało, tylko dlatego, że siedzę teraz w Łodzi, 250 km od Krakowa , w PGE na telefonie będę robić, na razie mam szkolenie i jestem przerażona , hahaha.:D

      Usuń
  13. Jakie masz piękne i długie paznokcie!:) Wyglądają na mocne:)
    Efekt świetny, właśnie myślę nad sprawieniem sobie matującego lakieru...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie matowi, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jakie masz długie paznokcie! :D

    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ma to swój urok, ja jednak wolę gdy paznokcie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś miałąm taki top z essence i strasznie skracał trwałość lakieru. od tamtej pory unikam matowych topów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie zauważyłam, aby ten skracał trwałość lakieru ;)

      Usuń
  18. Wow efekt faktycznie mega dobry :D
    Mam pytanie...czy możesz kliknąć w link do ciucha z Sheinside tutaj w notce?
    http://daquerre.blogspot.com/2014/07/kombinezon-z-sheinside.html Jeśli tak to ogromnie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj nie klikam, ale dla Ciebie Kochana robię wyjątek :))

      Usuń
  19. Przed i po matowieniu bardzo ładna a długość Twoich paznokci mnie szokuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie matowe wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez mam ale z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne matowe wykończenie, jestem zachwycona :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Łaaał, mocny mat. Ja mam ten z MySecret i nie daje takiego efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowny jest ten mat, jest zdecydowanie mocniejszy niż mój z essence.
    Zapraszam do mnie http://silkybomb.blogspot.com może coś ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja zazdraszczam tak długich paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy produkt godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger