×

Zielone jabłuszko w akcji

Witajcie Kochane! Ostatnio posty zaczęły pojawiać się nieregularnie, a i ja nie spędzam na Waszych blogach tyle czasu co zawsze. Niestety winny jest komputer stacjonarny i jego klawiatura, która tak różni się od mojej w laptopie, że piszę w ślimaczym tempie przez co po prostu krew mnie zalewa! Mam nadzieję, że serwis szybko upora się z naprawą i będę mogła znowu buszować po blogosferze. Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu od AllePaznokcie. Do zrecenzowania pozostał mi jeszcze lakier do stempli, ale jakoś nie chcą mi one wychodzić nad czym ubolewam.

OLIWKA DO PAZNOKCI O ZAPACHU ZIELONEGO JABŁKA



OD PRODUCENTA:

Odżywcza oliwka do skórek i paznokci poprawiająca wygląd i kondycję skórek.
Dzięki nowoczesnej formule wzbogaconej witaminami, wzmacnia i nabłyszcza paznokcie oraz zapewnia optymalną pielęgnację suchym, zniszczonym skórkom i słabym, łamliwym paznokciom. Oliwka nawilża skórki wokół paznokci, zapobiega ich zadzieraniu i nadmiernemu narastaniu na płytkę. Sprawia, że dłonie stają się zadbane, a paznokcie odżywione.
Wyjątkowy zapach dodatkowo uprzyjemni Twój manicure.


MOJA OPINIA:

Moja oliwka ma 5 ml. Na początku myślałam, że taka pojemność jest po prostu śmieszna i że oliwka skończy się po kilku użyciach. A tu miła niespodzianka. Oliwki używam raz w tygodniu i nakładam ją dwa razy, a tu nic nie ubywa, więc te 5 ml wystarczy mi jeszcze na co najmniej 3 miesiące. Więc wydajność zdecydowanie mogę zaznaczyć na plus.

                    

Opakowanie to malutka buteleczka, w której szczelnie zamknięta jest oliwka. Po otwarciu czujemy zniewalający zapach zielonego jabłuszka wymieszany z odrobiną oliwkowego zapachu. Jest to bardzo przyjemne połączenie, przynajmniej dla mojego nosa.

W opakowaniu mamy mały, miękki pędzelek, który łatwo aplikuje oliwkę zarówno na płytkę paznokcia, jak i na same skórki. 


A może teraz kilka słów o działaniu oliwki?
Świetnie nawilża skórki, dzięki czemu ich usuwanie jest łatwe i bezbolesne. Przy regularnym stosowaniu możemy rzeczywiście zauważyć, że skórki odrastają mniejsze i delikatniejsze. Z tego efektu jestem najbardziej zadowolona bo ze skórkami zawsze miałam problemy. Co do działania na paznokciach nie jestem w stanie potwierdzić Wam obietnic producenta, ponieważ oprócz oliwki używam jeszcze odżywki do paznokci. Na pewno jednak mogę stwierdzić, że oliwka nałożona na płytkę paznokcia nikomu nie zaszkodzi.

Oliwka ma jeszcze jedną cechę, o której producenta nie pisze, a którą ja osobiście odkryłam i to całkiem przypadkiem. Otóż pachnie ona na prawdę bosko, ale za to paskudnie smakuje!! Nieprzyjemny smak utrzymuje się na płytce kilka godzin, mimo np. mycia naczyń, więc oliwka jest świetną alternatywą dla osób, które obgryzają paznokcie. Tym bardziej, że cena jest po prostu  śmieszna (1.60 zł/5ml).

Oliwka dostępna jest w wielu ciekawych wariantach zapachowych: wiśniowym, mandarynkowym, jabłka z cynamonem, czekoladowym, kokosowym, truskawkowym i wiele innych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kupić je możecie jedynie TU

PLUSY:
- wydajność
- zapach
- nawilżają skórki
- odżywiają
-  wstrętny smak pomoże pozbyć się nawyku obgryzania paznokci
- pędzelek jest bardzo delikatny i ułatwia nakładanie oliwki
- niska cena 


Minusów brak!!

Znacie te oliwki? Jaki wariant zapachowy najbardziej by Wam się podobał??

Serdecznie dziękuje firmie AllePaznokcie za możliwość przetestowania tej oliwki, która na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce.

                                                                 

41 komentarzy:

  1. O i taką oliwkę muszę sobie sprawić głównie ze względu na te nieszczęsne skórki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, tym bardziej, że cena na prawdę zachęca :)

      Usuń
  2. Kurcze zachęciłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach musi mieć śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) a jeszcze tyle świetnych wariantów maja :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnej oliwki od Allepaznokcie,ale polecam oliwki perfumowane od Indigo Nails!:) oprócz działania bosko pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnej oliwki od Allepaznokcie,ale oliwki z Indigo Nails są rewelacyjne,bo oprócz działania są perfumowane i dłonie pachną przez długi czas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za oliwkami do paznokci/skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, musi pięknie pachnieć <3 a takie maleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow nigdy nie miałam oliwki do paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;) cena na każda kieszen :)

      Usuń
    2. ja też nigdy nie miałam, ale chciałabym spróbować

      Usuń
  9. Też używam ostatnio oliwki ale od Ingigo. Nie powiedziałabym wcześniej,że używanie takiego preparatu może przynieść jakieś efekty, a jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie sądziłam nigdy, że jakakolwiek oliwka na prawdę coś daje :D a tu miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  10. Na razie jestem zadowolona ze swojej , ale może po zużyciu zmienię na inną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam :) jest tyle swietnych wariantow zapachowych ze dobierzesz cos dla siebie bez problemu :)

      Usuń
  11. Na szczęście już nie obgryza :) Jakoś sama przestałam bo lakiery nic nie dawały tylko przenosiły smak na kanapkę jak jadłam i to mnie zaczęło wkurzać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oliwka prezentuje się świetnie ;) Jestem ciekawa tego jabłuszkowo-oliwkowego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tez ja sobie swego czasu chwalilam.. teraz strasznie zaniedbałam swoje skórki i paznokcie, musze sie za nie spowrotem wziąć :)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją i komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak minusów brak to trzeba przetestować

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej oliwki, ale Twoja recenzja jest zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, może bym się oduczyła brać palce do buzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym poniuchać, uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, fajnie, że tak dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, z tym "zabezpieczeniem" przed ogryzaniem paznokci fajna sprawa. Coś takiego przydałoby się mojej koleżance, bo zawsze jestem załamana, jak robię jej paznokcie:) A sama ostatnio pokochałam oliwkę do skórek z zestawy paznokci hybrydowych Tifton - pachnie jak malinowa mamba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat mam już nowy olejek do paznokci,ale ten w dalekiej przyszłości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Plus za zielone jabłko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa a i cena przyjazna kazdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zielone jabłuszko-jak to fajnie brzmi

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście mam oliwkę firmy NN i jestem nią zachwycona zwłaszcza, że ma zapach brzoskwiń <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też za nic nie chcą wychodzić stemple :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chciałabym wypróbować o zapachu cynamonowym *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. zielone jabłko brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger