×

Wyniki konursu z bonem


Kochane strasznie Was przepraszam za opóźnienie, ale na weekendzie mój laptop już na stałe odmówił posłuszeństwa, więc nie miałam jak podać wyników. Na szczęście mam jeszcze w domu komputer stacjonarny i mogę działać dalej.

W konkursie wzięło udział 14 osób, a każdy uczestnik otrzymał numerek zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
Nie przeciągając szczęśliwą zwyciężczynią zostaje:




numer 14, czyli według moich wyliczeń użytkowniczka o nicku: frau 
GRATULACJE!!
Kochana jeszcze w tym tygodniu zgłoszę się do Ciebie na email i podam Ci szczegóły :)

21 komentarzy:

  1. gz http://www.senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) A z tymi komputerami to chyba po raz kolejny jakaś epidemia - mój znowu zdychał prawie tydzień - na szczęście już zaczyna współpracować, bo się blogowych zaległości narobiło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się, gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dołączam się do gratulacji :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger