×

Elegancko

Ostatnio z niczym się nie wyrabiam i Was także trochę zaniedbuję. Ostro uczę się (a przynajmniej się staram) bo w najbliższe dwa czwartki mam dwa egzaminy i muszę je zaliczyć. Niestety nie miałam jak pojawić się na pierwszych terminach i tak oto mam tylko jedną szansę na zaliczenie. Jednak liczę po cichu, że będzie dobrze bo jakiekolwiek pojęcia mam, a jeszcze jak się poduczę to powinnam coś powiedzieć. Muszę tylko postarać się wyluzować, żeby mnie stres nie zjadł. Mam nadzieję, że muzyka pomoże. No i idealny strój i makijaż. Nie wiem jak Wy, ale kiedy czuję, że wyglądam jak milion złotych od razu nabieram pewności siebie i jestem w stanie góry przenosić. 

W idealnym wyglądzie liczy się również idealny zapach. W swojej kolekcji mam kilka buteleczkę, każda o innym zapachu. I każdą dobieram odpowiednio do okazji. Dzisiaj kilka słów o zapachu, który sprawia, że czuję się niesamowicie elegancka nawet w starych dresach!

VESTITO BLILLAR CRISTAL AMORE

                  

ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWY

nuta głowy:
owoc granatu, yuzu
nuta serca:
piwonia, magnolia, kwiat lotosu, malina
nuta spodu:
ambra, piżmo, mahoń

MOJA OPINIA:

Wydawałoby się, że zapach z tej kategorii nie może być elegancki. Nawet nazwa przywodzi nam na myśl bardziej zapach delikatny, pełen miłości, który uwodzi. Ten taki nie jest jednak ja wcale z tego powodu nie rozpaczam.

Zapach jest intensywny, ale nie duszący. Ma w sobie coś delikatnego, ale jednocześnie bardzo mocnego. Przyznam, że ciężko go dokładnie opisać. Trzeba raczej powąchać. Mogę jednak śmiało powiedzieć, że najbardziej wyczuwam tu malinę połączoną z piżmem i piwonią. Zapach upaja! 

Mi kojarzy się z kobietą silną, pewną siebie, elegancką, Taka typowa biznes woman, która jednak nie zapomina o swojej kobiecości.

Buteleczka też jest prześliczna. Zwłaszcza nakrętka, która swoim kształtem przypomina kamień szlachetny, a wiadomo kobiety za nimi przepadają.



Wiecie czego najbardziej nie lubię w firmie Luxure?? Tego, że mają tyle wspaniałych zapachów. Co kolejny to lepszy i ciężko mi znaleźć ulubieńca :) Mam nadzieję, że nie wpadnę na ich zapachy w sklepie bo wtedy musiałabym tam zanocować, żeby coś wybrać i kupić :D

Wiem, że kilka z Was miało doczynienia z męskimi zapachami tej firmy. Możecie je polecić równie śmiało co ja damskie? Zbliża się dzień chłopaka i przydałby się prezent dla narzeczonego,a już tradycją jest, że co rok dostaje ode mnie pachnący flakonik :)

Plusy:
- zapach
- intensywność
- trwałość
- piękny flakonik
- cena (24 zł/100 ml)

Minusów brak!

Kolejny piękny zapach podbił moje serce :) A Waszym zdaniem jaka kategoria zapachowa pasuje do kobiety eleganckiej? Piszcie! :))

A ja serdecznie dziękuję firmie Luxure Perfumes za możliwość poznania kolejnego wspaniałego zapachu.

                                             

Inne recenzje produktów tej firmy:

SOLARITA

34 komentarze:

  1. Jakże trudno opisywać zapachy.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ich zapachy :) jestem zadowolona z każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem bardzo zadowolona z tych, które znam :)

      Usuń
  3. Nie wiem jak inni, ale ja nie potrafię sobie wyobrazić zapachów za pomocą opisu- cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wlasnie tez mam z tym problemy :) zazwyczaj patrze na nurty zapachowe i szukam takich nut w swojej kolekcji i wtedy chociaz troche wiem jak to pachnie ;))

      Usuń
  4. Bardzo lubię tego typu zapachy ;) Buteleczka bardzo ładna, przyciąga oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu ale super, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. hehe może kiedyś będziemy mogły wąchać przez ekrany :D

      Usuń
  7. Nie znam, ale chętnie bym powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo kochana to trzymam kciuki za egzaminy :)
    Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy ale może kiedyś spróbuję :) Opis jak najbardziej zachęcający. Często wygląd buteleczki przesądza czy kupię perfumy czy nie :D Te na pewno bym wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczka jest prześliczna zwłaszcza jeśli popatrzymy na tą śmiesznie niską cenę :))

      Usuń
  10. O zapach wydaje się ciekawy :) Myślę, że mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach z opisu wyglada bardzo zachecajaco :) A do tego bardzo przyjazna dla studenta cena, moze wyprobuje :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się, że jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu. Po opisie mozna wywnioskowac, ze przypadlby mi do gustu. Trzymam kciuki za egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i dziewczęce opakowanie :) Lubię takie flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ślicznie, jestem bardzo ciekawa jak pachnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach ciężko jest opisać i każdy lubi co innego;zapachu nie znam, z Twojego opisu brzmi ciekawie, chociaż sama buteleczka w kolorze różowym zawsze kojarzy mi się ze słodkimi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe czy spodobałby mi się zapach :]

    OdpowiedzUsuń
  18. znam oryginał, czasami jednak kupuję zamienniki bo nie każdego zawsze stać na perfumy za 300 zł,które nie wiele się różnią od znacznie tańszej wersji

    OdpowiedzUsuń
  19. powąchałabym :) nie miałam jeszcze perfum tej firmy, a głośno o niej ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger