×

Powrót Czerwonowłosej

Kochane moje dzisiaj mimo bolącej głowy postanowiłam pokazać Wam efekt mojej ostatniej koloryzacji. Przez całe wakacje biegałam w rozjaśnionych włosach z efektem ombre, o którym pisałam Wam TUTAJ. Miałam nawet ochotę przestać farbować włosy na jakiś czas, ale spojrzałam na siebie w lustrze i się załamałam. Straszne odrosty po prostu kłuły mnie w oczy. Wybór padł na farbę od Palette i to jedynie ze względu na to, że mój ukochany odcień czerwieni był akurat na promocji za 10 zł. Nie jest to moja pierwsza styczność z tą firmą ponieważ jakiś czas temu również farbowałam włosy za pomocą Palette, efekty możecie zobaczyć TUTAJ.  Czy opłacało się kupić farbę na promocji i jak poradziła sobie z odrostami i rozjaśnionymi końcówkami? Zapraszam na post!

Palette Deluxe - Krem koloryzujący
z pielęgnacyjnymi olejkami.




Przyznaję,że zachwycił mnie kolor włosów modelki na zdjęciu. Oczka mi się zaświeciły i doszłam do wniosku, że muszę mieć właśnie taki. 



W opakowaniu standardowo znajdziemy:

- krem koloryzujący
- emulsję uwalniającą kolor
- odżywkę
- rękawiczki
- ulotkę 



Po rozmieszaniu otrzymujemy jasno-pomarańczowy krem w wygodnym aplikatorze. Dzięki takiej buteleczce jestem w stanie sama zaaplikować farbę na włosy i dokładnie je pokryć. Bez rozlewu krwi i pomocy fryzjerki.

                

No, a teraz czas na efekty. Moje włosy przed farbowaniem prezentowały się tak:



                  

A teraz prezentują się tak:

          




Farba nie wywołała u mnie uczulenia, ani podrażnienia. Włosy nie są jakoś bardziej zniszczone. Kolor jest intensywny i błyszczący. W dodatku zarówno odrosty jak i rozjaśnione końcówki zostały pokryte idealnie, a kolor się wyrównał. 

Plusy:
+ dostępność (w każdej drogerii)
+ łatwość aplikacji
+ błyszczący i intensywny kolor
+ brak podrażnień

Minusy:
- mocny, nieprzyjemny zapach
- słaba odżywka (brak efektu wow, jaki zazwyczaj występuje u mnie po użyciu tych odżywek dołączonych do farb)


Ogólnie farba bardzo przyjemna, zwłaszcza dla osób, które tak jak ja, farbują się same w domu. Mogli by pomyśleć jednak nad lepszą odżywką. No i ja osobiście poproszę więcej takich promocji bo cena była na prawdę niska, a farba świetna. Kocham swoje czerwone włosy :)))

A Wy czym ostatnio farbowałyście?? Jakie kolory aktualnie goszczą na Waszych głowach??

34 komentarze:

  1. Efekt jest dość ciekawy, ale niestety nie skorzystam. Jestem brunetką i dodatkowo maluje włosy na ciemniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek, fajnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, efekt jest świetny! U mnie bardzo ciemny brąz, jak zwykle ;) szaleństw brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no intensywny kolorek:) miałam kiedys taki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tym kolorze. Ja mam włosy naturalne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci w tym kolorze ;) Ja sama farbuje na blond :) moim hitem jest loreal preference Hollywood. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w takim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie aplikatory w farbach. Kolor wyszedł ładnie, ale ja nie mam przekonana do Palette. Ostatnio używam Casting Creme Gloss z L'Oreala i farbuję na blond. Domyślam się, że skoro tak śmierdzi to zawiera amoniak, więc to ją u mnie skreśla.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem ostatnio czerwona :)
    ale to z Martixa SoRed Color mam farbę.
    kupiłam dwie na allegro i szok, bo jedna spokojnie wystarczyła :)
    tylko mam już tak zniszczone włosy, że mi się farba spłukuje raz dwa :(
    ratuję jak mogę, a jak nie, to pod nożyczki.
    olej nawet kupiłam i rozpoczynam olejowanie.

    a kolor cudowny, aczkolwiek powiem Ci, ze z farb dostępnych w drogeriach, to ja tylko L'Oreal, najlepiej Preference.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow efekt widać i to bardzo!Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje ci ten kolorek, wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię farby Garniera i u mnie zawsze to są jasne blondy :) Ładnie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek Ci wyszedł :)
    Ja odkąd zmieniłam kolor to nie ciągnie mnie już do czerwieni, także zostaję wierna farbie Wellaton :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci :)
    Ja jestem wierna farbie Allwaves 0.6 GP - najwspanialsza czerwień, jaką miałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz jak ruda Anna z "Krainy Lodu"!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor intensywny i lśniący! Lecz czerwień ma się do tego, że szybko się spłukuje niestety.. Miałam kiedyś takie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor - intensywny i seksowny ;)

    Sama nie farbuję włosów już od paru lat - czekam na siwe włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie chyba kupię szampon czerwony ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje Ci ten kolorek , widać po zdjęciu że jest soczysty i intensywny, ciekawe jak by wyszedł na jasny blond;D hihi


    Bardzo podoba mi się Twój blog wszystko opisane jasno i na temat , przyjemny dla oka ...
    Może masz ochotę na wzajemną obserwację ;D
    Zapraszam :
    http://razemoceniajmy.blogspot.com/

    Buziolki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ten kolor bardzo do Ciebie pasuje i podoba mi się, jest taki jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądasz, pasuje Ci, ja po tej farbie miałam straszne pieczenie, ale farbowałam kiedyś L'orealem na czerwono i było super

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek, kiedyś nosiłam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Pięknie wyszedł ten kolorek i bardzo Ci pasuje :) Sama bym chciała taki <3

    Fajny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger