×

Jesiennie zniżki na SheInside + kolekcja Hallowen'owa

Kochane przychodzę do Was ze świetną informacją. Na SheInside szykują się zniżki. Pojawią się trzy różne oferty, ważne przez miesiąc od października, aż do grudnia. Dzięki nim takie maniaczki jak ja będą mogły trochę zaoszczędzić. 

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)
 - od 8 października do 2 listopada


2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)
- od 3 listopada do 1 grudnia

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)
 - od 2 grudnia do 3 stycznia 



Więcej informacji na temat promocji znajdziecie TUTAJ :)

A teraz pokażę Wam kilka propozycji z Halloween'owej kolekcji. Przyznam, że chociaż to nie mój styl to kilka pozycji zyskało i moje uznanie. 

Najpierw coś dla odważnych:


           

                         KLIK                                                                 KLIK


                                                 
                                                                               KLIK

A teraz coś co mi wpadło w oko:


                          

                                               KLIK                                                    KLIK

             

                                        KLIK                                                               KLIK


 I teraz mój największy hit, czyli bluza, która na pewno do mnie trafi. Dlaczego? Ponieważ nadruk na niej jest identyczny jak najnowszy tatuaż mojego narzeczonego!! 

                                                

                                                                                KLIK

Co sądzicie o tej kolekcji? Może coś zgarnęłybyście do swojej szafy??

Macie może ochotę poczytać o tym jak można zarabiać współpracując (nie barterowo) z SheInside??

31 komentarzy:

  1. Fajne, ale już nie dla mnie. Wiekowo mi już nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe propozycje ubraniowe, ale całkowicie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji tam zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam już kilka razy i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. na jakieś wypady tak, ale na co dzień to już niestety wiekowo też nie :-D nigdy nie zamawiałam od nich

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to powiem szczerze, trochę boję się zamawiać w tych chińskich sklepach, bo ciężko mi dobrać rozmiar żeby był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytarczy sie zmierzyć bo wszystkie wymiary do kazdego rozmiaru są podane :)

      Usuń
  6. Fajne rzeczy ale ja ubrań przez internet nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ostatnio wlasnie tak wolę bo wiem, że będę miała coś czego nikt inny na uczelni raczej nie będzie miał :D i nie będzie obczajki, która lepiej w tym wygląda haha :)

      Usuń
  7. Twój narzeczony musi mieć w takim razie boski tatuaż ! :)

    mi się też te spodnie/legginsy podobają, pozycja numer jeden i ten luźniejszy podkoszulek z czachą ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega ten tatuaż jest *-* dlatego ja chcę bluzę do kompletu :D

      Usuń
  8. Podobają mi się te jeansy, leginsy i bluzka koło jeansów-super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy, ale dopóki nie schudnę na tyle, żeby normalnie u nas mieć rozmiar M to za chiny nie kupię nic w takim sklepie, bo na bank nic na mnie nie wejdzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie Kochana na pewno coś byś dla siebie znalazła :)

      Usuń
  10. Ciekawe, choć ja już za stara jestem na takie rzeczy :) ale Tobie będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czachy srednio mnie przekonują, trochę mi się juz przejadły

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie dla mnie, ale ta ostatnia bluza jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się bransoletka z czaszkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie nie nie dla mnie nie czuję tego klimatu :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co widzę - mają na prawdę interesujący asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpierw popatrzyłam na bluzę i tak się zastanawiam skąd znam ten obrazek.. Tak to ten tatuaż! :D Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko zamawiam ubrania przez internet. Chyba wolę najpierw je przymierzyć, a potem kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger