×

Ultra Color Bold od Avon: szminki, które dają czadu

Moje Drogie i Kochane. Dzisiaj recenzja najnowszych szminek od Avon - Ultra Color Bold. Pewnie wiele z Was widziało już je na innych blogach. U mnie dziś pojawi się nie tylko opinia o nich, ale również porównanie kolorów z katalogu z kolorami, jakie otrzymujemy na ustach. Mam nadzieję, że ten post pomoże nie jednej z Was w doborze odpowiedniego koloru. Pod lupę wezmę tylko 6 z 15 kolorów. Dlaczego tylko tyle? Ponieważ wiele kolorów okazało się nie odpowiednich dla mojej bladej buźki, więc szkoda mi było je otwierać i używać, skoro mogłam je podarować kilku najbliższym mi kobietkom, które nie dość, że bardzo się z nich ucieszyły, to jeszcze będą z nich korzystały z przyjemnością. 



A teraz zapraszam Was do poczytania i obejrzenia zdjęć!

              

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Najbardziej nasycone kolory od Avon, by usta wyglądały piękniej niż kiedykolwiek.• 50% więcej pigmentów* • z odżywczymi olejkami, witaminą E i SPF 15• pełne pokrycie ust i delikatny połysk.
Jak działa:Nawilżająca formuła szminki zawiera witaminę E, odżywcze olejki i filtr SPF 15. Zapewnia intensywny kolor już po 1 aplikacji, a także pielęgnuje usta, by były miękkie i soczyste. Jak stosować:Innowacyjne opakowanie z automatycznym wieczkiem: przekręć i nałóż na usta - wszystko 1 ręką, gdziekolwiek jesteś!

* w porównaniu z klasyczną szminką Avon.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

Najpierw pokażę Wam jakie kolory wybrałam i jak się prezentują:

RAPID ROSE

              

W KATALOGU:

 

NA USTACH:




Kolor jest praktycznie identyczny. Jego intensywność będzie zależała od ilości pomadki na ustach. 

CORAL BURST

                   

W KATALOGU:

                                      

NA USTACH:



Widać różnicę, W katalogu kolor prezentowany jest bardziej jako odcień różu, a tak na prawdę to bardzo nasycona czerwień.

HI-DEF PLUM


               

W KATALOGU:

                                         


NA USTACH:



Kolor w katalogu jest dużo mocniejszy i mnie osobiście by nie zachęcił do kupna. Zbyt intensywny ten fiolet, Na ustach za to mamy bardzo ładny odcień, który z pewnością wielu się spodoba.

BRIGHT NECTAR

                   

W KATALOGU:

                                   

NA USTACH:




Chociaż na zdjęciach oba kolory są bardzo zbliżone to jednak w użyciu kolor bardziej przypomina pomarańcz. Ja osobiście ze zdjęcia z katalogu sklasyfikowałabym go jako odcień nude.

STARBURST PINK 

                 

W KATALOGU:

                                

NA USTACH:



Na ustach kolor jest bardzo intensywny, powiedziałabym, że neonowy. Nie udało mi się niestety uchwycić na zdjęciu tego efektu. Nie mniej jednak musicie mi na słowo uwierzyć, że kolor jest jaśniejszy. 

FEARLESS FUCHCSIA


                  

W KATALOGU:

                                  

NA USTACH:



Kolor identyczny, chociaż znowu ośmielę się stwierdzić, że na żywo kolor daje po oczach, czyli mogę go nazwać neonowym. 

KILKA SŁÓW O SZMINKACH:

Powiem Wam, że szminki poszły w ruch już pierwszego dnia, kiedy otrzymałam paczkę i... towarzyszą mi bezustannie do dziś dnia. Kolory od razu podbiły moje serce, chociaż nie zawsze przypominają te z katalogu. Od razu zaznaczę, że ta seria na pewno nie sprawdzi się u kobiet, które lubią subtelne i delikatne podkreślenie ust bo te szminki dają po prostu czadu!! Nie dość, że wszystkie kolory są bardzo na czasie, to jeszcze są tak mocne i żywe, że są w stanie zastąpić nam cały makijaż (oczywiście na co dzień). Dodatkowo są aksamitne i nawilżają, więc nie ma mowy o podkreśleniu suchych skórek czy wysuszeniu ust. Szminki standardowo utrzymują się na ustach do ,,pierwszego zjedzenia", ale kolor za to trzyma dużo dłużej. Po prostu szminki zabarwiają delikatne usta i dzięki temu przez kilka godzin możemy się cieszyć kolorowymi ustami. Jak dla mnie bomba. W moim odczuciu jest to chyba najbardziej udana seria avonowskich szminek. 

PLUSY:
+ żywe kolory
+ nawilżają
+ nie podkreślają suchych skórek
+ po starciu się szminki, kolor nadal się utrzymuje
+ eleganckie opakowanie
+ cena (aktualnie jest to 17.99 PLN, czyli jak na szminki od Avon bardzo przystępna)
+ dostępność: sklep internetowy oraz szerokie grono konsultantek


MINUSY:
- kolor nie zawsze zgadza się w 100% z tym prezentowanym w katalogu


Jestem z nich bardzo zadowolona, tak jak obdarowane przeze mnie osoby. Tym razem z czystym sercem mogę Wam je polecić. Nie wyobrażam sobie, żebym miała teraz wyjść z domu bez ich użycia, wiec pewnie i Wy będziecie zadowolone. 

Który kolor najbardziej Wam się podoba? A może macie swojego ulubieńca z tej serii w domu? Piszcie!! :)

56 komentarzy:

  1. HI-DEF PLUM najbardziej mi się podoba. Dawno nie miałam szminek z AVON kiedyś często je kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie mam dużo szminek od nich ale ostatnio często mnie zawodziły :/ na szczęście te są idealne :)

      Usuń
  2. W sumie spodobał mi się ostatni kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory chętnie bym przyciągnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że często kolory odbiegają od tego, co jest w katalogu ;) chyba jeszcze nigdy nie miałam szminki avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szkoda bo większość kupuje właśnie patrząc na zdjęcia w katalogach :) ja nauczona doświadczeniem kupuje zawsze wczesniej probkę :)

      Usuń
  5. Bright Nectar mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepiej prezentuje się BRIGHT NECTAR :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie troszkę za mocne kolorki,ale przepięknie prezentują się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. HI-DEF PLUM mój faworyt :) Jednak nie kupuje pomadek z Avonu właśnie z przekłamaniem katalogowym ;(;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, szkoda tylko, że trochę inaczej wyglądają w katalogu, bo potem można się rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam sobie kiedyś szminkę z Avonu, ale z innej serii i nie jestem zadowolona, bardzo szybko się ściera. Szkoda, bo mają dużo fajnych kolorów, będę miała na uwadze tę serię, może jest lepsza :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te barwią usta i kolor utrzymuje się na prawde długo bez wględu na to co robimy :D

      Usuń
  11. Piękne kolory :) Większość mi się podoba :D Jestem ciekawa jakby w takich kolorach wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jedno wyjście ;) musisz kupić chociaż jedną i zobaczyć :) a jak nie to poproś konsultantkę o próbki :)

      Usuń
  12. Uwielbiam szminki Avon i uważam, że lepszych w tej cenie nie ma.
    Fakt kolor przedstawiony w katalogu różni się znacznie od tego prawdziwego
    ale ja mam na to sposób oglądam na yt recenzje szminek Avon
    więc w ciemno nie kupuje. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem usta wyglądają najładniej w naturalnym dla nich kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kolorki mi się podobają :) Ahhh marzy mi się taka kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon ma to do siebie, ze kolory często odbiegają od katalogowych, ale HI-DEF PLUM skradło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolory, moja kolekcja szminek jest niezwykle uboga:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kolory, intensywne. :-) Nie wiem, który bym wybrała, bo wszystkie mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki na prawdę dają czadu :) dla mnie chyba trochę za mocne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam dość zdystansowane podejście do pomadek z avonu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądają! Z wyjątkiem przedostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie dają czadu :) CORAL BURST śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to jedynie ten pink bo za mocne są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w większości jaka różnica pomiędzy tym co w katalogu a w rzeczywistości!

    OdpowiedzUsuń
  24. Intesywne lubie takie,ale fakt kolory w avon od tych w katalogu i pare razy sie nacielam juz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam do czynienia z pomadkami Avon, ale ich trwałość nie powalała na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te kolory ! Szczególnie wpadające w fuksję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że gustuję w podobnych kolorkach :)
    ja z AVONU miałam parę szminek, troszeczkę starszych, kolory miały obłędne, choć z trwalością różnie bywało.:)
    ale tu widzę, ten problem został rozwiązany.
    Super się prezentują na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  28. niektóre świetne kolory, szczególnie ten ostatni i fuksja ;-) ale niektóre niezbyt ładnie się chyba rozprowadzją na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kilka kolorków wpadło mi w oka np BRIGHT NECTAR śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kolory, chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ze szminkami z avonu jest taki problem, że używa ich moja mama, i niestety ale często mi je pożycza ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne, intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger