×

Zakupy na WISH

Witajcie Kochane, dzisiaj mam dla Was obiecany post z zakupami na stronce WISH. Udało mi się kupić kilka na prawdę fajnych rzeczy, które kosztowały mnie grosze dzięki specjalnym kuponom. Mama, siostra i narzeczony odstąpili swoje więc miałam za co szaleć. Oczywiście pojawiają się również zakupy bezkuponowe bo jak już wpadłam w szał  to się nie mogłam powstrzymać.

 Mam dla Was zdjęcia kilku produktów, które kupiłam oraz opinię o nich, a także skróconą instrukcję korzystania ze strony. Zapraszam!!


Jak korzystać:

Rejestracja na stronce jest banalna, ponieważ możemy to zrobić albo przez facebooka, albo przez emaila.

WISH jest jak dla mnie strasznie pokręconą stronką, ponieważ nie ma podziału na kategorie ani ceny, więc w poszukiwaniu konkretnej rzeczy lub tej samej rzeczy w niższej cenie musimy przeglądać setki ofert.

Plusem jest szybkość dodawania rzeczy do WISHlisty. Klik i po sprawie.

Dla mnie dużym atutem było to, że wielu sprzedawców ma na swoich profilach zdjęcia dodane przez użytkowników, więc możemy zobaczyć sobie jak nasz produkt wygląda na żywo. Czasami warto więc przeszukać i wybrać tego sprzedawcę, który takie zdjęcia udostępnia. Inaczej kupujemy w ciemno i możemy się gorzko rozczarować.

Płatność odbywa się przez system PayPal co gwarantuje nam zwrot pieniędzy jeśli przesyłka do nas nie dotrze.

Każdy sprzedawca określa nam ile czasu zajmie mu wysyłka oraz jak długo przesyłka będzie do nas szła. Z wysyłką bywa różnie, ale czas dostawy to zazwyczaj 10 dni roboczych, więc jak dla mnie tempo ekspresowe.

Wysyłka jest płatna od 1$ do 3$ w zależności od wielkości produktu.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach, a ja postaram się na nie odpowiedzieć.

A teraz kilka moich łupów zakupowych, linków nie wstawiam bo są już nieaktywne.

Pędzelki do makijażu. Kosztowały 4$, ja posiadałam kupon więc zapłaciłam tylko 1$ za wysyłkę, czyli ok. 3.70 PLN.

Jak się sprawują? Jak dla mnie są genialne! Estetycznie wykonane: rączka jest z grubego plastiku i metalu. Trwałe: nie straciły włosia, ani się nie odkształciły mimo kilku już kąpieli. Włosie jest sztuczne, ale miękkie i elastyczne - bardzo dobrze mi się na nich ,,pracuje". Nie są to na pewno pędzle dla profesjonalistek, ale takie laiczki jak ja będą mogły się na nich uczyć zanim zainwestują w coś z górnej półki.




Naszyjnik. Kosztował 2$ +1$ wysyłka. Na polskie około 10 PLN.

Zdecydowany słodziaczek, któremu nie mogłam się oprzeć. Jeszcze nie miałam okazji go założyć, ale idzie lato i okazje się pojawią. Jak na razie wydaje mi się być starannie wykonany.



 Srebrna bransoletka. Koszt 2$, ale zapłaciłam tylko 1$ za wysyłkę bo mama oddała kupon, czyli ok. 3.70 PLN.

Nie wiem czy ona rzeczywiście jest srebrna, jednak mimo graweru z próbą, mocno w to wątpię. Nie chce mi się biegać po jubilerach, żeby to sprawdzić bo mi na srebrze nie zależy. Fajne wykonanie. Ładnie prezentuje się na mojej chudej łapie bo ma typowo chiński rozmiar, czyli jest bardzo malutka. 



Naszyjnik liście. Kosztował 2$, ale kupiłam go razem z bransoletką i zapłaciłam kolejnego 1$ za wysyłkę, czyli ok. 3.70 PLN.

Mam nadzieję, że długo pozostanie taki błyszczący. Strasznie się plącze, jednak wygląda na tyle fajnie, że poświęcam te kilka minut na jego rozplątanie przez założeniem.

                          

Stanik/bralet. Koszt to 4$ +1$ wysyłka, ale miałam jeszcze ostatni kupon i zapłaciłam tylko za wysyłkę.

Świetnie się go nosi, jest mega wygodny, ale nie traktowałabym go jako braletu, a właśnie jako stanik. Niestety popełniłam błąd wkładając go do pralki bo się okropnie powyginał. Na szczęście już lecą do mnie kolejne kupione na innej stronce i nauczona doświadczeniem będę je prała tylko ręcznie. Najbardziej podoba mi się w nim tył i to jak się prezentuje na plecach. Jak dla mnie stanowi bardzo fajną alternatywę dla sukienek czy bluzek z wycięciem na plecach oraz pod bluzki mgiełki. 





                       

Kopertówka ze złotym łańcuszkiem z ekoskóry. Kosztowała ok 7$ z wysyłką, czyli ok. 25 PLN.

Dostałam ją od narzeczonego na walentynki i tylko czekam na okazję, żeby gdzieś z nią wyjść. Torebka jest formatu kartki z bloku i zapinana na dwa zatrzaski. Jeden widać na zdjęciu a drugi znajduje się w środku. Pojemna nie jest, ale chyba żadna z nas nie nosi w kopertówce zawartości normalnej torebki? Obiecuję, że na pewno pojawi się w akcji, kiedy zrobi się cieplej. 





Jak widzicie na chińskich stronkach da się dorwać tanio na prawdę fajne rzeczy. Za jakiś czas pokażę Wam kolejną stronkę, na której oprócz dodatków można kupić także fajne ubrania, gadżety oraz elektronikę.

EDIT (15.04.16.) od dawna nie korzystam ze strony WISH,więc niestety nie jestem w stanie pomóc w bieżących problemach. Zachęcam do zapoznania się z tańszym i lepszym odpowiednikiem WISH, czyli Aliexpress. Poświęciłam tej stronce kilka postów, które możecie znaleźć m.in. TU, TU i TU.

50 komentarzy:

  1. No no zaszalałaś :) Podoba mi się biżuteria.Ja ostatnio zakazałam sobie odwiedzanie stron internetowych i zakupy - za dużo wydaje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopertówka i pędzle wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka ma ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna torebeczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aleee fajne rzeczy :D kopertówka super

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety ale super Ci się trafiło *.* Mega te rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetne zakupy, nie słyszałam wcześniej o tej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, te pędzle naprawdę bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna biżuteria i torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczy cieszące oko i te ceny:D

    OdpowiedzUsuń
  11. bralet i kopertówka zdecydowanie na tak, i te ceny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten naszyjnik z perełkami plisy daj namiar co bym nie musiała się tak grzebać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj znalazłam taki, tylko trochę droższy bo mój link już nie działa :(
      https://www.wish.com/c/53e10138aff05b0f08c47c46

      Usuń
  13. Biżuteria i torebka są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. a tak ostatnio przestrzegają, że zdjęcia w internecie nijak się mają do tych, z rzeczywistości!
    przepiękna biżuteria, widać że masz swój styl.
    kurczę, ja mam swoje konto ale jakoś nie widzę tej informacji o darmowych pieniążkach.
    a poza tym poluję tam na sukienkę.;) tylko własnie tych realnych zdjęć w jej przypadku nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie nie ma tych bonów zniżkowych, ale jak będą na pewno będę o tym pisała na fanpage :)
      co do sukienki to spróbuj znaleźć taką ze zdjęciami bo potem może przyjść coś innego :( daj link może pomogę znaleźć :)

      Usuń
    2. jeden sprzedawca ją ma, sprawdzałam dziś i ktoś dodał dwa zdjęcia! :D
      materiał +/- ale na kimś wygląda naprawdę ślicznie :P
      zapomniałam o jednym 'ale' ... :P nawet w XL nie zmieszczę się w biuście :[
      i będe bardzo wdzięczna za informacje o kuponach zniżkowych, mam tak w WISHliście wiele fajnych rzeczy! :)

      Usuń
  15. Jak wygląda kwestia zwrotu towaru i pieniędzy za niego, jeśli nam się jednak nie spodoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jak jest ze zwrotem towaru dokładnie bo ja nic zwracać nie musiałam, ale wiem, że taka możliwość istnieje bo taką informację dostajesz w emailu potwierdzającym zakup. Pieniążki za to odzyskać bardzo łatwo bo PayPal ubezpiecza je. Wystarczy, że udowodnisz, że towar nie jest taki jak na aukcji albo nie dotarł :)

      Usuń
  16. Jak wygląda kwestia zwrotu towaru i pieniędzy za niego, jeśli nam się jednak nie spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW fajne zakupy Kochana oj fajne :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy, ładna biżuteria i top ma ciekawy tył :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy naszyjnik bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na wish rzeczywiście można kupić produkty za półdarmo. Interesuje mnie tylko jak to jest z przesyłką? Jak długo trzeba czekać i czy nie ma dodatkowych opłat za cło.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości przypadków wysyłka jest płatna 1$ lub 2$ - w zależności od wagi produktu. Ponieważ wszystkie przesyłki z Wish są rejestrowane to dochodzą w ciągu 2-3 tygodniu maksymalnie ;)

      Usuń
  21. Powie mi ktoś jak dodać komentarz? I ocenę do zakupionego przedmiotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o dodawanie komentarza i oceny to taka możliwość pojawia się po kliknięciu, że przesyłka dotarła, w panelu gdzie można śledzić zamówienie ;)

      Usuń
    2. Nie mogę znaleźć u siebie jakiekolwiek opcji by zaznaczyć że przesyłka dotarła :/

      Usuń
    3. Czasami zdarzyło mi się, że ta opcja dostępna była dopiero po jakimś czasie od wysyłki (podejrzewam, że sprzedawca musi zaznaczyć, że przesyłka dotarła, skoro wysłał rejestrowanym), ale nigdy nie miałam z tym problemów. Dawno doszły do Ciebie przesyłki? Może poczekaj jeszcze, a ta opcja się pojawi, bo na WISH to jest raczej specyficznie z tymi potwierdzeniami dlatego teraz wybieram Aliexpress :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. super kopertówka ^^ to strona Wish jest bezpieczna i można spokojnie zamawiać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdy zakładamy profil, wybieramy kategorie. Czy można je dodać po założeniu profilu czyli już w późniejszym etapie. Nie mogę tego ogarnąć. ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam zamówiłem na tej stronie okulary doszły wssystko fajnie itd ale
    Nie wiem jak mam za to zapłacic to jest moja pierwsza przesyłka pierwszy zakup przesyłkę odebrałem ale nie ma tu ani rachunku ani nic na wish pisze ze 13.50
    Kosztują z przesyłka i tyle ktos pomoże ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to produkt opłaca się przed wysyłką :) Na pewno nie zapłaciłeś? Przez paypal albo wpisując numer karty?

      Usuń
  26. Ja tam zaznaczyłem ze na rachunek chce zapłacic i nie pojawiło
    Mi sie żebym podał dane karty itd poprostu przyszło :/ i niewiem gdzie i jak za to zapłacic

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Chcę zamówić parę rzeczy ok. 200 zł, ale boję się, że mnie oszukają czy coś. Pierwszy raz kupuję na tego typu stronach więc mam pewne obawy. Czy to jest bezpieczne? I jeszcze jedno pytanko... Czy jak zamówię kilka rzeczy to dostanę w jednej paczce, czy w oddzielnych paczkach? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj rzeczy przychodzą w jednej paczce, jeśli są od jednego sprzedawcy :) Jeśli są od różnych to przyjdą osobno :) A jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nie wiem jak to wygląda po roku :)

      Usuń
  28. Zamówiłam zegarek który z przesyłką kosztował 8zł i zaznaczylam że płace przez paypal lecz na koncie paypal nie miałam żadnych środków i teraz pisze mi ze mam -8zł jak mogę to uregulować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku wystarczy przelać tą kwotę na konto paypal :)

      Usuń
  29. Witam :) znalazłyśmy z przyjaciółkami piękne suknie na imprezę chciałyśmy wszystkie mieć takie same, gdy zaznaczam że chce kilka sztuk mnoży się także koszt wysyłki, czy idzie to jakoś połączyć by nie płacić tyle za wysyłkę ? pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na wish liczona jest kwota wysyłki za każdą pojedynczą rzecz, więc cena za wysyłkę rośnie wraz z wielkością zamówienia - niestety nie da się tego obejść

      Usuń
  30. Mam takie pytanie . Jak jest z kosztami przesyłki? Płaci się osobno za przesyłkę do Polski np 2$ i dodatkowo za kuriera już na miejscu ? Czy te 2$ są już kosztem przesyłki do domu ?

    OdpowiedzUsuń
  31. hej dziewczyny mam pytanie chodzi mi o te rozmiary jeżeli ja noszę 40-42 to jaki muszę kupić bo tam widzę są nawet 6xl. dziekuję za odpowiedzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, mam pytanko. Jak to jest z rozmiarami? Ktoś mógłby mi to rozpisać? Niektórzy mówią mi żebym zamawiała większy rozmiar bo to chińska rozmiarówka Ale czasami rozmiar s potrafi być za duży, np ja mam rozmiar 34 lub 36, to jaki mam podać? XS(czyli taki jaki zazwyczaj kupuję w sieciówkach np HM), S czy M?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wyborze rozmiaru kieruję się zwykle wymiarami z tabelki wymiarów danego produktu :) Jeżeli takiej nie ma to zwykle rezygnuję bo rozmiarówka jest u nich bardzo różna i czasami S może być za małe,a czasem za duże ;)

      Usuń
  33. Wiem że post stary ale może nadal czasami tu wchodzisz mam pytanie czy nożna płacić przy kurierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zakupach z Chin nie ma zwykle takiej możliwości - konieczna jest przedpłata.

      Usuń
  34. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger