×

Biżuteria z Aliexpress

Dzisiaj wracam do Was z kolejną odsłoną mojego Aliexpress'owego cyklu. TUTAJ możecie zobaczyć jak robić na Aliexpress zakupy krok po kroku, a TUTAJ jak wyglądają moje zakupy z działu beauty. Dzisiaj przychodzę z postem biżuteryjnym.



Wszelkiego rodzaju biżuteria znajduje się na Alie w ilościach ogromnych. Jest wielki wybór wzorów, kolorów itd. Dla każdego coś miłego. Tym bardziej, że ceny są śmiesznie niskie, w stosunku do jakości produktów oraz w porównaniu z cenami w sieciówkach. Pojawia się wiele zarzutów, że tania biżuteria od naszych chińskich przyjaciół szybko psuje się i czarnieje. Co do psucia to miałam tylko jeden taki przypadek, że produkt był rozerwany i nie nadawał się nawet do naprawy - otrzymałam wtedy zwrot kosztów zakupu produktu. Jeżeli chodzi o czarnienie to tutaj nie ma reguły. Czasami trafiają się buble, które rzeczywiście po kilku tygodniach nadają się jedynie do wyrzucenia, jednak zazwyczaj ich koszt nie wynosi więcej niż 0.50$, czyli ok. 2 PLN. Tak niskiej kwoty nie jest mi nawet szkoda w takim przypadku.
Jednak jeśli wychodzimy z założenia, że biżuteria ma nam trochę posłużyć to musimy o nią odpowiednio zadbać. Nie trzymajmy jej w miejscach, gdzie może być narażona na wilgoć. Nie kładźmy jej na nasłonecznionych miejscach bo po kilku dniach słonecznej kąpieli może wyglądać nieciekawie. Podobno na czarnienie pomaga również lakier bezbarwny, który stanowi ochronę, jednak tego nie sprawdzałam i nie mogę potwierdzić.

A teraz czas na moją kolekcję:

SOWA 
dałam: 0,43$, czyli 1,80 PLN
teraz: 0,39$






WŁADCA PIERŚCIENI
dałam:0.99$, czyli ok. 4 PLN
teraz: link nieaktywny





KOLIA 
dałam: 1,39$, czyli ok. 6 PLN
teraz: 1,79$



Taka kolia, tylko w kolorze czerwonym jest do wygrania na moim fanpage. Szczegóły na samym dole postu.

KLUCZ
dałam: 0,94$, czyli ok. 4 PLN
teraz: link nieaktywny





LISTKI
dałam: 0,19$, czyli ok. 0,80 PLN
teraz: 0,57$




PIERŚCIEŃ ZMIERZCH 

dałam: 0,85$, czyli ok. 3,60 PLN
teraz: 0,78$






ZESTAW MINI PIERŚCIONKÓW
dałam: 0,61$, czyli ok. 2,50 PLN
teraz: 0,57$






CZARNO- BIAŁY NASZYJNIK 
dałam: 1,12$, czyli ok. 4,70 PLN
teraz: 2,87$






KOLIA ZŁOTA
dałam: 0,66$, czyli ok. 2,80 PLN
teraz: 1,70$





KOLIA RÓŻOWA
dałam: 1,05$, czyli ok. 4,40 PLN
teraz: 2,69$






ZŁOTY NASZYJNIK
dałam: 1,67$, czyli ok. 6,80 PLN
teraz: 1,79$






PIERŚCIONEK 
dałam: 2,15$, czyli ok. 8.90 PLN
teraz: 2,33$



NASZYJNIK SŁOŃCE I KSIĘŻYC 
dałam: 0,83$, czyli ok. 3,40$
teraz: link nieaktywny



Wszędzie, gdzie mogłam podałam Wam aktywne linki, żebyście mogły skorzystać z potwierdzonych sprzedawców.
Jak widzicie często kupowałam produkty po cenie dużo niższej niż aktualna. Działo się tak dlatego, że albo sklep dopiero startował i ceny były na prawdę promocyjne, albo udało mi się załapać na kupon obniżający cenę.
Aktualnie czekam jeszcze na dwie przesyłki biżuteryjne, które zakupiłam właśnie dzięki kuponom.

A teraz niespodzianka dla Was!! 

Na moim fanpage do 30 stycznia trwa mała rozdawajka, w której główną rolę gra poniższa kolia. Mam nadzieję, że zechcecie wziąć udział. Na pewno po zakończeniu tej wystartuje kolejna, więc warto śledzić moje poczynania na fanpage! :) Link do zabawy TUTAJ



9 komentarzy:

  1. Złoty naszyjnik jest cudowny, uwielbiam złote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mini pierścionki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ;) Ja ostatnio zamówiłam kilka biżuteryjnych dodatków na ali i czekam cierpliwie na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę w końcu tam coś kupić. Mają o wiele niższe ceny niż u nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę w końcu tam coś kupić. Mają o wiele niższe ceny niż u nas.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo najbardziej mi się podoba naszyjnik elfów :) zamawiała już kilka razy na aliexpress ale nie biżuterię.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger