×

Black&White with Golden Rose

W życiu każdej lakieroholiczki nadchodzi taki moment, kiedy uświadamia sobie, że nie może funkcjonować w swoim lakierowo-paznokciowym świecie, jeśli nie posiada dwóch najważniejszych kolorów: czarnego i białego.

Uważam, że każda z nas powinna zaczynać budowanie swojej kolekcji od właśnie tych kolorów. Ich zastosowanie jest bardzo różne, jednak musicie mi uwierzyć, że na prawdę są one niezbędne.
Czarny lakier idealnie sprawdza się przy wszelkiego rodzaju zdobieniach oraz przy stemplowaniu. Do obydwu tych czynności potrzeba gęstego lakieru, który będzie plastyczny i pozwoli nam stworzyć wymarzone wzory lub idealnie odbić stemple. Poznajcie zatem taki lakier:

Rich Color (35), Golden Rose


PĘDZELEK: gruby i precyzyjny, chociaż trochę mało wygodny dla mojej wąskiej płytki paznokcia i dlatego niestety często zalewam skórki lakierem.

DZIAŁANIE: tak jak wspomniałam wcześniej lakier jest idealny do zdobień. Jest gęsty i plastyczny, więc wszystko wychodzi z nim idealnie. Oczywiście można go używać także w ,,zwykłych" celach, czyli po prostu pomalować nim paznokcie. Daje wtedy bardzo fajny, błyszczący kolor. Osobiście jednak uważam, że jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o paznokciowe wariacje.


CENA:  6.90 PLN/10,5 ml

DOSTĘPNOŚĆ: sklepy internetowe, nieliczne sklepy stacjonarne i liczne wyspy z kosmetykami tej marki

DLA KOGO: jak wspomniałam jest to obowiązkowy zakup dla każdej lakieroholiczki, nawet tej dopiero początkującej


Jeżeli chodzi o lakier biały to tu już sprawy się komplikują bo moim zdaniem nie ma jednego uniwersalnego lakieru, tak jak w przypadku czarnego. Wszystko zależy od tego, do czego konkretnie lakier biały jest nam niezbędny. Jeśli myślimy o stemplach i innych zdobieniach, na pewno świetnie sprawdzi się lakier gęsty. Jeśli chcemy używać lakieru jako podkładu np. pod lakierowe ombre, potrzebujemy takiego, który szybko wysycha. Jeśli chcemy mieć idealnie pomalowane na biało paznokcie, z delikatnym błyskiem, potrzebujemy lakieru pośredniej gęstości, który nie pozostawi smug i będzie trwały. Z racji tego, że sama używam bardzo dużo koloru białego (jedna buteleczka białego lakieru starcza mi zazwyczaj na miesiąc) mam w swojej kolekcji aż trzy lakiery i każdy z nich ma inne przeznaczenie.

Rich Color (76), Express Dry (03) oraz Color Expert (02),
Golden Rose



RICH COLOR jest, tak jak jego czarny poprzednik, bardzo gęstym lakierem. Świetnie sprawdza się we wszelkiego rodzaju zdobieniach, ale niestety średnio jako lakier podkładowy lub kryjący, ponieważ dość długo schnie.
PĘDZELEK: jest gruby i idealny dla dużych płytek paznokciowych, na moich - wąskich niestety się nie sprawdza.
CENA:  6.90 PLN/10.5 ml 




EXPRESS DRY to lakier szybkoschnący, a raczej błyskawicznie schnący. Jeszcze dobrze nie skończę malować ostatniego paznokcia, a pierwszy już jest idealnie zaschnięty. Używam tego lakieru jako podkładu pod ombre lub lakiery w żywych kolorach, aby ten kolor uwydatnić. Jest to także fajne rozwiązanie przy lakierach słabo kryjących bo nie potrzeba wielu warstw, aby otrzymać oczekiwany efekt.

PĘDZELEK: jest cienki i precyzyjny, czyli idealny dla wąskich płytek paznokci.

CENA:  4.90 PLN/ 7 ml



COLOR EXPERT to lakier bardziej uniwersalny niż jego poprzednicy, ponieważ nadaje się i do zdobień i do bazowania pod innymi lakierami, a także świetnie sprawdza się jako lakier kryjący na paznokciu. Daje piękny kolor na paznokciu i lekki blask.
PĘDZELEK: dość gruby, jednak nie aż tak jak ten w Color Rich, więc łatwiej mi nim operować na paznokciach.

CENA:  5.90 PLN/ 10.2 ml

DOSTĘPNOŚĆ: wszystkie trzy lakiery znajdziecie zarówno w sklepach internetowych, jak i na wysepkach Golden Rose.

DLA KOGO: każdy lakier moim zdaniem ma inne przeznaczenie i każda z Was musi zdecydować, czego dokładnie potrzebuje. Najbardziej uniwersalny jest Color Expert i ten lakier polecam każdej z Was.


Nie jestem profesjonalistą i raczej mi do niej daleko, ale bawienie się lakierami i tworzenie nowych wzorów sprawia mi taką radość, jak dziecku ukochane zabawki. Także mam dla Was kilka ostatnich zdobień z użyciem tych lakierów:

Esy-floresy, dzięki którym sprawdzałam gęstość czarnego lakieru zaraz po zakupie.



Panterkowe zdobienia, które wygrało konkurs na Meet Beauty:

 

Ombre ze stemplami



Stepmle:



Staram się pracować nad paznokciami i mam nadzieję, że widać różnicę między pierwszymi pokazanymi, a ostatnimi. Tak jak wspomniałam jest to dla mnie świetna zabawa. Mam nadzieję, że i Wy lubicie oglądać moje lakierowe eksperymenty. Pamiętajcie, że aby być na bieżąco możecie śledzić mnie na Instagramie i Facebooku! Przypominam także o trwającym zimowym konkursie, gdzie także możecie zgarnąć kilka fajnych produktów od Golden Rose. 

3 komentarze:

  1. Ciekawie wyglądają :0 Może się skusze. Widać twoją pracę nad paznokciami :)Mi się nie chce - maluje na jeden kolor bez ozdób, czasem jakaś przyklejanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czerń z serii wow! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger