×

Rozdwojone końcówki? Nigdy więcej!!

Jeżeli miałyście kiedykolwiek problem rozdwajających się końcówek, wiecie, że czasami bardzo trudno zregenerować włosy do tego stopnia, żeby końcówki były zdrowe. Ja włosy zniszczyłam sobie na własne życzenie, kiedy rozjaśnione już końcówki, postanowiłam rozjaśnić raz jeszcze, czym doprowadziłam do całkowitej destrukcji moich zawsze zdrowych i pięknych włosów. Oczywiście systematyczne wizyty u fryzjera pomogły mi się pozbyć popalonych włosów, jednak wtedy pojawiły się rozdwajające się końcówki. W tym temacie obcinanie nie dawało rady bo po każdym obcięciu końcówki rozdwajały się od nowa i od nowa.

Podczas udziału w konferencji Meet Beauty dostałam od organizatorów paczuszkę kosmetyków, wśród których znalazłam maskę od Schwarzkopf. Mówiąc szczerze miałam bardzo mieszane uczucie bo większość produktów tej firmy nie przypadała moim włosom do gustu. Jednak kiedy okazało się, że nie mam w domu żadnej odżywki ani maski postanowiłam wypróbować właśnie tą. Cóż, biorąc pod uwagę to jak moje włosy plątają się bez odżywki, kiepska maska była lepsza niż nic.

Po prawie 1,5 regularnego stosowania maska uczyniła cuda i dlatego mam już kolejne opakowanie. Jeśli jesteście ciekawi jakich cudów dokonała zapraszam na ciąg dalszy.


Maska przeciwdziałająca rozdwajaniu się włosów Oil Nutritive, Gliss Kur, Schwarzkopf




KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:


Głęboka regeneracja i do 95% mniej rozdwojonych końcówek.*

Głęboko odżywione włosy.
Zmysłowa miękkość i zdrowy połysk.
Graphic: Active complex with 7 nourishing repair oils
Głęboko odżywiająca pielęgnacja
Dłuższe, skłonne do rozdwajania się włosy wymagają głęboko regenerującej pielęgnacji. Nasze rozwiązanie: MASKA PRZECIW ROZDWAJANIU OIL NUTRITIVE, która zapewnia głęboką regenerację i do 95% mniej rozdwojonych końcówek.*

Nietłusta formuła zawiera 8 cennych olejków upiększających. Dostarcza regenerującą keratynę do ich wnętrza, aby zregenerować strukturę włosów. Końcówki są wygładzone i chronione - dla miękkich, lśniących włosów i do 95% mniej  rozdwojonych końcówek.

*w porównaniu do włosów przed pielęgnacją.


KILKA SŁÓW ODE MNIE: 

OPAKOWANIE: plastikowe, zakręcane pudełeczko. Niestety nie ma foli ochronnej, ale maska ma stałą konsystencję, więc po pierwsze nie wyleje się, a po drugie będzie widać, jeśli ktoś łapki tam wsadzi. 




KONSYSTENCJA: maska jest na prawdę gęsta, konsystencją porównałabym ją do dobrze schłodzonej margaryny. Świetnie rozciera się na włosach i pozostaje na nich do momentu spłukania. 



ZAPACH: przyjemny i słodki.

KOLOR: delikatnie brzoskwiniowy

DZIAŁANIE: jeżeli liczyliście na cudowne scalenie rozdwojonych końcówek to niestety muszę Was rozczarować. Jednak w trakcie używania odżywki skróciłam końcówki pozbywając się tych rozdwojonych i muszę powiedzieć, że tym razem końcówki się przestały rozdwajać. Dodatkowo maska świetnie nawilża włosy, sprawia, że są lśniące i się nie plączą. Trzeba jednak uważać, ponieważ nadmiar maski lub za długie jej trzymanie może obciążyć włosy. Ja po kilku pierwszych użyciach wiedziałam, że muszę unikać nakładania jej na okolice skalpu oraz trzymać max. 2 minuty na reszcie włosów.  



CZY MA MINUSY? W dużej ilości lub za długo trzymana może obciążyć włosy.

DLA KOGO? Dla wszystkich, którym podcięcie rozdwojonych końcówek nie pomogło.

WYDAJNOŚĆ: maska wystarczyła mi na 1,5 miesiąca używania. Korzystałam z niej 2 razy w tygodniu.

CENA: Za opakowanie 200 ml zapłacimy ok. 20 PLN

DOSTĘPNOŚĆ:
większość drogerii, sklepy internetowe. w sumie z tym chyba nie ma problemu bo jest to dość popularny produkt.

Cała seria składa się z szamponu, ekspresowej odżywki, maski, olejku termochłonnego oraz fluidu na kocówki. 

Maska jest moim zdecydowanym hitem i nie dość, że kupiłam jej drugie opakowanie (co nie zdarza mi się często) to jeszcze szykuję się do zakupu tego fluidu na końcówki.
Cieszę się, że konferencja Meet Beauty oprócz opisywanych wcześniej atrakcji przyniosła mi także miłość w postaci tej maski. Ja i moje końcówki jesteśmy wyjątkowo wdzięczne.
A Wy co stosujecie na rozdwajające się kocówki? 

7 komentarzy:

  1. U mnie po drugiej ciąży przestały rozdwajac się końcówki przy włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po drugiej ciąży przestały rozdwajac się końcówki przy włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna maska i inne cuda nie pomogą na rozdwojone końcówki, które trzeba po prostu ściąć :). Na zabezpieczenie końcówek najlepszy jest olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kosmetyki Gliss Kur to nieporozumienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zabezpieczam końcówki jedwabiem green pharmacy, ale niestety mi się kończy i myśle nad kupieniem czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze dobrze na moich włosach sprawdzały się produkty gliss kur, tak też jest i z tą maską, doskonale nawilża i sprawia, że rozczesanie włosów to pestka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, wygląda całkiem fajnie, mam ją z pudełka InspireBy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger