×

Bezalkoholowy tonik micelarny od Eveline Cosmetics + wyniki zimowego konkursu :)

Uwielbiam toniki micelarne. Dużo bardziej niż wszystkie inne. Moja skóra zdecydowanie lepiej po nich wygląda, a i większość z nich nieźle daje sobie radę z demakijażem. Jakiś czas temu trafił do mnie właśnie taki innowacyjny tonik micelarny od Eveline Cosmetics. Dzisiaj chciałam napisać o nim kilka słów. Zapraszam!

Bezalkoholowy oczyszczający tonik micelarny, Eveline Cosmetics



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:


1. Długotrwale nawilża i wygładza skórę
2. Idealnie tonizuje i odświeża
3. Doskonale napina i ujędrnia

Do cery dojrzałej, również wrażliwej
Bez parabenów
Innowacyjna formuła micelarnego toniku bezalkoholowego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem akacjowym i algami laminaria oraz  PhytoCell Tec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi.
Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę.
Przywraca  prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej  utracie z naskórka.
Intensywnie wygładza i ujędrnia.

Bogata receptura:
Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry.
bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną.

Acacia Collagen - Kolagen akacjowy -innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające.

Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną.

PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd.


KILKA SŁÓW ODE MNIE: 

Opakowanie: plastikowa, przezroczysta buteleczka z prostą szatą graficzną. Najbardziej w opakowaniu podoba mi się dozownik. Nie musimy się bawić w przechylanie buteleczki. Wystarczy, że stoi na szafce, a my wacikiem naciskamy dozownik i gotowe! 

                             

ZAPACH: delikatny, nie przypomina mi niczego konkretnego. Szybko znika, więc nie będzie drażnił przy używaniu nawet jeśli macie wyjątkowo wrażliwy nos. 

KOLOR: tonik na płatku ma kolor przezroczysto-różowy. W buteleczce widzimy delikatny róż.

                            

DZIAŁANIE: uwielbiam toniki, które spisują się w demakijażu. Niestety ten kompletnie się do tego nie nadaje. Oczywiście producent niczego takiego nie obiecywał, ale mimo wszystko liczyłam, że może jednak. Tonik dobrze oczyszcza skórę z codziennych zanieczyszczeń oraz nie uczula. Z racji tego, że jest bezalkoholowy to możemy zapomnieć o przesuszeniu. Niestety ma też jedną bardzo niechlubną cechę - otóż pozostawia na skórze nieprzyjemny, lepki film. 



CZY MA MINUSY? Dla mnie jedynym, ale za to największym jest ten lepki film na skórze. Niestety z tego powodu tonik szybko został przeze mnie odstawiony.

DLA KOGO: tonik jest przeznaczony przede wszystkim do skóry dojrzałej i takim osobom go polecam, być może u Was sprawdzi się lepiej,

WYDAJNOŚĆ: dzięki dozownikowi tonik jest bardzo wydajny bo nie wylewamy go przez przypadek, ani nie bierzemy za dużo na wacik. Dozownik określa ile nam jest potrzebne i tyle nad podaje.

CENA: za 240 ml zapłacimy ok. 19 PLN, czyli ani tanio ani drogo.

DOSTĘPNOŚĆ: drogerie stacjonarne, sklepy internetowe oraz sklep on-line marki Eveline.

Wiem, że są osoby, które ten tonik sobie chwalą. U mnie nie sprawdził się. Być może ze względu na to, że moja cera potrzebuje czegoś innego.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA!!! WYNIKI!! 

Bardzo miło mi ogłosić, że mam już wyniki konkursu zimowego. Postanowiłam przygotować dodatkowo nagrodę pocieszenie. Jeśli nie wygrałyście to uszy do góry bo w następnym tygodniu pojawi się kolejny konkurs :)

Nagroda główna trafia do:

NADIA

Nagroda niespodzianka na pocieszenie trafia do:

ALEKSANDRA WŁOCH 

Dziewczynom serdecznie gratuluję. Czekam na Wasze e-maile na adres graotrend@gmail.com całe trzy dni, a później wybieram inną osobę na Wasze miejsce.

7 komentarzy:

  1. Niestety u mnie tonik również się nie sprawdził ;/
    Gratuluję dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przestałam używać toniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, jak na tą firmę to troszkę drogi ,ją już w tej cenie kupuję naturalny płyn z Sylveco i nic lepkiej warstwy nie ma ,wspaniale oczyszcza i nie szczypie w oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, jak zostawia taką lekką warstwę, to nie dla mnie. no i cena nie jest zadowalająca, chociaż dozownik - ciekawy.;)
    ja mam teraz tonik z ziajki i polecam (liście manuka).;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Eveline, nie miałam tego toniku ale używam za to płynu miceralnego i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger