×

ROCS Double Mint - Remineralizująca pasta do zębów

Dzisiaj recenzja pasty, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Shop Dent. Przyznam się, że zęby są moją piętą Achillesową i staram się o nie dbać bardziej niż inni, więc ucieszyłam się ze współpracy.

Do testów otrzymałam:

        ROCS Antitartar Soft - Miękka szczoteczka do zębów o wypoziomowanym, skośnym włosiu                      

                               

Opis producenta: 

Szczoteczka posiada specjalne wielopoziomowe włosie, które zostało specjalnie opracowane przez stomatologów. Imituje kontury łuku zębowego. To wyjątkowe włosie ułatwia dostęp do tylnych zębów i podwyższa dokładność czyszczenia trudnodostępnych miejsc w jamie ustnej. Włosie zostało specjalnie zaokrąglone, przez co nie podrażnia dziąseł.


Zalety szczoteczki ROCS:

 - Cienka i płaska rączka zapewnia nam komfort i wygodę w czasie jej użytkowania
 - Forma ścięcia włosia przypomina kontury łuku szczękowego: ukośna forma włosia ułatwia dostęp do głębszych partii zębów i zwiększa jakość mycia trudnodostępnych miejsc jamy ustnej (tylnych zębów, powierzchni podniebienia i języka)
 - Wysokiej jakości włosie (firmy DU PONT) nie uszkadza szkliwa zębów i nie podrażnia dziąseł

Moja opinia:

Przyznam szczerze, że dla mnie jest to szczoteczka jak każda inna. Trzeba jej przyznać, że ma jednak bardzo fajny wygląd :)
Nie przypadło mi do gustu jej miękkie włosie. Była to moja pierwsza w życiu ,,miękka" szczoteczka i dziwnie mi się jej używało po tylu latach darcia zębów twardymi szczotkami.
Jeśli jednak jesteś fanem miękkich szczoteczek możesz ją kupić klikając TU :)


          ROCS Double Mint - Remineralizująca pasta do zębów (podwójna mięta) 60ml

  
                      

                       

Opis producenta:

Pasta remineralizująca przeznaczona do codziennego użytku przez dorosłych i dzieci od 4 roku życia. Zapewnia wysoki poziom ochrony zębów i dziąseł, dzięki wysokiej jakości składnikom pochodzenia roślinnego, których aktywność utrzymuje się z powodu niskotemperaturowej technologii wytwarzania pasty.


Pasty ROCS, zawierają unikalny kompleks remineralizujący MINERALIN®, zawierający bromelinę, ksylitol, związki mineralne - źródło wapnia, magnezu, fosforu.


Właściwości składu – specjalnie dobrane składniki:
ksylitolbromelina
  • Bromelina (enzym pozyskiwany z ananasa) – podwyższa jakość czyszczenia zębów, usuwa przebarwienia, spowalnia tworzenie się nalotu na zębach
  • Ksylitol (10%) – niszczy mikroflorę bakteryjną, wywołującą próchnicę, spowalnia tworzenie się nalotu, sprzyja normalizacji mikroflory w jamie ustnej
  • Glicerofosfan wapnia i chlorek magnezu - aktywnie remineralizuje (wzmacnia) szkliwo

 

 

Kompleks MINERALIN ®zapewniaja następujące efekty: 

mineralin
• wybielanie i rozjaśnianie szkliwa
• wzmocnienie tkanki zęba i profilaktyka próchnicy
• długi efekt czystość zębów i dziąseł
• zapobieganie pojawianiu się przebarwień na powierzchni zęba
• skuteczna ochrona dziąseł, zapobieganie krwawieniu i zapaleniu (zmniejszenie zapalenia w średnio do 86%, po tygodniu stosowania)
• świeży oddech
• normalizacja mikroflory jamy ustnej 
NIE ZAWIERA FLUORU I ANTYSEPTYKÓW
Skład: Aqua, Silica, Glycerin (Sorbitol), Xylitol, Sodium Lauryl Sulfate, Xanthan Gum, Flavor, Calcium Glycerophosphate, Bromelain, Sodium Saccharin, Methylparaben, Titanium Dioxide, Propylparaben, Chloride Magnesium.

Pojemność: 74g/60ml

Moja opinia: 

Używacie past wybielających bądź innych preparatów do tego służących?? Chcecie, żeby śnieżnobiały kolor utrzymał się dłużej?? Jeśli tak, to ta pasta jest zdecydowanie dla Was i dla mnie też. Przed otrzymaniem paczki od Shop Dent, używałam w ramach testowania dla Wizażu pasty wybielającej. I byłam niesamowicie zaskoczona efektami jakie dała! Ale pasta się skończyła, a ja otrzymałam właśnie R.O.C.S.  Byłam święcie przekonana, że moje białe zęby szlak jasny weźmie. Tym bardziej, że dziennie wypijam litry czarnej herbaty i coli. Jakie było moje zdziwienie kiedy po tygodniu od zmiany pasty kolor pozostał bez zmian :) A to wszystko dzięki bromelinie, czyli cudownemu enzymowi z ananasa.

Trzeba przyznać, że pasta spełnia wszystkie postanowienia producenta: delikatnie wybiela, odświeża oddech, zapobiega powstawaniu osadów i usuwa przebarwienia. Ja osobiście doczepiłabym się jedynie do tej podwójnej mięty bo albo po tylu latach żucia gumy jestem już niewrażliwa na mocny smak mięty, albo był on bardzo delikatny :)

Pasta do  najtańszych nie należy (24 zł/60 ml), ale zdecydowanie jest warta swojej ceny. Ponadto jest wydajna ponieważ po dwóch tygodniach używania jej dwa razy dziennie nadal mam połowę tubki :)

Jeśli jesteście zainteresowane pastą, możecie ją kupić TU
Chciałam bardzo serdecznie podziękować Shop Dent za możliwość testowania (zwłaszcza pasty <3)  :) 

To, że produkty otrzymałam za darmo nie wpłynęło na moją ocenę.

10 komentarzy:

  1. Idealny zestaw dla mnie bo ja tylko kupuje miękkie szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. szczoteczka nie dla mnie, ale pasta ,o muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam mam wrażenie, że jak dobrze szczotkuję zęby, to każda pasta robi swoje:) a co do szczoteczek, to też lubię jak czuję, że faktycznie mam myte te zęby:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta szczoteczka. Jest po prostu inna. Ale myślę, że nie dla mnie.
    Fajna recenzja, szczegółowa, dobra.

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kształt tej szczoteczki, ale ja za miękkimi nie przepadam - wolę te o średniej twardości :)
    A co do pasty, to muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam past wybielających mam chyba naturalnie białe zęby ;)) też lubię miękkie szczoteczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ciągle dążę do bielszych zębów :) stosuję wszystko co się da :D bardzo ciekawy jest ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również cały czas wybielem i wybielam:) Ostatnio kupiłam szczoteczkę elektryczną (ale taka w Naturze, za 20kilka złotych) i naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona efektami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja, ale te wszystkie pasty wybielające to trochę ściema. Bez odpowiedniej diety nie nic się nie wybieli.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger