×

Do ludzi z wielkimi serduchami

Jeśli śledzicie mój fanpage mogłyście przeczytać, że odwołałam konkurs, który miał się pojawić na dniach na blogu. Dlaczego?? Dlatego, że godzinę temu zadzwonił do mnie kolega z prośbą, a ja nie potrafiłam odmówić. I pewnie żadna z Was by nie odmówiła. Otóż poprosił mnie o wsparcie ich aukcji charytatywnej na rzecz jego chorej koleżanki. Bez wahania przekazałam pakę kosmetyków. Dlaczego to piszę?? Nie po to, żeby się pochwalić, ale po to, żeby powiedzieć, że i Wy możecie pomóc. Zapraszam do przeczytania:




DO  LUDZI  WIELKIEGO  SERCA…                                                              
                                                                                          
            W związku z organizacją Jubileuszowego Koncertu Charytatywnego w dniu 18 maja 2014 w ZSP w Stąporkowie, Społeczność  Uczniowska Zespołu Szkół Publicznych –  Publicznego Gimnazjum  w Stąporkowie, zwraca się z serdeczną prośbą o wsparcie rzeczowe lub finansowe naszej akcji charytatywnej.
 Dochód z koncertu przeznaczony będzie dla Oliwki Kąsek  uczennicy II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku – Kamiennej, która choruje na nowotwór mózgu.

                                                                       Za udzielone wsparcie dziękujemy od serca J

Nr konta:
Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Szkole „Nasza Szkoła”
Bank Spółdzielczy Końskie o/Stąporków
80 8494 0003 2002 0046 2244 0001

Przewodnicząca SU                        Koordynator koncertu                                 Dyrekcja szkoły                       

Agata Nowek                               Barbara Chajska                                      Joanna Bernat


Więc jeśli możecie w jakikolwiek sposób ich wspomóc, proszę zróbcie to... A jeśli nie możecie przekazać środków finansowych bo po prostu Was nie stać to wspomnijcie o niej chociaż w swoich modlitwach. Bo wiara góry przenosi!! 

7 komentarzy:

  1. ja niestety mogę wspomóc tylko tym drugim.
    wiara w ludzi powraca, jak się czyta takie posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilona,jak mówiłem, big serducho dla Ciebie <3
      Każda pomoc się liczy,pomóżmy Oliwii spełnić jej marzenie - powrót do tańca :) i pamiętajcie - Pomaganie Jest Trendy! :D

      Usuń
  2. Kolega z klasy w moim liceum też zmagał się z guzem mózgu. U niego wszystko potoczyło się dobrze, wierzę, że i do Oliwki los się uśmiechnie, Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gest, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że takie posty są zamieszczane. Dzięki temu naprawdę można komuś pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) mam świadomość, że nagle nie zerwie się 100 osób i nie wpłaci kwot milionowych, ale może akurat dotrę do kilku, które chociaż małe kwoty przekaża ;)) dla mnie napisanie postu to 3 sekundy, a dla niej może okazać się to szansą na pieniądze na leczenie ;)

      Usuń
  5. bardzo w porządku się zachowałaś, podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger