×

Wyniki rozdania

Z racji tego, że mam dziś za dużo czasu wolnego, przeprowadziłam losowanie. Nie dość, że odbyło się ono w formie tradycyjnej to jeszcze wszystko nagrałam :))

Zwyciężczyniom gratuluje i czekam na dane według regulaminu przez dwa dni potem losuję ponownie!! :)
Dane wyślijcie na: graotrend@gmail.com

Zestaw nr 1 zgarnia Viola Siwiec, a zestaw nr 2 Mahrtita :) Gratulacje ;))
Dziewczyny bardzo Was przepraszam za literówki na karteczkach - nie wiem co mi się stało, że się pomyliłam.








Dziewczyny jeśli nie wygrałyście nie martwcie się!! :) Już niedługo pierwsze urodziny bloga i w związku z tym będzie się działo :))

8 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej :)
    i czekam na kolejne konkursy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooo ja :D:D:D:D:D dzięki dzięki !!:) już wysyłam !:)

    ale miła wiadomość! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz coś wygrałam. Dzięki Twym dłoniom, które los pokierował ;)
    Dane już wysłane, a co do przekręcania mojego nicku to widziałam już lepsze kombinacje.
    Pozdrawiam w ten miły wieczór :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger