×

Idealny róż

Miała być recenzja Limoncello, ale strasznie się znielubiliśmy i postanowiłam pokazać Wam Parfait Pink. Co do Limoncello recenzja pojawi się w następnym tygodniu. 
Przyznam, że różowego nigdy zbytnio nie lubiłam. Ostatnio jednak odkryłam, że różowy to nie tylko ten wstrętny świński, na który patrzeć nie mogę, ale szeroka gama naprawdę pięknych odcieni. Do tej gamy mogę właśnie zaliczyć kolorek, który chcę Wam zaprezentować, a który od pierwszego pomalowania podbił moje serducho:

AVON GELfinish - Parfait Pink

                 

Jest to kolejny z lakierów godnych polecenia. Moją płytkę paznokcia pokryła już jedna warstwa. Ponadto lakier mam na paznokciach już 4 dzień i nadal nie widzę żadnego odprysku.

Plusy:
- trwałość
- nie odpryskuje
- przyjemny pędzelek
- dobra konsystencja (lakier nie spływa z paznokcia, ani się nie rozmazuje)
- idealne krycie już po nałożeniu jednej warstwy
- szybko wysycha

Aktualnie lakiery możecie kupić w cenie 19,98 zł za dwa lakiery. Stwierdzam, że zdecydowanie są warte swojej ceny (no może poza wspomnianym limoncello, ale o tym w następnym poście)

Zapraszam do oglądania zdjęć:



                    

              

I co sądzicie?? Fajny??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam, że do 11 maja trwa rozdanie na moim blogu, gdzie możecie zgarnąć również lakier GELfinish!! Jeśli chcecie wziąć udział, kliknijcie TU

26 komentarzy:

  1. mamo, piękne masz te pazurki!
    a co do różu - u mnie jest podobnie, też nie znoszę, aczkolwiek niektóre odcienie są całkiem , całkiem :)
    a kolorek prezentuje się zacnie, nie powiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super długość paznokci. :) Jak o mnie chodzi to zdecydowanie wolę jaśniejsze róże ale wykończenie lakierów z tej serii bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, chyba nigdy nie miałam takich długich paznokci,,Podoba mi się ten połysk i kolor też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szpony! Lakier śliczny odcień ma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny lakier. Ładnie prezentuje się na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny :) lubię różowy :) wczoraj kupiłam taki odcień ale z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie kupić ten lakier, jestem zachwycona wykończeniem i kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor ale ja jak ty nie lubię różu na paznokciach
    Zapraszam do mnie:
    www.jaro-jarooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no efekt jest mega :) Ale masz ładne długie paznokcie bo moje ostatnio się strasznie rozdwajają i łamią :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze bardzo długie paznokcie no brawo :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz długie pazury! świetny ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten kolor! O mamo jaki intensywny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam róż na paznokciach i ten jest genialny. Faktycznie wygląda jak żelowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pazurki;) kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Roz jak roz, kazdy piekny ;) ale jakie Ty masz pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten kolor na paznokciach! Mam trzy inne lakiery tym odcieniu i nie zamienię ich, gdyż na avonie się przejechałam i to nie raz

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolorek ja ograniczyłam kupowanie lakierów ale ten mnie kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie intensywne kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz pazurki:O Piękne i kształt... zazdroszczę, ja niestety takich nigdy nie wyhoduje bo mam okropny kształt płytki:/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger